චීන්නුටත් ඉන්දියානුවන් ඕන වෙයි - tech වීසා ලබා දෙයි

AllGood

Well-known member
  • Dec 22, 2023
    1,058
    1,621
    113
    ටෙක් කොම්පැනි වල කක්කුස්සි හෝදන්න බන් ගන්නේ.
    Chinese government has said it applies to individuals working in STEM fields - science, technology, engineering and mathematics.

    The commentary points to three areas of concern:
    • Research posts: visa-holders competing with Chinese PhDs and master’s graduates for scarce lab and project slots.
    • Innovation resources: foreign talent tapping incubators and startup funding intended for domestic youth.
    • Language and pay dynamics: highly educated Indian applicants with fluent English and flexible salary expectations are gaining an edge.

    https://chinaglobalsouth.com/2025/10/05/china-k-visa-indian-talent-job-competition/
     
    • Haha
    Reactions: Bitter Truth

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,968
    18,101
    113
    Chinese government has said it applies to individuals working in STEM fields - science, technology, engineering and mathematics.

    The commentary points to three areas of concern:
    • Research posts: visa-holders competing with Chinese PhDs and master’s graduates for scarce lab and project slots.
    • Innovation resources: foreign talent tapping incubators and startup funding intended for domestic youth.
    • Language and pay dynamics: highly educated Indian applicants with fluent English and flexible salary expectations are gaining an edge.

    https://chinaglobalsouth.com/2025/10/05/china-k-visa-indian-talent-job-competition/
    ඔහොම කියල තමයි ගන්නේ. ඒ උනාට පස්සේ කක්කුස්සි හෝදන්න දානවා. නැත්තන් ඕකුණ do not redeem කියල අහිංසක චීන්නුන්ගේ customer ලවත් scam කරයි
     

    Max_r

    Well-known member
  • May 10, 2007
    13,219
    1
    16,089
    113
    USA h1b visa eken එලවන un වෙන රටවල් වලින් ගනීවි.

    උන්ගෙන් කරගන්න ඕනේ ටික කරගෙන ආයේ ෂොට් එක දේවී.

    යන උනුත් game eka ගහගෙන යමක් කරගන්න තරමට ඇගට හොඳයි.
     
    • Like
    Reactions: AllGood and ttj

    AllGood

    Well-known member
  • Dec 22, 2023
    1,058
    1,621
    113
    USA h1b visa eken එලවන un වෙන රටවල් වලින් ගනීවි.

    උන්ගෙන් කරගන්න ඕනේ ටික කරගෙන ආයේ ෂොට් එක දේවී.

    යන උනුත් game eka ගහගෙන යමක් කරගන්න තරමට ඇගට හොඳයි.
    PR denawada or use and dump
    ඕකුන් කම්පැනි වල CEOලා වෙලා තමයි නවතින්නේ අන්තිමට :LOL:
     

    Brandy2020

    Well-known member
  • May 15, 2018
    20,605
    25,962
    113
    ඕකුන් කම්පැනි වල CEOලා වෙලා තමයි නවතින්නේ අන්තිමට :LOL:
    උදේ 9 - රෑ 9 වැඩ ඉන්දියන් එවුන්. පඩි නැතත් තැන අල්ලගන්න ඕනෙම ගේමක් ගහනව
     
    • Like
    Reactions: AllGood

    Mr Bones

    Well-known member
  • Mar 13, 2023
    16,713
    1
    32,949
    113
    ඕකුන් කම්පැනි වල CEOලා වෙලා තමයි නවතින්නේ අන්තිමට :LOL:
    මේකනම් ඇත්ත හැබැයි ඉන්දියන් කාරයෝ වැද්ද ගත්ත කියන්නේ ආපහු එලවනවා බොරු
    රටේ වැදගත්ම තැන්ටික අල්ලනවා
     
    • Haha
    Reactions: AllGood

    Adalwolf Alpin

    Active member
  • Sep 21, 2022
    227
    139
    43
    ඕකුන් මුලින් MSc කරන්න ඕන
    GRE score එකෙන් ගන්නේ
    උබ හිතුවද හැම එකාම GoogleScholar එකේ ඩිග්රි කරපු යුනිවසිටි දාගෙන ඉන්නවා කියලා :ROFLMAO:
    උබට වගේ හීන මානයක් අනිත් මිනිස්සුන්ට නැහැ
    අනේ හුත්තෝ...! USA PhD එකක් කරන්න MSc එකක් ඕන කියලා හිතාගෙන ඉන්න, USA PhD දෙන්නේ GRE Score එකට කියලා හිතාගෙන ඉන්න, Google Scholar කියන්නේ මොකක්ද කියලවත් දන්නේ නැති, උඹේ රෙදි ගැලෙව්වා මේ පහළ තියෙන Thread එකේ.
    https://elakiri.com/threads/direct-phd-to-usa-සමාජයේ-තියෙන-වැරදි-මත.2226945/
     

