ගොඩක් උන් ටිපර් වෙලා තියෙනවා මේක දැකලා

rangana26

Well-known member
  • Feb 21, 2013
    9,699
    13,476
    113
    යකෝ මිනිහෙකුට කැමති ඇදුමක් අදින්න, කැමති නැටුමක් නටන්න නිදහසක් තියෙන්න ඕනේ
     
    • Like
    Reactions: Solo Rider

    chami2015

    Well-known member
  • Jul 14, 2015
    7,065
    8,368
    113
    Mage opinion eka oya pawidi kiyana unta bandinna denna ona. Paul hadanna denna ona. job karanna denna ona. etakota oa tiyena okkoma pukey amaru hariyanawa.
    මටත් හිතෙනව මේක. සිවුරක් දාගන්නව කියන්නෙ තැම්පත් විදියට ඉන්න ඕන. ඒක වෙනම ආරක්ෂ කරන්න ඕන සීලයක්. ඒ නිසා තමයි මිනිස්සු පිනට කන්න බොන්න දෙන්නෙ හරිම කැමැත්තෙන්. ඒත් ඒකෙ ගෞරවය තියාගෙන ඉන්න දන්නෙ නැත්නම්. මේක මකවල හදන්නත් බැරි නම් මේක තමයි හොඳම ඔප්ෂන් එක. උන්ටත් පවුල් හදාගෙන, ජොබ් කරගෙන ඉන්න දෙනව. එතකොට මිනිස්සුන්ට ප්‍රශ්නෙකුත් නෑ. උන් මිනිස්සුන්ගෙන් වෙනස් කියල තේරෙන්නෙත් නෑ. කවුරුවත් දාන දෙන්න යන්නෙත් නෑ. උන්ටම තේරුම් යයි අපි මොකටද සිවුර දාගත්තෙ කියල.
    (මම මේ කියන්නෙ චීවරධාරියෝ ගැන, නැතුව ඇත්තම හාමුදුරුවරු ගැන නෙමෙයි)
     

    neo7x

    Well-known member
  • Aug 11, 2009
    3,262
    3,349
    113
    යකෝ මිනිහෙකුට කැමති ඇදුමක් අදින්න, කැමති නැටුමක් නටන්න නිදහසක් තියෙන්න ඕනේ
    kemathi edumak adinna nidahasa thiyenawa kiyala yamkisi samajaka nischith karayakata yodawapu edumak awabawitha karanna be . siwura yodaganne kawda mokatada kiyana eka sammathayak . ona edumak adinna nidhsa kiyala army kit adinna bene hemotama . eka edala pissu kelinna bene prasiddiye . army kit eka edala kasippu gahala , ganja gahala pare ekek hitiyoth kemathi edumak adinna thiyena nidahasa kiyala nikan inne nene

    මටත් හිතෙනව මේක. සිවුරක් දාගන්නව කියන්නෙ තැම්පත් විදියට ඉන්න ඕන. ඒක වෙනම ආරක්ෂ කරන්න ඕන සීලයක්. ඒ නිසා තමයි මිනිස්සු පිනට කන්න බොන්න දෙන්නෙ හරිම කැමැත්තෙන්. ඒත් ඒකෙ ගෞරවය තියාගෙන ඉන්න දන්නෙ නැත්නම්. මේක මකවල හදන්නත් බැරි නම් මේක තමයි හොඳම ඔප්ෂන් එක. උන්ටත් පවුල් හදාගෙන, ජොබ් කරගෙන ඉන්න දෙනව. එතකොට මිනිස්සුන්ට ප්‍රශ්නෙකුත් නෑ. උන් මිනිස්සුන්ගෙන් වෙනස් කියල තේරෙන්නෙත් නෑ. කවුරුවත් දාන දෙන්න යන්නෙත් නෑ. උන්ටම තේරුම් යයි අපි මොකටද සිවුර දාගත්තෙ කියල.
    (මම මේ කියන්නෙ චීවරධාරියෝ ගැන, නැතුව ඇත්තම හාමුදුරුවරු ගැන නෙමෙයි)
    panina rilunta iniman badina ekada karanna kiyanne ? nethinam sasunen elawana ekada kerenna one ? wereddak karapuwama eka weradi kiyanna samajaya huru noveema thamai comment walinuth penne .. oya karameta kudu gahana ekatath hedenna be kiyala kudu bonna anith ewunta powanna ida denna one .. ethakota samajayata mokada wenne ? ara kiyapu cheewara darin nisa silawath hamuduruwanta thiyena thena nethi wena ekai wenne unta ona widihata inna ida deemen.
    ------ Post added on Apr 22, 2023 at 3:33 PM
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    chami2015

