ඔය ත්රෙඩ් එක බැලුව තමයි උබේ මානසික රෝගී කමෙන්ට් දෙක ආපහු කොපි කරලා මේකේ දාන්න
හුත්තෝ මගේ පරණ Thread ඇද්දා කියලා ගාණක්වත් නෑ හුත්තෝ...! මාව EK එකේ එවුන් දන්නේ නෑ. ඒක නෙවේ උඹේ රෙදි ගැලෙව්ව Thread එකට රිප්ලයි දාපන්. බලපන් හුත්තෝ ඒ Thread එකට Heart Reactions කීයක් තියේද කියලා. දැන් කියපන් ඒවත් මගේ Fake Accounts කියලා.ඔය ත්රෙඩ් එක බැලුව තමයි උබේ මානසික රෝගී කමෙන්ට් දෙක ආපහු කොපි කරලා මේකේ දාන්න
මොකටද හුත්තිගේ පුතෝ උබ වගේ මානසික රෝගී පොන්නයෙක්ට facts ඔප්පු කරන්නේ
ඊයා ලජ්ජා නැද්ද පොන්නයෝ එක එකා බලන ත්රෙඩ් හොයා හොයා ඉන්න
තනි පොන්නයෙක්නේ පකෝ උබ
කුණුහරුප කියවල අතේ ගහන ගමන් මගේ ත්රෙඩ් තව ටිකක් බම්ප් කරපන් වේසිගෙ පුතෝ
අඩෝ Google Scholar එකේ දැන් ඉන්න Institute එක දාන්නේ හීනමානෙටද බංකුණුහරුප කියවල අතේ ගහන ගමන් මගේ ත්රෙඩ් තව ටිකක් බම්ප් කරපන් වේසිගෙ පුතෝ![]()
උබ හිතුවද හැම එකාම GoogleScholar එකේ ඩිග්රි කරපු යුනිවසිටි දාගෙන ඉන්නවා කියලා
උබට වගේ හීන මානයක් අනිත් මිනිස්සුන්ට නැහැ
උබට හීන මානේ තමයි බැල්ලිගෙ පුතෝඅඩෝ Google Scholar එකේ දැන් ඉන්න Institute එක දාන්නේ හීනමානෙටද බං?
මූ USA h1b visa ගැන දන්නේ නෑ බං. GRE Score එක බලලා USA වල PhD Select වෙනවා කියපු එකානෙහ්USA h1b visa eken එලවන un වෙන රටවල් වලින් ගනීවි.
උන්ගෙන් කරගන්න ඕනේ ටික කරගෙන ආයේ ෂොට් එක දේවී.
යන උනුත් game eka ගහගෙන යමක් කරගන්න තරමට ඇගට හොඳයි.
අඩෝ MSc එකේ Results බලලද USA වල PhD වලට Select කරගන්නේ. කැරි ආතල් ඕයිඋබට හීන මානේ තමයි බැල්ලිගෙ පුතෝ![]()
පොන්නය බම්ප්මූ USA h1b visa ගැන දන්නේ නෑ බං. GRE Score එක බලලා USA වල PhD Select වෙනවා කියපු එකානෙහ්
අඩෝ MSc එකේ Results බලලද USA වල PhD වලට Select කරගන්නේ. කැරි ආතල් ඕයි
------ Post added on Oct 6, 2025 at 2:56 PM
හුත්තෝ අන්තරේ එකෙක්වත් මෙහෙම ගොන් කථා කියන්නේ නෑකවුද උබට කිව්වේ මුන්ට MSc කරන්න ඕන නැහැ කියලා
PhD එකට සිලෙක්ට් කරන්නේ MSc එකේ රිසල්ට් අනුව USA වල ගොඩක් කැම්පස් එහෙමයි...වයිවා එකකුත් තියෙනවා
ඔහොම තමයි උබ වගේ පොන්නයෝන්ගෙන් අපි ආතල් ගන්නේහුත්තෝ අන්තරේ එකෙක්වත් මෙහෙම ගොන් කථා කියන්නේ නෑ![]()
Uben mama nam karima athal ekak gaththa. Hutto balapan mekata thiyena heart reactionsඔහොම තමයි උබ වගේ පොන්නයෝන්ගෙන් අපි ආතල් ගන්නේ![]()
උබ වගේ පොන්නයෝන්ගේ පුක පලන එක තමයි පොන්නයෝ ඉතින් අපේ ආතල් එකUben mama nam karima athal ekak gaththa. Hutto balapan mekata thiyena heart reactions
https://elakiri.com/threads/direct-phd-to-usa-සමාජයේ-තියෙන-වැරදි-මත.2226945/
මචන් මම කොච්චර ලොකු අවුලක ඉන්නවද කියනවනම් මට මේක කාටවත් කියාගන්න විදිහක් හැතුව ඉන්නේ. ඒ නිසා මට හරි හමන් උපදෙසක් ගන්න බැරි තත්වයක් තියෙනවා. මම Fake එකක් හදාගෙනම මේ ප්රශ්නේ අහන්නේ, මම මානසිකව ලොකුවටම විදවන නිසා.
