චැසී මිස්මැච් කට්ටිය එන්න ඇතුලට

ලොකු bhai

Well-known member
  • Jun 18, 2012
    1,163
    1,746
    113
    Rfresh karanna epa e error message eka avahama eka cancel karala ayeth register button eka obanna.eka obanna one ethn vinady 15k withara

    මොන දුකක්ද බන්. වාහන 6ක කරන්න ඕන. එකට වෙනම එකෙක් වැඩට ගන්න වෙනවා
     

    reuse

    Well-known member
  • May 10, 2009
    852
    2,776
    93
    Kita ku
    www.youtube.com
    E8D98E07-D29C-490D-BED4-9927D26F2A6F.jpeg
     

    kasun090354t

    Well-known member
  • Aug 21, 2011
    24,310
    36,417
    113
    කෑගල්ල
    දිගටම TRY AGAIN කරන්න ඕනෙද??
    yes bro.....
    try again කියලා අන්තිමට වැටෙන්න ගන්නවා හරි ගියේ නැති තැන අයින් වෙලා නිකක් හිටිය මෙන්න බොලේ msg එකක් අවා හරි කියලා. ඊට පස්සේ qr code එක ගන්නත් ඔහොම තමා වාහන අන්කේ වැටෙනකම් පයක් විතර refresh කර

    ඔය ගොඩ
    ------ Post added on Jul 16, 2022 at 11:53 PM
     
    • Sad
    Reactions: ලොකු bhai

    SSR@

    Well-known member
  • Feb 8, 2013
    7,718
    4,075
    113
    Kingdom of Hyrule
    yes bro.....
    try again කියලා අන්තිමට වැටෙන්න ගන්නවා හරි ගියේ නැති තැන අයින් වෙලා නිකක් හිටිය මෙන්න බොලේ msg එකක් අවා හරි කියලා. ඊට පස්සේ qr code එක ගන්නත් ඔහොම තමා වාහන අන්කේ වැටෙනකම් පයක් විතර refresh කර
    matath oya message eka awe bn, but text message eka awa okkoma ok kiyala. login wenna ehema puluwan awlak nathuwa
     
    • Love
    Reactions: kasun090354t

    ලොකු bhai

    Well-known member
  • Jun 18, 2012
    1,163
    1,746
    113
    yes bro.....
    try again කියලා අන්තිමට වැටෙන්න ගන්නවා හරි ගියේ නැති තැන අයින් වෙලා නිකක් හිටිය මෙන්න බොලේ msg එකක් අවා හරි කියලා. ඊට පස්සේ qr code එක ගන්නත් ඔහොම තමා වාහන අන්කේ වැටෙනකම් පයක් විතර refresh කර

    පොට්ට වෙනවා මේක කලොත්. හරි යන්නේ නෑ
     
    • Haha
    Reactions: kasun090354t

    SIC

    Well-known member
  • Dec 3, 2012
    10,676
    5,803
    113
    KALUTHARA
    1. Incog ekak gihin register una. dethun parak try karaddi phone ekata success kiyala awa. web eke failed kiyala pennuwata.
    2. /qr ekata nogihin site ekata gihin log unama, qr eka awa. habai /qr ekata gihin karata hari giye na.
     

    subash dushmantha

    Well-known member
  • Aug 27, 2010
    1,333
    255
    83
    Ja-Ela
    yes bro.....
    try again කියලා අන්තිමට වැටෙන්න ගන්නවා හරි ගියේ නැති තැන අයින් වෙලා නිකක් හිටිය මෙන්න බොලේ msg එකක් අවා හරි කියලා. ඊට පස්සේ qr code එක ගන්නත් ඔහොම තමා වාහන අන්කේ වැටෙනකම් පයක් විතර refresh කර

    Matath ekama una
     

    emoji diaries

    Well-known member
  • May 26, 2020
    12,843
    39,852
    113
    Homagama
    සයිට් එක එහෙම්ම තියල ටික වෙලාවකින් Refresh කරන්න...මගේ දැන් ඔක්කොම හරියට ආවා...හැබැයි එලිජිබල් කෝටා එක නම් තාම 0 පෙන්නන්නේ....:rolleyes:

    පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ හරියනවා බන්..හදිස්සි වෙන්න එපා...මට ඉස්සෙල්ලා OTP එකවත් ආවේ නැහැ...දවස ඉවරවෙද්දී තමා මේ තත්වෙට ආවේ...හෙට අනිද්දා වෙද්දී හරියයි කියලා හිතනවා...
    මිස්මැච් එනවානම් එක දිගට 6-7 පාරක් ගහන්න. හරියනවා. මටත් හරිගියා. ගෑනිගේ වහනේටත් හරිගියා.
    අම්මාගේ සිස්ටම් යකො මේවා.
     
    • Like
    Reactions: Jasonbrody

    ලොකු bhai

    Well-known member
  • Jun 18, 2012
    1,163
    1,746
    113
    දෙකක් ගත්ත. එක nic එකට එකයි නේද දෙන්නේ? දැන්නම් එනවා වගේ ඉක්මනින්..