ගෞරවණීය අතුරලියේ රතන ස්වමීන්ද්‍රයන් වහන&

thinking_guy

Well-known member
  • Apr 16, 2011
    4,718
    2,737
    113
    he heee.......daanawa kiwwa volkswagen company 1ta mona unada danne na :D


    තෝ මේ මගුලක් කතාකරනව මම මේ රනිල්ගෙ පිනට පහල උන ගූගල් බැලුන් වලින් ඉන්ටර්නෙට් හම්බවෙනකන් බලාගෙන ඉන්නව.
     

    jayanathek

    Well-known member
  • Dec 18, 2008
    9,585
    3,551
    113
    තේ වගාවට දුන් සහන - පොහොර සහනාධාරය ඉවතට... රැ 80 ක ස්ථාවර මිළ 35 දක්වා අඩුකෙරේ..
    රබර් වගාවට දුන් සහන - පොහොර සහනාධාරය ඉවතට... රැ 450ක ස්ථාවර මිළ 220 දක්වා අඩුකෙරේ..
    දුම් සහතිකේට දුන් සහන - 2000 ක මුදල 5000 දක්වා වැඩිකරයි
    වාහන ටැක්ස් විශාල වශයෙන් අඩු කලා..
    මේව ඉතින් අපි බලාපොරොත්තු වු දේවල් නොවැ...
    මේ ටිකම මදැයි අයවැය හොදයි කියන්න
     

    nai_silva

    Banned
    Nov 18, 2015
    5,091
    504
    0
    12249628_1701821883370370_1861902694503328914_n.jpg
     
    Aug 2, 2009
    31,526
    1,506
    0
    Good bye machan


    night club wala tiyena eka sudu kridawak ranjano kiyanne...kohomada sanipe..200 ta tibba eka 5ta adu karanakota...:sorry::sorry:
    mata mataka na kauda ekek meke dala tibba telphone wadi wenne na kiyala...ewat wadi wenawa...:lol::lol::lol::lol::(:(:(



    ඉතිං යකෝ කැසිනෝ වලට තිබ්බ බද්ද 200 ඉඳං 400ට වැඩි කරලා තියෙන්නෙ. උඹලට ඒවා පේන්නෙ නෑ. බයියොනෙ :lol:
     

    rigamage

    Well-known member
  • Feb 18, 2007
    3,388
    1,220
    113
    මහවිලච්චිය
    පැටියා;19345293 said:
    ඉතිං යකෝ කැසිනෝ වලට තිබ්බ බද්ද 200 ඉඳං 400ට වැඩි කරලා තියෙන්නෙ. උඹලට ඒවා පේන්නෙ නෑ. බයියොනෙ :lol:

    koheda adu karala tiyenne pennapanko...anika ban umba kiyanne rajano walata 200 idan 5ta adu karapu eka hari kiyalada...a wagema thamai wakrakarawa sahena tax gahala tiyenawa..ewa okkoma wadinne podi minihata
     

    iresh041

    Well-known member
  • Oct 25, 2007
    6,166
    1,693
    113
    Dream World
    sahana sahana

    පැටියා;19345293 said:
    ඉතිං යකෝ කැසිනෝ වලට තිබ්බ බද්ද 200 ඉඳං 400ට වැඩි කරලා තියෙන්නෙ. උඹලට ඒවා පේන්නෙ නෑ. බයියොනෙ :lol:

    :angry::angry::angry:

    තේ වගාවට දුන් සහන - පොහොර සහනාධාරය ඉවතට... රැ 80 ක ස්ථාවර මිළ 35 දක්වා අඩුකෙරේ..
    රබර් වගාවට දුන් සහන - පොහොර සහනාධාරය ඉවතට... රැ 450ක ස්ථාවර මිළ 220 දක්වා අඩුකෙරේ..
    දුම් සහතිකේට දුන් සහන - 2000 ක මුදල 5000 දක්වා වැඩිකරයි
    වාහන ටැක්ස් විශාල වශයෙන් අඩු කලා..
    මේව ඉතින් අපි බලාපොරොත්තු වු දේවල් නොවැ...
    මේ ටිකම මදැයි අයවැය හොදයි කියන්න
     

    chamath97

    Member
    Jul 16, 2015
    22
    2
    3
    පැටියා;19340171 said:
    කැසිනෝ වලට බද්ද ඩබල් කරලා රුජිනෝ වලට බද්ද අඩු කරලා :eek:
    රුජිනෝ කියන්නෙ මොකක්ද? :nerd:

    කෑසිනො වල ගෙම් ජාති ගොඩක් තියන්වා(රුලට්, බ්ලෑක් ජෑක්,බෑකරට්. පොකර් වගෙ). රෙජිනො තියන්නෙ ලන්කාවෙ විතරද කොහෙද. රෙජිනො කියන්නෙ කෑසිනො වල තියන රුලට් ගෙම් එක විතරක් තියන කෑසිනො යන්න සල්ලි නෑති එවුන් යන තෑනක්. ඔයින් එකක් තමඊ සලාකා තිබිල ඈල්ලුවේ ඊට් අමතරව ඉස්සර කොටුවෙ කොලොනියල් එක ගාවත් එකක් තිබුන එකෙ නම් වෑඩිපුර හිටියෙ නට්ටාමිල වගෙ එවුන්. ඔය ඩොලර් 100 දෑම්මෙ ලන්කාවෙ එවුන් යන එක නවත්වන්නනෙ. මට පෙන්නෙ මෙ අයවෑයෙන් ලන්කාවෙ කෑසිනො ගිහින් ෆන් එකක් ගන්න මිනිස්සු ගෑන හිතල තියනවා.



    :P:P
     

    toi

    Well-known member
  • Jan 18, 2015
    5,213
    743
    113
    හත්‍ථවනගල්ල
    පැටියා;19345293 said:
    ඉතිං යකෝ කැසිනෝ වලට තිබ්බ බද්ද 200 ඉඳං 400ට වැඩි කරලා තියෙන්නෙ. උඹලට ඒවා පේන්නෙ නෑ. බයියොනෙ :lol:

    උබලට ඕක විතරනෙ පේන්නෙ 200 ය 400 ය කලා...... 200 ය 5 කොලා.... අන්තිමේදි 5ක් වැඩිකලා තමා ...... ඩොලර් 100 ය නැති කලා දැන් ඔක්කෝට්ම යන්න පුලුවන්.... කැසිනෝ සරුවෙලා...:baffled::baffled:
     

    Dilwaale

    Member
    Dec 12, 2014
    7,203
    761
    0
    උබලට ඕක විතරනෙ පේන්නෙ 200 ය 400 ය කලා...... 200 ය 5 කොලා.... අන්තිමේදි 5ක් වැඩිකලා තමා ...... ඩොලර් 100 ය නැති කලා දැන් ඔක්කෝට්ම යන්න පුලුවන්.... කැසිනෝ සරුවෙලා...:baffled::baffled:

    :yes::yes::yes: