ඔව් ගෝටා එක්ක ඩීල් දාන්න පුළුවන් යුක්රේන් ආයුධ වෙළෙන්දන්ට විතරයි
යකෝ තැන තැන පොර talk දෙන්නැතුව නැතුව තොපේ මහ එකාට කියපන්කො වැරදි කරපු උන් ඇතුලට දාන්න කියල....තොපේ මහා එකා අවරුදු 4.5 පොල් ගෑව්ද ? දැන් කියපන් මම මද්යස්ථ සමනලයෙක් කියල
ඔව් ගෝටා එක්ක ඩීල් දාන්න පුළුවන් යුක්රේන් ආයුධ වෙළෙන්දන්ට විතරයි
අන්තිම මොහොත වෙනකන් කවුද ජනාධිපතිකමට ඉල්ලන්නෙ කියල සුවර් කරන්ඩ බෑ ඔය කිව්වට හිටං





යකෝ තැන තැන පොර talk දෙන්නැතුව නැතුව තොපේ මහ එකාට කියපන්කො වැරදි කරපු උන් ඇතුලට දාන්න කියල....තොපේ මහා එකා අවරුදු 4.5 පොල් ගෑව්ද ? දැන් කියපන් මම මද්යස්ථ සමනලයෙක් කියල

අන්තිම මොහොත වෙනකන් කවුද ජනාධිපතිකමට ඉල්ලන්නෙ කියල සුවර් කරන්ඩ බෑ ඔය කිව්වට හිටං

නා ගහනන්දත් තාම ඵංගලන්තෙ පුරවැසියෙක් නේද.රිෆියුජී ඉඳලා ඉඳලා කට්ට කාල ගත්ත ඵක නිසා අයින් කරන්න දුක අැති.
යකෝ තැන තැන පොර talk දෙන්නැතුව නැතුව තොපේ මහ එකාට කියපන්කො වැරදි කරපු උන් ඇතුලට දාන්න කියල....තොපේ මහා එකා අවරුදු 4.5 පොල් ගෑව්ද ? දැන් කියපන් මම මද්යස්ථ සමනලයෙක් කියල
ඊයේ පෙරේද එළකිරි ඇවිත් රඟන්නේ නැතුව හිටපං ෆේක් අනාථයෝ
එක එකාට කඩේ යන්නේ නැති උන් සමනල්ලු ද?ඊයේ පෙරේද එළකිරි ඇවිත් රඟන්නේ නැතුව හිටපං ෆේක් අනාථයෝ
තොත්ත බබා;24577540 said:Gota illanne na




ඕක උනේ නැති උනොත් චන්ද ටික සේරම කැඩිලා නාගටයි/ පල්ලෙටයි යනවා. හුඇන්පී ඉස්සරහට එනවානේද![]()