    Well-known member
  • Jul 14, 2015
    7,065
    8,368
    113
    kemathi edumak adinna nidahasa thiyenawa kiyala yamkisi samajaka nischith karayakata yodawapu edumak awabawitha karanna be . siwura yodaganne kawda mokatada kiyana eka sammathayak . ona edumak adinna nidhsa kiyala army kit adinna bene hemotama . eka edala pissu kelinna bene prasiddiye . army kit eka edala kasippu gahala , ganja gahala pare ekek hitiyoth kemathi edumak adinna thiyena nidahasa kiyala nikan inne nene


    panina rilunta iniman badina ekada karanna kiyanne ? nethinam sasunen elawana ekada kerenna one ? wereddak karapuwama eka weradi kiyanna samajaya huru noveema thamai comment walinuth penne .. oya karameta kudu gahana ekatath hedenna be kiyala kudu bonna anith ewunta powanna ida denna one .. ethakota samajayata mokada wenne ? ara kiyapu cheewara darin nisa silawath hamuduruwanta thiyena thena nethi wena ekai wenne unta ona widihata inna ida deemen.
    ------ Post added on Apr 22, 2023 at 3:33 PM
    ඉතිං ඒකනේ බං මම කිව්වෙ මකවල හදන්න බැරි නම් කියල කන්ඩිෂන් එකක් දැම්මෙ මගේ පෝස්ට් එකට. ඇයි මුං හදන්න ක්‍රමයක් නෑ නේ. හදන්න ගියොත් ලොකු ප්‍රෙශර් එකක් එනව. මොකද මේවට ඇක්ෂන් එකක් ගන්න ඕන පොලිටික්ස් වලින්, පොලිටික්කො බලේට එන්නෙ ගොඩක් වෙලාවට මුංව යූස් කරල. එතකොට පොලිටික්කො මුංට ඇක්ෂන් එකක් ගන්න හැදුවොත් මුං උංට අරිනව. ඔය වගේ අමුතු සෙල්ලමක් යන්නෙ. හැබැයි මුං කරන වැඩ වලින් මිනිස්සුන්ගෙ හිතේ තියෙන භක්තිය නැති වෙනව. තාම ගම්වල මිනිස්සු චීවරේට හොඳටම ගරු කරනව. මේක නිකංම හරි යන්නෙ දැන් හැදෙන අලුත් පරපුර මේ කරන දේවල් නිසා මුංව ගනං ගන්නෙ නැතුව තව අවුරුදු 10ක් වගේ යද්දි කොහොමත් මේ අය සාමාන්‍ය මිනිස්සු වෙයි. හැබැයි මේකෙන් ලොකුම අසාධාරණය වෙන්නෙ අර ඇත්තටම සිවුර දාගෙන ඉන්න සිල්වත් හාමුදුරුවරුන්ට.
     

    NRTG

    Well-known member
  • Oct 19, 2019
    41,177
    198,759
    113
    Colombo, Sri Lanka
    චීවරයක් දරනකොට යම් කිසි විනය නීති සංග්‍රහයක් තියෙනවා. එව්වා පිලි පදින්න ඕනේ. නමුත් චීවරය ජිවිතේ පුරාම අකමැත්තෙන් උනත් දරාගෙන ඉන්න ඕනේ කියලා නීතියක් නැහැ. දරන්න අමාරුනම් චීවරය ඇරලා යන්න කිසිම තහනමක් නැහැ.
    මේ වැඩ වලින් වෙන්නේ සිල්වත්ව චීවරයක් දරන අයවත් බාල්දුවට යන එක.
    ගිහියෙක් උනාම නටන්න ගයන්න වයන්න ඕනෑම දෙයක් තමාගේ සිමාවේ තුල කරන්න පුළුවන් කාගෙන්වත් තහනමක් නැහැ
     

    allrights

    Well-known member
  • Sep 26, 2014
    7,870
    10,394
    113
    මේ ලගදි රෝස තිරිවාන කන්දේ ලොක්කා එක්ක රූපවාහිනියෙන් කරපු සාකච්චාවක් ඇති යු බටේ.... නිකන් ඉන්න වෙලේක බලපල්ලා.... උබලට දුක හිතෙයි උබලා ගැනම.... 🤭
     

