ara sonala kiyana #besikaya hodatama karala.
**confirm news ekak enakan balamu,
https://zeep.ly/actoN
Last edited:
Roo Tunes ekanam fatta news band ekath ekka karana.කවුද බං ඔය ජරාව බලන්නෙ..රාජපක්ෂලගෙ ලොන්ඩරි
ara sonala kiyana #besikaya hodatama karala.
**confirm news ekak enakan balamu,
https://zeep.ly/actoNlink එකත් දාපන් බ්රෝ. අපිට පෙන්නේ නැ..
බලහන් ඉස්සර කොහොමෙට තිබ්බ තැනක්ද.. මේ ඔක්කොම අපේ සල්ලි නේද?? බලපන්..
ara sonala kiyana #besikaya hodatama karala.
**confirm news ekak enakan balamu,
https://zeep.ly/actoN
ara sonala kiyana #besikaya hodatama karala.
**confirm news ekak enakan balamu,
https://zeep.ly/actoN

ahema danna be bn awa ganneth salli dila 1yer 2 yer a gattath danna puluwn wara ganak tiyenawa ita passe danna aith salli denna oneපරණ කාටුන් ටික දැම්මා නන් හරි මේ ෆ්රී වෙන ස්ලොට් ට්කට.
privatise karalaa Derana, Hiru wage unoth?TV channel nam rajayakata wadak nahane . mewa nam paudgalika karanaya karanna one

vikunala Derana, Hiru wage unoth? Dammika perera hari e wage businessman kenek gattot?ඔය රෙද්ද කොහොමත් බංකොළොත් නේ. බංකොළොත් දේශපාලනය, බංකොළොත් කොන්ටෙන්ට්, මුදල් තත්වය බංකොළොත්. ඔය රෙද්දවල් බංකොළොත් වෙලා විකුණලා දානවා නම් තමයි හොඳ.