ජාතික ගීය ගයන භාෂාව ලංකාවේ වෙනස් විය යුතු&

ශ්‍රී ලංකා ජාතික

  • Yes

    Votes: 15 23.8%
  • No

    Votes: 48 76.2%

  • Total voters
    63
  • Poll closed .

sanddun

Well-known member
  • Jun 8, 2008
    12,542
    1,237
    113
    PX3-808
    ඉන්දියාවේ භාෂා එකසිය ගානක් තියනවා
    එත් එක ජාතික ගීයයි තියෙන්නේ
     

    markchrishantha

    Well-known member
  • Dec 21, 2008
    2,504
    144
    63
    kattiyage adahas valata sthuthi........adahas dakvana gaman poll ekatath sup 1k denna kollane.............!!!!!!!!!!
    වැඩක් නැහැ බන් මේකට Vote කරලා මේකේ No කියන එකට කොහොමත් වැඩි Vote ගණක එනවා අනිවාර්යයෙන්ම :yes::yes:
     

    markchrishantha

    Well-known member
  • Dec 21, 2008
    2,504
    144
    63
    ඉන්දියාවේ භාෂා එකසිය ගානක් තියනවා
    එත් එක ජාතික ගීයයි තියෙන්නේ
    ඔව් බන් එකත් ඇත්ත එත බන් වෙන රටවල් වල දේවල් අපේ රටට වැඩක් නැහැ බන් අපි සුවදින රාජ්‍යයක් නම් මේ වගේ දෙයකට ස්වාදීන තීරණයක්‌ ගන්න ඕනා.. අනිත් රටවල් වලයි අපේ රටෙයි තියන ප්‍රශ්න එකා වගේ නෙමයිනේ බන් :):)
     

    anuradha2009

    Member
    Dec 21, 2008
    1,331
    112
    0
    sri-lanka-flag.gif


    නැ නැ ජාතික ගීය වෙනස්කරන්ඩ ඔනේ නැ :no::no::no::no:
     

    rosharavinda

    Well-known member
  • Dec 28, 2007
    1,588
    166
    63
    Bellanwila
    Yako meka sinhala jathiyata uruma ratak.api indiawe gehin sinhala bashawen jathika geya keyanna keyanne nane.Tamils lata onenam south india walata gehin onema bashawakin national anthem eka keyaganna keyanna.Lankawe demallu kochchara hitiyath okanam wenna denna ba.Australiawe wena ratawala,wena jathiwala un hitiyata kauruwath kagahanne nane thamunge bashawenuth jathika geya keyanna one keyala.Ape sinhala jathiye konda pana nathi kamai oya seratama mula.Oya wage adahas gena unwa ethanama marala danna one....Para demala haththa
     

    Silver bird

    Well-known member
  • May 30, 2008
    6,325
    388
    83
    Wonderland
    අනේමන්දා බන්
    මන් නම් හිතන්නේ වෙනස් වෙන්න ඕන කියලා
    නැත්තම් ඕවත් ප්‍රශ්නයක් වෙයි බන්
    අවුරුදු 30 තිබ්බ යුද්දේ මේවගේ පොඩි පොඩි දේවල් එකතු වෙලා තමයි බන් අයෙත් ඇති උනොත් ඇති වෙන්නේ
    :(
    එක නිසා සිංහළ දෙමල දෙකෙන්ම තිබ්බනම් හරිනේ බන්

    (මන් කියුවේ මගේ අදහස පිලිගැනීම හෝ නොගැනීම ඔබේ තීරණයකි)
    :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
    නැත්තම් කියයි මාත් දේශද්‍රෝහියෙක් කියලා

    ඔය කෙසේ වෙතත් ජාතික ගීය හා එහි භාෂාව කියන දේවල් වලට වඩා බරපතල ප්‍රශ්න රටේ තියනවා...:eek:


    :yes:
     

    mr.tikko

    Member
    Nov 19, 2010
    1,699
    399
    0
    Jathika geeyata kakotaganna rataka jeewath weemama ma labapu wasanawakii...