    RedProMaxxa_2

    Well-known member
  • May 8, 2022
    3,685
    1
    6,950
    113
    සිචුර කියන්නේ සංකේතයකට වැඩි යමක් නොවෙන බව සහ ආගම යනු අතීතයට අයිති දෙයක් බව දිනපතා සිදු වෙන දේවලින් තහවුරු වේ.
     
    • Like
    Reactions: chami2015

    neo7x

    Well-known member
  • Aug 11, 2009
    3,262
    3,349
    113
    ඉතිං ඒකනේ බං මම කිව්වෙ මකවල හදන්න බැරි නම් කියල කන්ඩිෂන් එකක් දැම්මෙ මගේ පෝස්ට් එකට. ඇයි මුං හදන්න ක්‍රමයක් නෑ නේ. හදන්න ගියොත් ලොකු ප්‍රෙශර් එකක් එනව. මොකද මේවට ඇක්ෂන් එකක් ගන්න ඕන පොලිටික්ස් වලින්, පොලිටික්කො බලේට එන්නෙ ගොඩක් වෙලාවට මුංව යූස් කරල. එතකොට පොලිටික්කො මුංට ඇක්ෂන් එකක් ගන්න හැදුවොත් මුං උංට අරිනව. ඔය වගේ අමුතු සෙල්ලමක් යන්නෙ. හැබැයි මුං කරන වැඩ වලින් මිනිස්සුන්ගෙ හිතේ තියෙන භක්තිය නැති වෙනව. තාම ගම්වල මිනිස්සු චීවරේට හොඳටම ගරු කරනව. මේක නිකංම හරි යන්නෙ දැන් හැදෙන අලුත් පරපුර මේ කරන දේවල් නිසා මුංව ගනං ගන්නෙ නැතුව තව අවුරුදු 10ක් වගේ යද්දි කොහොමත් මේ අය සාමාන්‍ය මිනිස්සු වෙයි. හැබැයි මේකෙන් ලොකුම අසාධාරණය වෙන්නෙ අර ඇත්තටම සිවුර දාගෙන ඉන්න සිල්වත් හාමුදුරුවරුන්ට.
    Kathikawathak neethyanukoola karanna one adikarana balaya sahithawa . dabadenikathikawathawage ekak . sangadikaranawalata balaya lebiya uthui siwrugelaweemata . oka mandalayak magin keruwama asadaranayak wenneth ne . lawyerslage sahaya weradikarapu bikshuwata ganna ida deela winividabawayakin theenduwa denna one . budda kalaye idanma vinaya vicharala daduwam deela thiyenawa weredda anuwa . Channna hamuduruanta brakmadandanayath penewwane .
    podi podi weradi karapu biksuwakata namkarala week ekakta dekakata siwpasaya lebeema nawathwala danna puluwan. ita wediwenakota wiharadipathi doorayen, sasanika thanathuruwalin iwath kireemath parajikawak karalanam siwra galawa demeemath karanna puluwan. Bikshu vinaya neethi pothata ehulath karala biksuwata pamanak adalawana vidihata neethyanukoola karanna puluwan .
    ethakota ewatha anuwa adala daduwama denna pohaya vicharala karanna puluwan. ekata awnatha nethnam sangadikarana mandalayakata yomukarala daduwam denna puluwan.
     
