


මරුසිරා;17138529 said:ජපානේ කියන්නේ අපිට ඇත්තටම උදව් උපකාර කරන රටක් .ඔවුන් ලාබ වාසි වලට වඩා උපකාරයක් ලෙසයි උදව් කරන්නේ .එත් සොන්න රජ්ජුරුවොයි තකතීරු බත්බැල ඇමතියෝ ටිකයි චීනට කොච්චර puක දුන්නත් චීන කරන්නේ උන්ට අරින ගමන්ම තමන්ගේ වාසියට වැඩ කරන එකයි .
අනික සොන්න රජාට චීනටයි රුසියාවටයි හම්බ රටවලටයි puක දෙනවා ඇර වෙන කරන්න දෙයකුත් නැහැ .මානව හිමිකම් ඉල්ලගෙන නාල දැන් ඉතින් මුනටම දිදී ඉන්න තමයි වෙන්නේ
බලපංකො මොඩියා ජපනගෙන් වැඩ ගන්න හැටි ඉස්සරහට ..අපේ ඉතින් අවාසනාව තමයි
කමක් නැ යුද්දේ දිනන්නේ
එදා ජේ.ආර් ට කොච්චර ගටක් තියෙන්න ඇතිද පලමුවට ඇත ඔසවා ජපානය වෙනුවෙන් පෙනී සිටින්න..ජපානේ අදටත් ලංකාවට යමක් කරනව නම් කරන්නේ ඊට කෘත ගුණයක් ලෙස.මාමා කොච්චර දත කෑවත් අපේ රටේ මිනිස්සු තාමත් Made In China වලට වඩා සෑහෙන්න Made in Japan වලට කැමති..

ලොල් ජපන් අගමැති ආවෙ මහින්ද හින්ද ,නැතුව unp කුක්කො බලන්ඩවත් කුක්කන්ගෙ මිමුත්ත බලන්ඩවත් නෙමේ.
ඊලගට චීන ජනාධිපති එනව,බොලා ඔය කියන කෙනෙහිලිකම් නැ, unp බුරුවන්ගෙ හීනමානෙ.![]()


ලොල් ජපන් අගමැති ආවෙ මහින්ද හින්ද ,නැතුව unp කුක්කො බලන්ඩවත් කුක්කන්ගෙ මිමුත්ත බලන්ඩවත් නෙමේ.
ඊලගට චීන ජනාධිපති එනව,බොලා ඔය කියන කෙනෙහිලිකම් නැ, unp බුරුවන්ගෙ හීනමානෙ.![]()





ලොල් ජපන් අගමැති ආවෙ මහින්ද හින්ද ,නැතුව unp කුක්කො බලන්ඩවත් කුක්කන්ගෙ මිමුත්ත බලන්ඩවත් නෙමේ.
ඊලගට චීන ජනාධිපති එනව,බොලා ඔය කියන කෙනෙහිලිකම් නැ, unp බුරුවන්ගෙ හීනමානෙ.![]()



මහින්දට පුක දීලා දීලා පුක ලෙලි ගිහින් අැති උඹෙ


