Hitan ta huu kiyanna kalata bari welawath oka atta kiyala manasika waidyawaraya report eka dunnoth presidency eka nathi wenawa. Supreme court ekatath wada balawath wasanawantha psychatrist nam kara thaggak dinaganna :lol: