ගෝටා ස’ ට තියා පුටින් ස’ ටවත් හදන්න බැරි වේරහැර RMV එකේ දූෂණ

hiran108

Well-known member
  • Nov 1, 2006
    1,721
    771
    113
    88
    මේක නම් මේ කුහකකමට ලියපු රචනාවක්..පුද්ගලික වාහන වලින් එක එකා ට්‍රයල් පෙන්නඩ ගත්තොත් ඔතන වාහන පාලනේ කරන්ඩ වෙනම පොලිසියක් දාන්ඩ වෙන්ව ඒක තමයි යතාර්තය..අනික මේ ගෑනුන්ට පහසුවෙන් දෙනව කියන එක ඔව් දෙනව මොකද උන් හරියට එලෝනකන් උන්නොත් ජිවිතෙට ලයිසන් දෙන්ඩ වෙන්නෙ නැ..ඔය වගේ සරල දේ නොතේරෙන් කාලකන්නියෙක්ගෙ රචනාවක්..
    මේ ඉන්නෙ කෑරි examiner කාරයෙක්..
     

    incest_cult

    Well-known member
  • Sep 8, 2017
    2,358
    1,823
    113
    colombo
    Learners walin ekkenek ta 100 gaane ekathu karala, gaanata ekama examiner ta set wenna numbers daala denava. 44-45 counter wala weda karana udaviyata e salli denava kiyalai kiyanne nam ...😁😂😂😂😂

    Honda examiners la innav , ithaama manushiiya vidihata hamotama salakana. Eth bahutharayata learners walin salli denava.....
     
    • Like
    Reactions: ilovezest

    ruchirarsm

    Well-known member
  • Aug 21, 2009
    3,141
    570
    113
    කන්ද උඩරට
    oya insurance eka kohomath one me kiyala thiyana kathawa dushnayak kiyala hithenne nea. eka ethana procedure eka neh. machan umba ipadichcha dawase indan bicycle peddath license ekak nea kiyanne oyata pare yanna sudusukamak nea kiyana eka

    mama langadi (corona kalema) licence eka renew kara ganna giya medical eka kalin dawase Nugegodin aragena ekata kalin appointment ekak dagaththa call karala. Eka nisa hariyatama paya bagen wede wuna. ethana gahalama thiyanawa appoinment walatayi service employees layi priority denawa kiyala.

    eeta passe dawasaka udema license eka ganna weraherata gihilla paya 2.5 kin withara okkoma karagena awa. den aththatama ethana weda wena widiha gena mata nam thiyenne pahadeemak