හුත්තෝ...! ආතල් හොදේ....මචන් මම කොච්චර ලොකු අවුලක ඉන්නවද කියනවනම් මට මේක කාටවත් කියාගන්න විදිහක් හැතුව ඉන්නේ. ඒ නිසා මට හරි හමන් උපදෙසක් ගන්න බැරි තත්වයක් තියෙනවා. මම Fake එකක් හදාගෙනම මේ ප්රශ්නේ අහන්නේ, මම මානසිකව ලොකුවටම විදවන නිසා.
මම අවුරුදු 4ක විතර ඉදන් කෙල්ලෙක්ට කැමැත්තෙන් හිටියා. අපි දෙන්න අතර ලොකු Fit එකක් නොතිබුණත්, ඒ Girl මට කැමැත්තෙන් ඉන්නේ කියන ඒ Girl ගේ යාළුවෙක්ගෙන් ආපු ආරංචියත් එක්කම ටික කාලෙකට පස්සේ මම Askout කරා. මම Askout කරේ ටිකක් ගොන් විදිහට. මම මූණටම Askout කරා. මට ඒක දැන් මතක් වෙද්දිත් පට්ට Cringe. ඒ කෙල්ල මාව හොදට අදුරන නිසා එකපාරටම මගේ හිත රිදෙයි කියලා, ඒ කෙල්ල ටිකක් වචනයක් දෙන එක පස්ස ගැහුවා. මට ඕක තේරුණා. මම සිද්ධිය තේරුම් ගෙන Shape එකේ අයින් වුණා. අකමැති වුණා කියලා මම බොළද විදිහට හැසිරුණේ නෑ. වෙනද විදිහට දැක්කොත් හොදට කථා බහ කරා. ඒත් සෝෂල් මීඩියා වලින් Communicate කරන එක සම්පූර්ණයෙන්ම වගේ නැවැත්තුවා. මොකද ඒ කෙල්ලට ආයෙ මගේ හිතේ පොඩි හරි අදහසක් හරි තියෙනවා කියලා හිතෙයි කියලා මට හිතුන නිසා.
මම Askout කරලා දැන් අවුරුදු 2ක් විතර වෙනවා. ප්රශ්නේ කියන්නේ මේ කෙල්ල මට නිතර හම්බෙන නිසා මට Askout කරපු Incident එක මතක් වෙනවා. ඒක පට්ට Cringe මචන්. ලොකුම අවුල තමා මේ කෙල්ල මට කිසිම වෙනසක් දක්වන්නේ නැති එක. යාලුකම ගත්තත් අපි දෙන්න අතර පට්ට ලොකු Bond එකක් නෑ. ඒ නිසා මම Askout කරාට පස්සේ මම හිතුවෙත් මම ගැන තියෙන Attitude එක වෙනස් කරයි කියලා. ඒත් ඒ කෙල්ල එහෙම වෙනස් කරෙත් නෑ ඒක. මට දැන් හැමදාම මේ කෙල්ලව හම්බෙද්දි පරණ සිදුවීම් වලට යනවා. මම ගොඩක් වෙලාවට දවසම හිතන්නේ මේ ගැන. මට දැන් මෙහෙම හිතන එක නතර කරලා Move on වෙන්න ඕන. ඒත් ඒක පට්ට අමාරුයි.
