ජාතික ගීය ගයන භාෂාව ලංකාවේ වෙනස් විය යුතු&

ශ්‍රී ලංකා ජාතික

  • Yes

    Votes: 15 23.8%
  • No

    Votes: 48 76.2%

  • Total voters
    63
  • Poll closed .

gangst3r.93

Member
Sep 24, 2010
11,663
655
0
ගම්පහ
oya metha kochara post danmath wadak ne..
hela urumaya.. MR innakan hellenwath ne oka

oya wayawthawa hadal tiyenneth chardirako or someone else who was.. man kiyanne waywathwe ehema deyak tiyenna one ne... ekath wens karanna one
jathikageeya gayana kara yutthe sinhala bashawen panay ..wena basha anwashyay :rofl::lol:

kellek welath thiyena jara gathiya.:eek::eek::eek::frown::frown::frown:
MR hitiya kiyala kannawath ne.:no::no::no:
bohoma amaruwen ADSL bill eka gewanne..:growl::growl:
Internet thibunaata sirawatama apinam bohoma amaruwen jeewath wenne:sorry::sorry::(:(

basha 2nma kiwwahama mokada wenne:dull:..api lankikayo.:):)
kattiyama eka wage inna one. Muslim burger sinhala kiyala wenasak hithanna hoda ne.:):):):)

oyage kathawata mama sampurnayenma wiruddayi:growl::growl::growl::growl:
 
  • Like
Reactions: Kasem

ela_eluwa120

Member
Apr 23, 2009
17,654
691
0
Beaver Land
oya wayawthawa hadal tiyenneth chardirako or someone else who was.. man kiyanne waywathwe ehema deyak tiyenna one ne... ekath wens karanna one
jathikageeya gayana kara yutthe sinhala bashawen panay ..wena basha anwashyay :rofl::lol:

මමනං කියන්නෙ ව්‍යවස්ථාවෙ එහෙම තිබුණට කමක් නෑ කියලා...:)