කුහක වෙන්න එපා. තිස් හතලිස් දෙනෙක් තම තමන් ගෙවනවට වඩා එක්කෙනෙක් ඔක්කොටම ගෙවල පස්සේ තමතමන්ගේ ගාන ක්රිකට් බෝඩ් එකට ගෙවපු සීන් එකක් තියෙන්නේ.
පව් ඒ අයට බනින්න එපා.
LOL conspiracy theory pakeer finland sita analyze karala case ekaඒ පොඩි සින් එකක් තියනවා
මේ තකහනියේ ඕක ඇද්දේ මොකෝ? ෆෙස්බුකියේ නිව්ස් නැති නිසා
නැත්නම් ඔය වගේ ලක්ෂ ගුණයක් හොරාකාපු මයිනා ඇතුලි නඩය ගැන සද්ද නැනේ මිනිස්සු![]()
![]()
ගුඩ් පොයිට්...අනික් උන් තම තමුන්ගෙ මොළ අංශුමාත්රය පාවිච්චි කරල, කටවල් පියාගෙන ඉන්නව...,
සිංහලයගෙ සුමානෙ කැපෑසිටි මෙමරිය ඔටෝ ඩිලීට් වුනාට පස්සෙ රට ගිය අනිත් උන් ටික අමතක වෙනව...
ශලනිට මොළ අංශු මාත්රයක්වත් නෑ... ඉතින් කරන්නෙ ගහන උන්ගෙ පස්සෙ එල්ලි එල්ලි යනව...
ඉතිං අපේ කස්ටියගෙ සුමානෙ මෙමරිය රීසෙට් වෙනව වෙනුවට රීනිවු වෙනව...
සුමානෙ මෙමරියට අලුත් ඩේට එකක්...
පරණ ඩේට ඩිලීට් වෙනව...
ෆෑන්බේස් එකත් වැඩි වෙලා ඇති මේ ටිකෙ..Corrupted people with majority in lakepanka,නුලෙත් ඉන්නවනේ බැල්ලිගෙ පුතාලා ටිකක් වැරැද්ද විවේචනය කරන උන් ඉරිසියාකාරයෝ කියලා කියන. අන්න උන් තමයි ෆොටෝ බලලා අතේ ගහන උන් සක්කිලි බැල්ලියන්ගේ. උන්ට හරියට රිදෙනවා මයිලක්වත් අල්ලලා නැති ජංගි කෑලි වලට බැන්නම.
වැරැද්ද කියන්නේ වැරැද්ද. වැරද්දක් පෙන්නලා දෙන්න, සාදාරන හේතු මත විවේචනයක් කරන්න වරද කරපු කෙනාට වඩා ලස්සන වෙන්නවත්, සල්ලි තියෙන්න ඕන කියලා දෙයක් නැහැ.
අමාත්යංශ සහ ක්රිකට් පරිපාලනයට හම්බෙන සල්ලි තියෙන්නේ ජංගි උස්සගෙන රටවල් වලට ගිහින් ජෝගි නටන්නවත්, ජංගිය ගලවන්න විසික්කරන්වත් නෙමේ. රටේ ක්රීඩාව වෙනුවෙන්, එහි උන්නතිය වෙනුවෙන් වියදම් කරන්න. ආයෝජනය කරන්න. බැල්ලිගෙ පුතාල ටික ගහලා එලවන්න ඕන. හිරේ දාන්න ඕන රටේ ක්රීඩාව වෙනුවෙන් තියෙන සල්ලි තව්වක් වෙනුවෙන් විසික්කරනවට. ෆොන්න මහින්ද බල්ලා තමයි ඕක ජයටම කරේ. සක්කිලි ඔක්කොම එලවන්න ඕන රටේ ක්රීඩාව වෙනුවෙන් තියෙන සල්ලි පුච්චනවට.
Oyada FB eke Inna Walter Whiteඋබ දැක්කේ ශලිනි ගැන විතරද? ඕනෑතරම් අනිත් උන් ගැන කතාකරනවා.
හුත්තෝ ශලිනිට ගහන්න ලක්ශ 9ක් වියදම් කරනව නං ඉතින් උගේ මොලේ ගැන හිතාගන්න පුලුවන්. ඕකි ෆීල්ඩ් එකට ආපු කාලෙත් ගියේ 15000ට.Dan umba hitanne minissu oya banine salli awabawithawa nisa kiyalada?
Pissuda ban, oya banninne unata shalini balala athey gahanna witarai puluwan, eth aru gihin okata gahuwa kiyana irisiyawa.
Lankawe lesima trigger point eka "Irisiyawa" Wadiya ona ne EK eketh balapanko![]()
ලගදි බදිනවා කිව්වනේ... ආන්න ඒකයි..ඇයි බන් ඔය සීන් එකෙදි
සිංහලු, ශලනිට විතරක් ගහන්නෙ???
තව නලු බට්ටො සෙට් එකක්ම ඉන්නවා නෙහ්.??
මොකක්ද අපි නොදන්න සීන් එක?
Ekita gahala nahalu