    • Love
    • Like
    Reactions: NRTG and chami2015

    chami2015

    Well-known member
  • Jul 14, 2015
    7,065
    8,368
    113
    චීවරයක් දරනකොට යම් කිසි විනය නීති සංග්‍රහයක් තියෙනවා. එව්වා පිලි පදින්න ඕනේ. නමුත් චීවරය ජිවිතේ පුරාම අකමැත්තෙන් උනත් දරාගෙන ඉන්න ඕනේ කියලා නීතියක් නැහැ. දරන්න අමාරුනම් චීවරය ඇරලා යන්න කිසිම තහනමක් නැහැ.
    මේ වැඩ වලින් වෙන්නේ සිල්වත්ව චීවරයක් දරන අයවත් බාල්දුවට යන එක.
    ගිහියෙක් උනාම නටන්න ගයන්න වයන්න ඕනෑම දෙයක් තමාගේ සිමාවේ තුල කරන්න පුළුවන් කාගෙන්වත් තහනමක් නැහැ
    ඔය හොරු රැල චීවරේ දාගන්නෙ තමන්ගෙ වාසියට & පැවැත්මට
     

    neo7x

    Well-known member
  • Aug 11, 2009
    3,262
    3,349
    113
    සිචුර කියන්නේ සංකේතයකට වැඩි යමක් නොවෙන බව සහ ආගම යනු අතීතයට අයිති දෙයක් බව දිනපතා සිදු වෙන දේවලින් තහවුරු වේ.
    eka ban ube mole pramanayta anuwa hithena deyak misak eththak newei. anith agamwalata kohama unath budda bashithayata oka adala ne . budda bashithaya anuwa pudgalayek Bikshuwak wenne kohamada kiyala thiyenawa . eka nodanna ewun kalabala unata danna minissu dannawa budda kalayeth oyawage siwra awabavithakala cheewaradarin hitiya kiyala .
    budu hamuduruwanta prathimokashaya desana karanna uneth oya nisamai.
    budda parinirwanayen passe darmasngayana peweththuwe nikanma neweine .
    budu dahama mala agamakwath atheethayata aythi deyakwath newei akalika sajeewi dahamak . maranin pasu lokayata witharak newei jeewathwena kalayema palaya pena dahamak .
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    stasia

    Well-known member
  • May 28, 2018
    12,813
    26,352
    113
    כדור הארץ


    මෙන්න එකෙක්.
    උදේ ඉඳන් රෑ වෙනකම් එක එකාට දෙක වෙවී හිඟාකනවා. එක්කෝ ගමේ උන් මූට දෙකක් ඇනලා එළවල දාන්න ඕනි.
     

    neo7x

    Well-known member
  • Aug 11, 2009
    3,262
    3,349
    113


    මෙන්න එකෙක්.
    උදේ ඉඳන් රෑ වෙනකම් එක එකාට දෙක වෙවී හිඟාකනවා. එක්කෝ ගමේ උන් මූට දෙකක් ඇනලා එළවල දාන්න ඕනි.

    me yakata paladunne dittadammwedaniya karamaya kiyalawath therum ganna oluwak ne.
     

    vckeranda

    Well-known member
  • Nov 12, 2013
    1,388
    1,007
    113
    Mage opinion eka oya pawidi kiyana unta bandinna denna ona. Paul hadanna denna ona. job karanna denna ona. etakota oa tiyena okkoma pukey amaru hariyanawa.

    Dan balapan cristian un, bandinneth ne habai pukawal palanawa podi unge. Eka unge aagamey hatiyatth loku pawa (gay scene eka).
    Haamaduruwo balapan, unuth karanne gaanu gena ekai pukawal palana ekaine.
    Muslim ungeth owa ati (mama danne ne)

    munta banala wadakuth ne mokada unuth minissune. Anduma wenas kara kiyala unge hangeem daneem wenas wenawada? nane.

    mama kiyanne onama agamak nuthana kaalaya hatiyata wenas wenna ona. Habai haraya rakagena karanna ona.
    okata main reason eka podi kalama mahana karana eka mokuth dan na ne, ita passa loku wenakota felling enawa ,ewa control na , jevitha reality eka dan na. agama udin porawagana athal gannawa.
     
    • Like
    Reactions: NRTG

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,661
    75,728
    113
    okata main reason eka podi kalama mahana karana eka mokuth dan na ne, ita passa loku wenakota felling enawa ,ewa control na , jevitha reality eka dan na. agama udin porawagana athal gannawa.
    Wenna puluwan machan, mama danna widiyata cristian ewala oita wada pricess ekak tiyenawa. Unta normal life ekak lead karanna denawa kaalayak. Itapase decide karanna kiyanne pawidi wenawada nadda kiyala. Eth itin samaha un pukawal palanawa