patta machan...beats stereo ekka ithin supirima thamai..

patta lap eka macho.

maxxa bande

2 lakhs panala ne machn... Supiri baande bnz!![]()
JAYA WEWA!

ade ela ela congratzzz
thanku wewa..
පට්ටනෙ සහො.................

karumeta mama dakke oka umbeth mageth mutual friend kenekgen, man ubata request ekak damma kemathinam accept karapan

€ 1300 = 216 579.896 Sri Lankan rupees:O
![]()
නිකං පිස්සු වගෙ
pikxu hadaganta epa... Android thread ekata padu wei....


