Supiri vehicle 1000k witara Bke 2000k witara ekata race yamu...petrol ethuru karamu..sir ta awanatha wemu
on pointonna balaganin salli thiyana untath dan lankawe kela wela kiyapu ewun...
salli thiya untath petrol diesel na hamoma polime kiyapu ewun... register karannath bari high capacity bike, V8, range rover wage luxury wahana yanne..
Ehema eka ekata petrol nasthi karanma denna ba ape hamuduruwane .. ehema puluwanda.apita petrol nathuwa innawaSpin Rider Club ,ගොඩක් අය දන්නේ නැහැ වගේ.
ලංකාවේ ලොකුම බයික් ක්ලබ් එක.හැම අවුරුද්දෙම එයලා ටුවර් එකක් යනවා.
ක්ලබ් එකේ බයික් වලින් බාගයක්වත් මේ සැරේ ගියේ නැහැ.
https://web.facebook.com/spinriderclub
View attachment 163963
ගොඩක් උන්ට යන්නත් බැරි උනේ ඔය නිසා තමයි.Ehema eka ekata petrol nasthi karanma denna ba ape hamuduruwane .. ehema puluwanda.apita petrol nathuwa innawa
Club එක පටන්ගත්ත සජින සිත්මල් ඉන්නේ මීරීගමkuliyapitiye idan madampe yaddi mirigama ahu wenawada? meyala mirigamath giyane...

ඔව් මට මැවිල පේනවා
තව මාසෙකින්, පාරෙ යන වාහන නවත්තලා ඩීසල්, පෙට්රල් මන්කොල්ල කනවා
හෙහ් හෙහ් හෙහ්
long story shortSpin Rider Club ,ගොඩක් අය දන්නේ නැහැ වගේ.
ලංකාවේ ලොකුම බයික් ක්ලබ් එක.හැම අවුරුද්දෙම එයලා ටුවර් එකක් යනවා.
ක්ලබ් එකේ බයික් වලින් බාගයක්වත් මේ සැරේ ගියේ නැහැ.
https://web.facebook.com/spinriderclub
View attachment 163963
ඕවා ගියාට කමක් නෑ සාමාන්ය කාලෙක. මිනිස්සුන්ට තමන්ගෙ වාහනේකට තියා පාරෙ බස් එකටවත් තෙල් ගහගන්න බැරුව ඉද්දි තෙල් කෑන් පිටින් ගිලින high capacity පොලිස් ආරක්ෂාවත් දාන් ආතල් ගනිද්දි මිනිස්සුන්ට තද වෙන එක සාධාරණයි.Spin Rider Club ,ගොඩක් අය දන්නේ නැහැ වගේ.
ලංකාවේ ලොකුම බයික් ක්ලබ් එක.හැම අවුරුද්දෙම එයලා ටුවර් එකක් යනවා.
ක්ලබ් එකේ බයික් වලින් බාගයක්වත් මේ සැරේ ගියේ නැහැ.
https://web.facebook.com/spinriderclub
View attachment 163963