චතූ & රූමාගෙන් දවසකට මිලියන 1.7 ක් හොයන්න විදියක්

KrishanL89

Well-known member
  • Sep 12, 2020
    9,310
    15,397
    113


    1676905141160.png


    1676904944226.png
     
    Last edited:

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,625
    100,879
    113
    සින්හලු වෙනුවෙන් කියල මේ වගේ ස්කෑම් ඔක්කොම එකට දාපු බ්ලොග් එකක් හැදුවොත් ඒකෙන් බලල ගිහින් රෙජිස්ට වෙන ගොන් හැත්තක් ඉන්නෙ.

    කොහොමත් නැති බන්ගස්තාන කරගන්න එකේ කවුරු හරි ගොඩ යනවනෙ කියල හිතහදාගන්න විතරයි තියෙන්නෙ
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    සින්හලු වෙනුවෙන් කියල මේ වගේ ස්කෑම් ඔක්කොම එකට දාපු බ්ලොග් එකක් හැදුවොත් ඒකෙන් බලල ගිහින් රෙජිස්ට වෙන ගොන් හැත්තක් ඉන්නෙ.

    කොහොමත් නැති බන්ගස්තාන කරගන්න එකේ කවුරු හරි ගොඩ යනවනෙ කියල හිතහදාගන්න විතරයි තියෙන්නෙ
    දෙදාස් පහේ විතර ඕවට අහු උන එවුන් නම් පව් නොදන්නාකම. දෙදාස් දහයේ වගේ උනත් ටිකක් පව් තොරතුරු වැඩියම නොතිබුන කාලයක් නිසා.

    දැන් නම් අහුවෙන කැ.වේ.පු කොහොමත් පවක් නෑ, එපා කියන උන්ටත් බැන බැන ඉක්මනින් සල්ලි හොයන්න යන පර හැත්තට ඔහොම වෙලා මදි.
     

    parallax

    Well-known member
  • Dec 11, 2011
    2,083
    1,155
    113
    CIA Headquartes, Langly, Virginia
    මුං තමා ඩයල් යකෝ 10000ක් වියදම් කරලා ලක්ෂ ගානක referral ඩ‌ෝන් ගාලා වැදිලා ඇති දැනටත් :ROFLMAO: ලංකාවේ අහිංසකයොන්ට ගේම් නම් දෙන්න තිබ්බා crypto පේන්නලා කෝටි ගානක් හොයන්න තිබ්බා, advertise කර කර පුක දෙන්න දෙයක් නෑ මං ගාවටම ඇවිල්ලා තියෙනවා අහගෙන හොදට සල්ලි තියෙන එවුන් රිස්ක් අඩු, උන්ට කරන්න පුලුවන් investment (කොරියාවේ ගියපු එවුන් තමයි ලොකුම සාපේ උන් හින්දා තමයි වාහන, ඉඩම් price manipulate වෙන්නේ හරක් වගේ ගන්නවා) එකක් පෙන්නලා පාඩුවේ ඉදලා තියෙනවා ඔනේ තරම් වැඩක් නෑ ජිවිතේට සැපට නිදාගන්න වෙන්නේ නෑ එහෙම කැරි වැඩ කරලා
     

    හෙළයෙක්

    Well-known member
  • Apr 26, 2014
    49,625
    100,879
    113
    දෙදාස් පහේ විතර ඕවට අහු උන එවුන් නම් පව් නොදන්නාකම. දෙදාස් දහයේ වගේ උනත් ටිකක් පව් තොරතුරු වැඩියම නොතිබුන කාලයක් නිසා.

    දැන් නම් අහුවෙන කැ.වේ.පු කොහොමත් පවක් නෑ, එපා කියන උන්ටත් බැන බැන ඉක්මනින් සල්ලි හොයන්න යන පර හැත්තට ඔහොම වෙලා මදි.
    අම්මෝ ඔව් මම මෙ ගිය අවුරුද්දෙ මගෙ යාලුවෙක්ට ඔන්මැක්ස් ඩීටී හොද නෑ කියන්න ගිහින් පොර හිතුවෙ මම උගෙ දියුනුවට බාදා කරන්න යනව කියල.

    ලගදි කතා කරාම කියනව මම නන් සල්ලි දැම්මෙ නෑ මම දැනගත්තලු මුලින්ම. සුවර් ඕක අනිවා ලක්ස 4ක5ක් කෙලවගෙන
     

    Edward Kenway

    Well-known member
  • Jan 8, 2015
    12,658
    14,283
    113
    අම්මෝ ඔව් මම මෙ ගිය අවුරුද්දෙ මගෙ යාලුවෙක්ට ඔන්මැක්ස් ඩීටී හොද නෑ කියන්න ගිහින් පොර හිතුවෙ මම උගෙ දියුනුවට බාදා කරන්න යනව කියල.

    ලගදි කතා කරාම කියනව මම නන් සල්ලි දැම්මෙ නෑ මම දැනගත්තලු මුලින්ම. සුවර් ඕක අනිවා ලක්ස 4ක5ක් කෙලවගෙන
    :rofl:
     
    • Haha
    Reactions: shenat