මට ලොකු Circle එකක් තියෙන කෙනෙක්. ඒක හැමෝම වගේ දන්නවා. හැමෝම වගේ මාත් එක්ක හෙනට Fit. අර කෙල්ලගේ යාළුවොත් ගොඩක් අය මාත් එක්ක Fit. ඒත් මම දැන් ඉන්න තත්වේ මට කාටවත් කියන්න බෑ. මම දන්න මිනිස්සුන්ට මගේ ප්රශ්න කියන්න කැමති නෑ. කාටවත් මාව එළියෙන් දැක්කට මම මෙච්චර ප්රහ්නෙක ඉන්නවා කියලා කියන්න බෑ කොහොමත්. දැන් මට ඕන මේ ප්රශ්නේ අතීතේ වෙච්ච එක සිදුවීමක් විතරයි කියලා හිතෙන තැනට හිත හදාගන්න. පරණ සිද්ධිත් එක්ක Attachment තියාගන්න ඕන නෑ. උඹලාට පුලුවන්නම් මම උඹලගේම සහෝදරයෙක් කියලා හිතලා මට උත්තරයක් දීපන්, ඒක මේ වෙලාවේ හැටියට ගොඩක් වටිනවා මචංලා!!!
![]()
මචන් මම කොච්චර ලොකු අවුලක ඉන්නවද කියනවනම් මට මේක කාටවත් කියාගන්න විදිහක් හැතුව ඉන්නේ. ඒ නිසා මට හරි හමන් උපදෙසක් ගන්න බැරි තත්වයක් තියෙනවා. මම Fake එකක් හදාගෙනම මේ ප්රශ්නේ අහන්නේ, මම මානසිකව ලොකුවටම විදවන නිසා.හුත්තෝ...! ආතල් හොදේ....උඹේ Thread එකේම මම දාපු ඒවම දාන්න උඹට රිදිලද ඉන්නේ.
![]()
China වැඩ කරන එක හරිම අමාරුයි.උදේ 9 - රෑ 9 වැඩ ඉන්දියන් එවුන්. පඩි නැතත් තැන අල්ලගන්න ඕනෙම ගේමක් ගහනව
උඹේ Thread එකක මම දාපු එකක් දාන්න තරම් උඹට රිදුණද හුත්තෝ...! තව දාපන්...! මම බම්ප් කරනවා ලොවෙත්.මචන් මම කොච්චර ලොකු අවුලක ඉන්නවද කියනවනම් මට මේක කාටවත් කියාගන්න විදිහක් හැතුව ඉන්නේ. ඒ නිසා මට හරි හමන් උපදෙසක් ගන්න බැරි තත්වයක් තියෙනවා. මම Fake එකක් හදාගෙනම මේ ප්රශ්නේ අහන්නේ, මම මානසිකව ලොකුවටම විදවන නිසා.
