ඉරිසියාව.ඇයි බන් ඔය සීන් එකෙදි
සිංහලු, ශලනිට විතරක් ගහන්නෙ???
තව නලු බට්ටො සෙට් එකක්ම ඉන්නවා නෙහ්.??
මොකක්ද අපි නොදන්න සීන් එක?

උබ වගේ කලු කැත මිට්ටෙක්නම් නිකන්වත් දෙන්න බෑඑහෙනම් ශ්රී ලංකා cricket එකත් මුන් හොරටම ශලිනි ට හරි දර්මේ ට හරි විකුණලා. බලපන් අපි දැනන් හිටියේ නැහැ නේ. යටින් කැ x ගේම් වගේ යන්නේ. අපිවත් කොහෙට හරි විකුනලද දන්නේ නැහැ.

උබ දැක්කේ ශලිනි ගැන විතරද? ඕනෑතරම් අනිත් උන් ගැන කතාකරනවා.ඇයි බන් ඔය සීන් එකෙදි
සිංහලු, ශලනිට විතරක් ගහන්නෙ???
තව නලු බට්ටො සෙට් එකක්ම ඉන්නවා නෙහ්.??
මොකක්ද අපි නොදන්න සීන් එක?
සිරාවට, 10ට 1ක් වගෙ දකින්නෙ??උබ දැක්කේ ශලිනි ගැන විතරද? ඕනෑතරම් අනිත් උන් ගැන කතාකරනවා.
ශාලිනිට සහ අනුරාද කියන කෙල්ලට ගොඩක් විවේචන තිබ්බා.සිරාවට, 10ට 1ක් වගෙ දකින්නෙ??
ඒකිගෙ පිරිපුන් ශරීරයට ඇති කැමැත්ත සහ ලිංගික ඉරිසියාවඇයි බන් ඔය සීන් එකෙදි
සිංහලු, ශලනිට විතරක් ගහන්නෙ???
තව නලු බට්ටො සෙට් එකක්ම ඉන්නවා නෙහ්.??
මොකක්ද අපි නොදන්න සීන් එක?
උබ දැක්කේ ශලිනි ගැන විතරද? ඕනෑතරම් අනිත් උන් ගැන කතාකරනවා.
Dan umba hitanne minissu oya banine salli awabawithawa nisa kiyalada?ඇයි බන් ඔය සීන් එකෙදි
සිංහලු, ශලනිට විතරක් ගහන්නෙ???
තව නලු බට්ටො සෙට් එකක්ම ඉන්නවා නෙහ්.??
මොකක්ද අපි නොදන්න සීන් එක?

Dan umba hitanne minissu oya banine salli awabawithawa nisa kiyalada?
Pissuda ban, oya banninne unata shalini balala athey gahanna witarai puluwan, eth aru gihin okata gahuwa kiyana irisiyawa.
Lankawe lesima trigger point eka "Irisiyawa" Wadiya ona ne EK eketh balapanko![]()
Ehema ekak newi yako kiwwe. Okata wadiyen gahanne kuhaka kama nisa. Umbala api samahara wita genuine wenna puluwan, eth rallata puka dena un enne araka nisa.දැන් එතකොට ලස්සන කෙල්ලෙක් වරදක් කරාම විවේචනය කරන්න බැහැ ගහන්න හම්බුනේ නැති නිසා. එහෙමද?
දැන් එතකොට සල්ලිකාරයෙක් වරදක් කරාම විවේචනය කරන්න බැහැ අපිට උන්ට තරම් සල්ලි නැති නිසා. එහෙමද?
සමස්ත කුලකය එහෙමද? නැත්නම් එහෙම කුලකයෙන් මිදුන උන් නැද්ද ? අනේ මචන් තාරක, වැරැද්ද මොකා කරත් වැරැද්ද අපිටනම්.
නිළියොත් එකත්, නළුවොත් එකයි. සක්කිලි දේශපාලන පකයොත් එකයි
අනික් උන් තම තමුන්ගෙ මොළ අංශුමාත්රය පාවිච්චි කරල, කටවල් පියාගෙන ඉන්නව...,ඇයි බන් ඔය සීන් එකෙදි
සිංහලු, ශලනිට විතරක් ගහන්නෙ???
තව නලු බට්ටො සෙට් එකක්ම ඉන්නවා නෙහ්.??
මොකක්ද අපි නොදන්න සීන් එක?
සුමානෙ මෙමරියට අලුත් ඩේට එකක්...ඒ පොඩි සින් එකක් තියනවා
මේ තකහනියේ ඕක ඇද්දේ මොකෝ? ෆෙස්බුකියේ නිව්ස් නැති නිසා
නැත්නම් ඔය වගේ ලක්ෂ ගුණයක් හොරාකාපු මයිනා ඇතුලි නඩය ගැන සද්ද නැනේ මිනිස්සු![]()
![]()
Anna hari sagoඅනික් උන් තම තමුන්ගෙ මොළ අංශුමාත්රය පාවිච්චි කරල, කටවල් පියාගෙන ඉන්නව...,
සිංහලයගෙ සුමානෙ කැපෑසිටි මෙමරිය ඔටෝ ඩිලීට් වුනාට පස්සෙ රට ගිය අනිත් උන් ටික අමතක වෙනව...
ශලනිට මොළ අංශු මාත්රයක්වත් නෑ... ඉතින් කරන්නෙ ගහන උන්ගෙ පස්සෙ එල්ලි එල්ලි යනව...
ඉතිං අපේ කස්ටියගෙ සුමානෙ මෙමරිය රීසෙට් වෙනව වෙනුවට රීනිවු වෙනව...
සුමානෙ මෙමරියට අලුත් ඩේට එකක්...
පරණ ඩේට ඩිලීට් වෙනව...