there are, Much to my delight, animals who exhibit homosexual traits apparently
http://www.bbc.com/earth/story/20150206-are-there-any-homosexual-animals
http://www.bbc.com/earth/story/20150206-are-there-any-homosexual-animals
Thoge aagama mkakga LOLLOO
Budda pujawatath banapu ekane uba
Ookata thamai murga sanyawa kiyanne
Thopi thirisannu ganata watenna patan aran thiyenne, ammath ekkath tho san sargaye yedei tika dawasakin
as I told you earlier, my comments are directed towards who are homophobic.
People such as yourself who are engaged in an online battle against mother nature are totally ok![]()
උබට ඔතන incest අමතක වෙලා.එක ගැනත් කතාකරපිය.GN
උබට බෑ මිනිස්සුන්ගේ race, gender, nationality, ethnic group එකට homosexuality එක දාන්න.
මොන විකාර කථාවක්ද ඒක. මිනිස්සු ඉපදෙන්නේ race, gender, nationality, ethnic එක්කයි නමුත් සමලිංගිකත්වය එන්නේ ඉපදුනාට පස්සේ. Homosexuality එක වර්ධනය වෙනකොට ඇතිවෙන අඩුපාඩුවක් නිසා ඇතිවෙන තත්වයක්.
කෙටියෙන් කිව්වොත් ඒක්තරා විදියක මානසික ලෙඩක්.
මචන් ලංකාව වගේ දුපත් වාසී ගෝත්ර වාදී මෝඩ මිනිස්සුන් කොට්ටාශයක් ඉන්න රටක..මනුෂත්වය කියන කාරනාව බලපොරෝත්හු වෙන්න බැ...සමලිංගිකත්වය යනු ජීවවිද්යාත්මක කාරණාවක් කියා පිළිනොගන්නේ උන්ගේ මතය නිවැරදි කරගැනීමට පහසුනිසා...සමලිංගිකයන් කියන්නෙත් මේ සමාජයේ ජීවත්වීමට අයිතීයක් තියන මිනිසුන් කොටසක්...ගැහනියකගේ හෝ පිරිමියෙකුගේ පෞද්ද්ගලික ලිංගිකත්වය ගැන තීරණ ගැනීමට සමාජයේ අනිත් මිනිසුන්ට තියන අයිතීය මොකක්ද ..මේක ටිකක් අහපල්ලා ....සිංහල බෞද්දයන්ට රිදෙයි...එනිසා බෞද්දයන් පමණක් අසනවානම් මැනවී...
@ Psychology was one of the first disciplines to study homosexuality as a discrete phenomenon. Prior to and throughout most of the 20th century, common standard psychology viewed homosexuality in terms of pathological models as a mental illness. That classification began to be subjected to critical scrutiny in the research, which consistently failed to produce any empirical or scientific basis for regarding homosexuality as a disorder. As a result of such accumulated research, a large number of professionals in medicine, mental health, and the behavioral and social sciences, opposing the classification of homosexuality as a mental disorder@
dan pili ganne naha ney homosexuality eka kiyanne mental disorder ekak widiyata... aaaka nisa ube baila walin wedak naha machan mama aaye ubath ekka meka gana argue karanne naha...
http://en.wikipedia.org/wiki/Homosexuality_and_psychology
mother nature wants us to reproduce to preserve our species and homosexuals are unable to do it. I see you are really butthurt for antihomosexual contents, it sounds like someone hits your nerve really hard.

රිදිලත් එක්ක.ගේ කුරැල්ලන්ගේ විවාහ... 05-24-2015 09:14 AM booruwa
@ Psychology was one of the first disciplines to study homosexuality as a discrete phenomenon. Prior to and throughout most of the 20th century, common standard psychology viewed homosexuality in terms of pathological models as a mental illness. That classification began to be subjected to critical scrutiny in the research, which consistently failed to produce any empirical or scientific basis for regarding homosexuality as a disorder. As a result of such accumulated research, a large number of professionals in medicine, mental health, and the behavioral and social sciences, opposing the classification of homosexuality as a mental disorder@
dan pili ganne naha ney homosexuality eka kiyanne mental disorder ekak widiyata... aaaka nisa ube baila walin wedak naha machan mama aaye ubath ekka meka gana argue karanne naha...
http://en.wikipedia.org/wiki/Homosexuality_and_psychology

හැමෝටම Edit කරන්න පුලුවන් Wikipedia එකේන් දැමම්ට කිසිම දෙයක් පිළිගන්න බෑ.
twisted, manulasj , panchaz, markhaloce
මට පේන්නේ එළකිරි එකේ සමලිංගිකත්වය Promote කරන එකේ වර්ධනයක් වෙලා තියෙනවා වගේ. කණගාටුයි මේ වගේ දේවල් මේකේ promote වෙන එක ගැන.

live and let live brother.twisted, manulasj , panchaz, markhaloce
මට පේන්නේ එළකිරි එකේ සමලිංගිකත්වය Promote කරන එකේ වර්ධනයක් වෙලා තියෙනවා වගේ. කණගාටුයි මේ වගේ දේවල් මේකේ promote වෙන එක ගැන.