මම අවුරුදු 4ක විතර ඉදන් කෙල්ලෙක්ට කැමැත්තෙන් හිටියා. අපි දෙන්න අතර ලොකු Fit එකක් නොතිබුණත්, ඒ Girl මට කැමැත්තෙන් ඉන්නේ කියන ඒ Girl ගේ යාළුවෙක්ගෙන් ආපු ආරංචියත් එක්කම ටික කාලෙකට පස්සේ මම Askout කරා. මම Askout කරේ ටිකක් ගොන් විදිහට. මම මූණටම Askout කරා. මට ඒක දැන් මතක් වෙද්දිත් පට්ට Cringe. ඒ කෙල්ල මාව හොදට අදුරන නිසා එකපාරටම මගේ හිත රිදෙයි කියලා, ඒ කෙල්ල ටිකක් වචනයක් දෙන එක පස්ස ගැහුවා. මට ඕක තේරුණා. මම සිද්ධිය තේරුම් ගෙන Shape එකේ අයින් වුණා. අකමැති වුණා කියලා මම බොළද විදිහට හැසිරුණේ නෑ. වෙනද විදිහට දැක්කොත් හොදට කථා බහ කරා. ඒත් සෝෂල් මීඩියා වලින් Communicate කරන එක සම්පූර්ණයෙන්ම වගේ නැවැත්තුවා. මොකද ඒ කෙල්ලට ආයෙ මගේ හිතේ පොඩි හරි අදහසක් හරි තියෙනවා කියලා හිතෙයි කියලා මට හිතුන නිසා.
මම Askout කරලා දැන් අවුරුදු 2ක් විතර වෙනවා. ප්රශ්නේ කියන්නේ මේ කෙල්ල මට නිතර හම්බෙන නිසා මට Askout කරපු Incident එක මතක් වෙනවා. ඒක පට්ට Cringe මචන්. ලොකුම අවුල තමා මේ කෙල්ල මට කිසිම වෙනසක් දක්වන්නේ නැති එක. යාලුකම ගත්තත් අපි දෙන්න අතර පට්ට ලොකු Bond එකක් නෑ. ඒ නිසා මම Askout කරාට පස්සේ මම හිතුවෙත් මම ගැන තියෙන Attitude එක වෙනස් කරයි කියලා. ඒත් ඒ කෙල්ල එහෙම වෙනස් කරෙත් නෑ ඒක. මට දැන් හැමදාම මේ කෙල්ලව හම්බෙද්දි පරණ සිදුවීම් වලට යනවා. මම ගොඩක් වෙලාවට දවසම හිතන්නේ මේ ගැන. මට දැන් මෙහෙම හිතන එක නතර කරලා Move on වෙන්න ඕන. ඒත් ඒක පට්ට අමාරුයි.
මට ලොකු Circle එකක් තියෙන කෙනෙක්. ඒක හැමෝම වගේ දන්නවා. හැමෝම වගේ මාත් එක්ක හෙනට Fit. අර කෙල්ලගේ යාළුවොත් ගොඩක් අය මාත් එක්ක Fit. ඒත් මම දැන් ඉන්න තත්වේ මට කාටවත් කියන්න බෑ. මම දන්න මිනිස්සුන්ට මගේ ප්රශ්න කියන්න කැමති නෑ. කාටවත් මාව එළියෙන් දැක්කට මම මෙච්චර ප්රහ්නෙක ඉන්නවා කියලා කියන්න බෑ කොහොමත්. දැන් මට ඕන මේ ප්රශ්නේ අතීතේ වෙච්ච එක සිදුවීමක් විතරයි කියලා හිතෙන තැනට හිත හදාගන්න. පරණ සිද්ධිත් එක්ක Attachment තියාගන්න ඕන නෑ. උඹලාට පුලුවන්නම් මම උඹලගේම සහෝදරයෙක් කියලා හිතලා මට උත්තරයක් දීපන්, ඒක මේ වෙලාවේ හැටියට ගොඩක් වටිනවා මචංලා!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
උඹලාට පුලුවන්නම් මම උඹලගේම සහෝදරයෙක් කියලා හිතලා මට උත්තරයක් දීපන්උඹේ Thread එකක මම දාපු එකක් දාන්න තරම් උඹට රිදුණද හුත්තෝ...! තව දාපන්...! මම බම්ප් කරනවා ලොවෙත්.![]()
උඹේම ත්රෙඩ් එකක මගේම එකක් දාන්න තරම් රිදුණද හුත්තෝ!උඹලාට පුලුවන්නම් මම උඹලගේම සහෝදරයෙක් කියලා හිතලා මට උත්තරයක් දීපන්
ponnayage talak balapanko ithin![]()
digatama bump karapan uba wage ponnayo form karala ganne ekata thamai api![]()