ගොඩයන්න පුකේ අමාරුව තියන උන් ඉන්නවද?

Psiko

Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,967
    13,870
    113
    🤍
    එක්කො බිස්නස් , එක්කෝ ජොබ් එකක් කරලා...


    මොනවද උබලා ඒ වෙනුවෙන් කරන්නෙ මේ දවස්වල?
     
    • Like
    Reactions: wissnshaftler

    sinhawanshaya

    Well-known member
  • Jul 28, 2024
    13,940
    11,376
    113
    Umbalata goda yanna amarui umbalage thaththala seeyala gonnu wage horunta kathire gahapu eken. Dan ithin umbalage lamayta goda yanna dan indan wath rata gana hithapalla.

    Yako api podi kaale indan dakapu moonawal giya avurudde wenakam parliament hitiya ney. Udaharana sb disanayaka, bandula gunawardana, nimal siripala, mythree, okunea parliment eke dakke iskole yana wayase indan, dan yako avurudu 45 mata
     
    • Haha
    Reactions: Spiderman.Ayya

    gayanela

    Well-known member
  • Sep 20, 2008
    1,048
    269
    83
    තාම අවුරුදු 20 ගණන්වල එහෙම නැත්නම් carrier එක පටන් ගත්ත ගමන්ම ඉන්න අයට අවු.10 -20 වගේ investment plan එකකට යන එක හොදයි.

    මටත් එකක් තියෙනවා, ඒත් පටන් ගත්තේ ගොඩක් පරක්කු වෙලා.
     
    • Like
    Reactions: Psiko

    jennt

    Well-known member
  • Sep 23, 2021
    3,210
    4,937
    113
    Abyss
    ගොඩ යන්න එක එක දේවල් try කරනවා.

    Interview යනවා.
    Blog ලියනවා.
    Youtube හදන්න පටන්ගත්තා.

    ඇත්තටම මොකද කරන්නේ කියලා හිතා ගන්න බැරුව ඉන්නේ.