    AllGood

    Well-known member
  • Dec 22, 2023
    1,058
    1,621
    113
    අනේ හුත්තෝ...! USA PhD එකක් කරන්න MSc එකක් ඕන කියලා හිතාගෙන ඉන්න, USA PhD දෙන්නේ GRE Score එකට කියලා හිතාගෙන ඉන්න, Google Scholar කියන්නේ මොකක්ද කියලවත් දන්නේ නැති, උඹේ රෙදි ගැලෙව්වා මේ පහළ තියෙන Thread එකේ.
    https://elakiri.com/threads/direct-phd-to-usa-සමාජයේ-තියෙන-වැරදි-මත.2226945/
    අහ් මානසික රෝගී පොන්න බැල්ලිගෙ පුතා අදත් ඇවිල්ලා. එදා පුක පලපු පාර තාම රිදෙනවා නේද පොන්නයෝ උබට :ROFLMAO:

    මචන් මම කොච්චර ලොකු අවුලක ඉන්නවද කියනවනම් මට මේක කාටවත් කියාගන්න විදිහක් හැතුව ඉන්නේ. ඒ නිසා මට හරි හමන් උපදෙසක් ගන්න බැරි තත්වයක් තියෙනවා. මම Fake එකක් හදාගෙනම මේ ප්‍රශ්නේ අහන්නේ, මම මානසිකව ලොකුවටම විදවන නිසා.

    මම අවුරුදු 4ක විතර ඉදන් කෙල්ලෙක්ට කැමැත්තෙන් හිටියා. අපි දෙන්න අතර ලොකු Fit එකක් නොතිබුණත්, ඒ Girl මට කැමැත්තෙන් ඉන්නේ කියන ඒ Girl ගේ යාළුවෙක්ගෙන් ආපු ආරංචියත් එක්කම ටික කාලෙකට පස්සේ මම Askout කරා. මම Askout කරේ ටිකක් ගොන් විදිහට. මම මූණටම Askout කරා. මට ඒක දැන් මතක් වෙද්දිත් පට්ට Cringe. ඒ කෙල්ල මාව හොදට අදුරන නිසා එකපාරටම මගේ හිත රිදෙයි කියලා, ඒ කෙල්ල ටිකක් වචනයක් දෙන එක පස්ස ගැහුවා. මට ඕක තේරුණා. මම සිද්ධිය තේරුම් ගෙන Shape එකේ අයින් වුණා. අකමැති වුණා කියලා මම බොළද විදිහට හැසිරුණේ නෑ. වෙනද විදිහට දැක්කොත් හොදට කථා බහ කරා. ඒත් සෝෂල් මීඩියා වලින් Communicate කරන එක සම්පූර්‌ණයෙන්ම වගේ නැවැත්තුවා. මොකද ඒ කෙල්ලට ආයෙ ම‌ගේ හිතේ පොඩි හරි අදහසක් හරි තියෙනවා කියලා හිතෙයි කියලා මට හිතුන නිසා.

    මම Askout කරලා දැන් අවුරුදු 2ක් විතර වෙනවා. ප්‍රශ්නේ කියන්නේ මේ කෙල්ල මට නිතර හම්බෙන නිසා මට Askout කරපු Incident එක මතක් වෙනවා. ඒක පට්ට Cringe මචන්. ලොකුම අවුල තමා මේ කෙල්ල මට කිසිම වෙනසක් දක්වන්නේ නැති එක. යාලුකම ගත්තත් අපි දෙන්න අතර පට්ට ලොකු Bond එකක් නෑ. ඒ නිසා මම Askout කරාට පස්සේ මම හිතුවෙත් මම ගැන තියෙන Attitude එක වෙනස් කරයි කියලා. ඒත් ඒ කෙල්ල එහෙම වෙනස් කරෙත් නෑ ඒක. මට දැන් හැමදාම මේ කෙල්ලව හම්බෙද්දි පරණ සිදුවීම් වලට යනවා. මම ගොඩක් වෙලාවට දවසම හිතන්නේ මේ ගැන. මට දැන් මෙහෙම හිතන එක නතර කරලා Move on වෙන්න ඕන. ඒත් ඒක පට්ට අමාරුයි.