    Oya podi podi dewal walata boruwata randu nowii bera gaththotha thamai hoda. Anika me ape rata maha loku ratak neweine.. Languwage 2y thiyenne eka sama kaamiwa wisada gaththoth thama hoda,, Ane Mandha.. Gas nethi rate thuththiri gahath Gahak wechcha kota.. Desapaluwonta thawath topic ekak..
     

    ela_eluwa120

    Member
    Apr 23, 2009
    17,654
    691
    0
    Beaver Land

    සමහර වෙලාවට මට මෙහෙමත් හිතෙනවා...ආණ්ඩුව විසින් බඩුමිල වැඩිවීම වගෙ ප්‍රශ්න වලින් ජනතාවගෙ අවධානය අයින් කරන්න මේ ජාතික ගීයෙ භාෂාව වගෙ ටොපික් ඉස්සරහට ගේනව කියලා...:oo:
     
    Jul 2, 2009
    57
    4
    0
    අද කාලයට ඔබින විදියට අර්ථවත් රට ගැන ආඩම්බරයක් දැනෙන දේශපලනය සම්බන්ද නොවිච අලුත් ඒ වගේම කෙටි ද්ව් භාෂා හෝ පොදු භාෂා (English) ගීතයක් අපිට ගැලපෙනවා නේද? මේක මගේ අදහසක් විතරයි. සමාවෙන්න ඔගොලොන්ගේ අදහස් වලට යම්කිසි පටහැනි දෙයක් සඳහන් කලානම්. මම සියලූ අදහස් වලට ගරු කරනවා. (I'm so happy to convey my ideas here in Elakiri.com. I feel so free it's like home! You guys have nice ideas! I wish some government authorities check this site and take our ideas when planning the future strategies of the country because this is the real voice of real Sri Lankans!)
     

    Silver bird

    Well-known member
  • May 30, 2008
    6,325
    388
    83
    Wonderland
    සමහර වෙලාවට මට මෙහෙමත් හිතෙනවා...ආණ්ඩුව විසින් බඩුමිල වැඩිවීම වගෙ ප්‍රශ්න වලින් ජනතාවගෙ අවධානය අයින් කරන්න මේ ජාතික ගීයෙ භාෂාව වගෙ ටොපික් ඉස්සරහට ගේනව කියලා...:oo:

    ඔව් ඉතින් පෙන්නන්න show නැති උනාම ඒ ගොල්ලෝ අලුතෙන් show හදනවා :P:rofl:
     

    ela_eluwa120

    Member
    Apr 23, 2009
    17,654
    691
    0
    Beaver Land
    ඔව් ඉතින් පෙන්නන්න show නැති උනාම ඒ ගොල්ලෝ අලුතෙන් show හදනවා :P:rofl:
    අනිවා...ප්‍රශ්නෙ තියෙන්නෙ ඕවට රැවටෙන මිනිස්සුත් ඉන්න එක...:eek::eek:
     

    sanddun

    Well-known member
  • Jun 8, 2008
    12,542
    1,237
    113
    PX3-808
    mama hithanne mix karoth hodai ... hama bashawama nirupanaya vana paridi..

    මොන රටේ ද බන් භාෂා ගොඩකින්
    ජාතික ගීයවල් (mix)හදන්නේ
    ජාතික ගීය කියන්නේ රටේ අභිමානය පෙන්නුම් කරන දෙයක්
    :no::no::no:
     

    sachii

    Member
    Sep 17, 2008
    8,708
    268
    0
    Ĭǹ Ẏṑũř Ȟĕâřŧ
    pissuda appa me munssu natnam me tread dana aya jathi wadaya auswanda practinati dewal kiyala.. :dull:
    monarateda jathik geya wena bashawalin kiyanne..
    jathika geya sinhala vitaray wena bashawalin kiyanwnam eka jathika geeya neme.. meke kisima deyak wens karanne ne kiyala mata hodatama sure ..