මාත් එකයි
මිනිස්සුන්ට නිදහස තමාට කැමති දේ කරන්න නිදහස තියෙන්න ඕනි
ඇරත් කොල්ලෝ ගහන එකා නීතියෙන් තහනම් වුනත් කොලු කරයනේ බන්![]()
කොල්ලෝ ගහන එවුන් ඒ තැනට වැටෙන හේතුවක් තියෙනවා. ඒ හේතුව නිසා තමයි මිනිස්සු සමලිංගිකයන් වෙන්නේ, ඊට පස්සේ මේක legalize වුනොත් වෙන්නේ සමලිංගිකයන් සමාජයේ වැඩි වෙන එකයි. gay gene කියලා එකක් නෑ සමාජයේ, ඒක නිසා කිසිම කෙනෙක් සමලිංගිකයෙක් වෙන්නේ නෑ උපතින්.
මේකට හේතු කිහිපයක් තියෙනවා.
1. වර්ධනයේ ඇතිවෙන අඩුපාඩුවක් (මම කලින් video එකක් දාලා ඇති).
2 අසහනය (හිරේ ගියාම හිරකාරයෝ එක එකාගේ පුක පලනවා නේ? නමුත් සමහර එවුන්ට ගෑණු ළමයි පවා ඉන්නවා ගෙවල් වල, උන් එහෙම කරන්නේ අසහනය නිසයි, එතකොට කෙල්ලෝ නැති එවුන් කොල්ලෝ ගහනවා අසහනය වැඩි වුනාම විශේෂයෙන්ම මුන්ට සුදුවට ඉන්න කෙල්ලෝ වගේ කොල්ලෝ පේන්න බෑ)
3. විරුද්ධ ලිංගයට බය වුනාම (මේක ගොඩක් වෙලාවට කෙල්ලොන්ටයි අදාළ, ගොඩක් පිරිමි අතින් රේප් වෙච්ච කෙල්ලෝ බයයි පිරිමින්ට ඉතින් උන් වෙන කෙල්ලෙක් එක්ක සම්බන්ධයක් පටන් ගන්නවා)
4. උපතින් klinefelter syndrome හැදිච්ච කෙනෙක් (මෙහෙම කෙනෙක් නම් කමක් නෑ මොකද එහෙම කෙනෙක්ගේ ලිංගය දෙකටම අයිති නිසා)
5. brainwash වීම මගින් සහා ඇබ්බැහි වීම මගින්.
මේක legalize වුනොත් වෙන්නේ සමාජයේ මානසික රෝගින් වැඩි වෙන එකයි.
ඔය twisted, manulasj , panchaz, markhaloce වගේ කියන එවුන් පිළිගන්න එපා, උන් පොළවේ පය ගහලා ඉන්න එවුන් නෙවෙයි, ලංකාවේ හිටියට හිත තියෙන්නේ බටහිර. කළු සුද්දෝ කියන්නේ මුන්ට තමයි.
කොල්ලෝ ගහන එවුන් ඒ තැනට වැටෙන හේතුවක් තියෙනවා. ඒ හේතුව නිසා තමයි මිනිස්සු සමලිංගිකයන් වෙන්නේ, ඊට පස්සේ මේක legalize වුනොත් වෙන්නේ සමලිංගිකයන් සමාජයේ වැඩි වෙන එකයි. gay gene කියලා එකක් නෑ සමාජයේ, ඒක නිසා කිසිම කෙනෙක් සමලිංගිකයෙක් වෙන්නේ නෑ උපතින්.
මේකට හේතු කිහිපයක් තියෙනවා.
1. වර්ධනයේ ඇතිවෙන අඩුපාඩුවක් (මම කලින් video එකක් දාලා ඇති).
2 අසහනය (හිරේ ගියාම හිරකාරයෝ එක එකාගේ පුක පලනවා නේ? නමුත් සමහර එවුන්ට ගෑණු ළමයි පවා ඉන්නවා ගෙවල් වල, උන් එහෙම කරන්නේ අසහනය නිසයි, එතකොට කෙල්ලෝ නැති එවුන් කොල්ලෝ ගහනවා අසහනය වැඩි වුනාම විශේෂයෙන්ම මුන්ට සුදුවට ඉන්න කෙල්ලෝ වගේ කොල්ලෝ පේන්න බෑ)
3. විරුද්ධ ලිංගයට බය වුනාම (මේක ගොඩක් වෙලාවට කෙල්ලොන්ටයි අදාළ, ගොඩක් පිරිමි අතින් රේප් වෙච්ච කෙල්ලෝ බයයි පිරිමින්ට ඉතින් උන් වෙන කෙල්ලෙක් එක්ක සම්බන්ධයක් පටන් ගන්නවා)
4. උපතින් klinefelter syndrome හැදිච්ච කෙනෙක් (මෙහෙම කෙනෙක් නම් කමක් නෑ මොකද එහෙම කෙනෙක්ගේ ලිංගය දෙකටම අයිති නිසා)
5. brainwash වීම මගින් සහා ඇබ්බැහි වීම මගින්.
මේක legalize වුනොත් වෙන්නේ සමාජයේ මානසික රෝගින් වැඩි වෙන එකයි.
ඔය twisted, manulasj , panchaz, markhaloce වගේ කියන එවුන් පිළිගන්න එපා, උන් පොළවේ පය ගහලා ඉන්න එවුන් නෙවෙයි, ලංකාවේ හිටියට හිත තියෙන්නේ බටහිර. කළු සුද්දෝ කියන්නේ මුන්ට තමයි.
So I can only assure you my feet are well on the ground when I say this..
it's not nice to deliberately put your fellow human beings through hell just cos something disgust you. I personally know people who are gay and who are discriminated against cos of their sexual preference.So I can only assure you my feet are well on the ground when I say this..
These people have right to their sexual preference as much as straight people do..when you discriminate, only know that you are doing it to a set of people as much flesh and blood as you are who feel just as much or even more than you doit's not nice to deliberately put your fellow human beings through hell just cos something disgust you.
treat everybody equally..make the world at least a slightly better place than what it is today..