    මට ලොකු Circle එකක් තියෙන කෙනෙක්. ඒක හැමෝම වගේ දන්නවා. හැමෝම වගේ මාත් එක්ක හෙනට Fit. අර කෙල්ලගේ යාළුවොත් ගොඩක් අය මාත් එක්ක Fit. ඒත් මම දැන් ඉන්න තත්වේ මට කාටවත් කියන්න බෑ. මම දන්න මිනිස්සුන්ට මගේ ප්‍රශ්න කියන්න කැමති නෑ. කාටවත් මාව එළියෙන් දැක්කට මම මෙච්චර ප්‍රහ්නෙක ඉන්නවා කියලා කියන්න බෑ කොහොමත්. දැන් මට ඕන මේ ප්‍රශ්නේ අතීතේ වෙච්ච එක සිදුවීමක් විතරයි කියලා හිතෙන තැනට හිත හදාගන්න. පරණ සිද්ධිත් එක්ක Attachment තියාගන්න ඕන නෑ. උඹලාට පුලුවන්නම් මම උඹලගේම සහෝදරයෙක් කියලා හිතලා මට උත්තරයක් දීපන්, ඒක මේ වෙලාවේ හැටියට ගොඩක් වටිනවා මචංලා!!!
    Depression වගේ මානසික ප්‍රශ්න වලට හොද Therapist කෙනෙක්ව Recommend කරන්න පුලුවන්ද එයාලගේ Charges එක්කම? කවුරුහරි මේ වගේ ප්‍රශ්නයක් තිබිලා Therapist කෙනෙක්ව හම්බවෙන්න ගියානම් පොඩ්ඩක් තමන්ගේ අදහස් බෙදාගමුද? ලොකු උදව්වක්.
    ------ Post added on Oct 6, 2025 at 2:23 PM
     

    redux

    Well-known member
  • Feb 19, 2017
    10,968
    18,101
    113
    ඕකුන් කම්පැනි වල CEOලා වෙලා තමයි නවතින්නේ අන්තිමට :LOL:
    මේ ඇමෙරිකාව නෙමෙයි බල්ලෝ චීනේ

    උන්ගේම jack ma ව අතුරුදහන් කරපු උන්ට චපාතියෙක්ව control එකේ තියාගන්න එක කජ්ජක් වගේ
     
    • Haha
    Reactions: vito

    Adalwolf Alpin

    Active member
  • Sep 21, 2022
    227
    139
    43
    අහ් මානසික රෝගී පොන්න බැල්ලිගෙ පුතා අදත් ඇවිල්ලා. එදා පුක පලපු පාර තාම රිදෙනවා නේද පොන්නයෝ උබට :ROFLMAO:



    ------ Post added on Oct 6, 2025 at 2:23 PM
    හුත්තෝ EK එකේ කවුරුත් මාව දන්නේ නෑ :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:. මම කාලෙකින් Thread එකක් දැම්මේ. තෝ පරණ ඒවා ඇද්දා කියලා කාටවත් ගාණක් නෑ. ඒක නෙවේ මේ උඹේ රෙදි ගැලවුණා නෙහ්. කෝ අරකට Reply නැහැනේ. ගොන් පොන්නයා ආවාද හුත්තෝ අපි එක්ක තර්ක කරන්න. දැන් පුක පලාගෙන ඉන්නේ.
    https://elakiri.com/threads/direct-phd-to-usa-සමාජයේ-තියෙන-වැරදි-මත.2226945/
     

    AllGood

    Well-known member
  • Dec 22, 2023
    1,058
    1,621
    113
    හුත්තෝ EK එකේ කවුරුත් මාව දන්නේ නෑ :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:. මම කාලෙකින් Thread එකක් දැම්මේ. තෝ පරණ ඒවා ඇද්දා කියලා කාටවත් ගාණක් නෑ. ඒක නෙවේ මේ උඹේ රෙදි ගැලවුණා නෙහ්. කෝ අරකට Reply නැහැනේ. ගොන් පොන්නයා ආවාද හුත්තෝ අපි එක්ක තර්ක කරන්න. දැන් පුක පලාගෙන ඉන්නේ.
    https://elakiri.com/threads/direct-phd-to-usa-සමාජයේ-තියෙන-වැරදි-මත.2226945/
    තාම වේදනාව නේද හුත්තිගේ පුතෝ :ROFLMAO:
     

    Adalwolf Alpin

    Active member
  • Sep 21, 2022
    227
    139
    43
    තාම වේදනාව නේද හුත්තිගේ පුතෝ :ROFLMAO:
    ආතල් එකට දාපු ත්‍රෙඩ් එකකට අම්ම මතක් වෙන්නම රිදුණද :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: චාටර් හුත්තෝ...!
     

    AllGood

    Well-known member
  • Dec 22, 2023
    1,058
    1,621
    113
    ආතල් එකට දාපු ත්‍රෙඩ් එකකට අම්ම මතක් වෙන්නම රිදුණද :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO: චාටර් හුත්තෝ...!
    උබ කුණුහරුප කියව කියව අතේ ගහන මානසික රෝගියනේ පකෝ :ROFLMAO: