ගොඩක් වෙලා fuck කරන්නේ කොමද සිංහලූ? -- nswf

sudu23

Well-known member
  • May 6, 2015
    8,174
    1,305
    113
    ගඟ ළඟ
    ඒක ඒ වෙලාවේ තියෙන ෆිලින් එක පර්ටනර් සපෝර්ට් ..තව ඉතින් පළපුරුද්ද දරාගැනීම වගේ ඒවත් ඕනේ
     

    Gayan7774

    Well-known member
  • Nov 4, 2020
    2,030
    1,922
    113
    ඇයි ගොඩක් වෙලා කරන්න ඕනි, නිකං ඇඟ පත කඩා ගන් නැතුව හිටපන්!
     

    Boole

    Well-known member
  • Nov 4, 2015
    5,776
    6,852
    113
    yanna eddi payya eliyata arantopata poddak pallehen mirikapan thathpara 15 k withara .

    pol leli gahanna wadi karawaganna epa ehema eddi than deka ehema dakiddi feelings wadiy

    Doggy style gahapan. yanna wage nam umbata boot thiyaddi kalin kalla kiyala giyapu ewa mathak karapan malaaata yanne na

    hayyen gahapan habi yanna wage daneddi aye speed eka maaru karapan slow wenna.

    guliyakin kaallk kaapan
     
    • Wow
    Reactions: Nidarshana_k

    SDCR

    Well-known member
  • Dec 24, 2020
    7,634
    7,694
    113
    හැමදාම උදේට තැඹිලි වතුර කෝප්පයකට සිමෙන්ති තේ හැන්දක් දියකරලා හිස් බඩට බොන්න (y)
    සිමෙන්ති kiyala sure da uba karala thiyanawada
     

    ntayya

    Well-known member
  • Dec 2, 2012
    2,566
    2,163
    113
    Stamina ekath honday, habay samahara welawata dan athi oka iwara karanna kiwwath yanne nathi wenna puluwan
     

    neyohk

    Well-known member
  • Oct 31, 2015
    16,265
    17,218
    113
    මේ‍වා තමා ලංකාවේ උන්ට තියෙන දැවෙන ප්‍රශ්ණ
     
    • Haha
    Reactions: Alexb

    kamal ariyasiri

    Well-known member
  • Apr 19, 2017
    1,449
    1,088
    113
    Matara. Sri lanka
    Feeling ekak natuwa ohe gahagena palayan. Danis deka namagena gahapan.
    Yanna lan weddi eliyta aragena tika welawak diwa dapan. Passe aith gahanna ganin. Eka position ekaka 5 mins wage gahala wena position ekakta maru weyan. Hodtama yanna wage enawa nam ganiwa wadagena (wadaganna puluwan widiye ekak nam witharak) gahapan yan na lesiyen.
    winadi 5k eka widiyata bari ekane wade

    මේ‍වා තමා ලංකාවේ උන්ට තියෙන දැවෙන ප්‍රශ්ණ
    minihekta thiyenna puluwan pradana ma prashna walin ekak ithin e
    ------ Post added on May 25, 2024 at 9:19 AM
     

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,534
    49,912
    113
    සේදවත්ත
    15-20
    බඩු යන්න එද්දි එලියට අරන් ටෝන් ටෝන් ගහලා ගහපන් ඝාන්ටාරේ වගේ 😁
    ගුලියක් කාපන්
    බියර් එකක් බීපන්
     
    Last edited:

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,615
    75,542
    113
    Jv-FFVmatw-WHRfvmtd53nm-EJ94xp-Kydwmb-SC5-H5sv-BACH7ydvn-AJVmv8e-LF8-La-Pe7eeo-UC8-PU1oi-YMKv31-Rbkn-AZday-JEko-Bb8-Fh3.jpg



    troll-pilled.gif

    Oi methana puka denne natuwa gihin wala thread eka fix karapan :angry::angry::angry:
     
    • Haha
    Reactions: ANAVRIN and IKL