ජාතිය වඳ කිරීමේ තවත් මෙහෙයුමක් අහුවෙලා

Mr Bump

Member
Oct 26, 2015
435
104
0
ජාතිය වඳ කිරීමේ තවත් මෙහෙයුමක් අහුවෙලා

ගෙරි තම්බි ජාතිය වඳ කිරීමේ තවත් මෙහෙයුමක් අහුවෙලා
උබලගේ පැත්තෙත් ආවද මුන් :angry::angry::angry::angry::angry:

බඩ දරු අම්මලාට වඳ කිරි බොන්න දීල .ට හුකවන්න එපැයි යකෝ :growl::growl:


 

Silly point

Well-known member
  • Apr 7, 2011
    23,424
    4,830
    113
    අයියු සහජීවන ශින්හලයනම් මේවා හොදට රෂට බොනවා මාතියා.. නිකන් දෙනවනම් ශින්හලයට ඕන එකක් :yes:
     

    SahanJ123

    Well-known member
  • Mar 18, 2012
    7,629
    714
    113
    Ceylon
    නොඅදහන්නෙක් විනාශ කිරීම ස්වර්ගයට යන්න ලේසි ක්‍රමයක් කියල මොළ සෝදලා තියෙන මෝඩ මිනිසුන්ගෙන් මේ වගේ දේවල් සිද්ද වෙන එක පුදුමයක් නෙමෙයි. සහජීවන මල්ලිලා නංගිලා, කරුණාකරලා මුන් දෙන කෑම කන්න එපා. බහුතරය එහෙම කරන්නේ නැහැ. නමුත් මොළ විකුර්ති වෙච්ච එකෙක් හිටියම ඇති විශාල විනාශයක් කරන්න.
     

    codegeek

    Well-known member
  • Jun 17, 2012
    5,894
    662
    113
    srilanka
    හරිම දුකයි.සිංහලය තව ටික කාලෙකින් මොකද වෙන්නේ
     

    Chathuranga1

    Well-known member
  • Jan 25, 2008
    9,047
    1,523
    113
    ඇතුගල පාමුල
    නොඅදහන්නෙක් විනාශ කිරීම ස්වර්ගයට යන්න ලේසි ක්‍රමයක් කියල මොළ සෝදලා තියෙන මෝඩ මිනිසුන්ගෙන් මේ වගේ දේවල් සිද්ද වෙන එක පුදුමයක් නෙමෙයි. සහජීවන මල්ලිලා නංගිලා, කරුණාකරලා මුන් දෙන කෑම කන්න එපා. බහුතරය එහෙම කරන්නේ නැහැ. නමුත් මොළ විකුර්ති වෙච්ච එකෙක් හිටියම ඇති විශාල විනාශයක් කරන්න.

    :yes::yes::(
     

    Indika Buddika

    Well-known member
  • Jul 29, 2016
    6,586
    6,835
    113
    Ape Moda sinhalu un yanawa bn rupiyal 100k denawa kiwwath, ekai prashne.
    Un danaganna oni namak gamak kisima nithiyen piliganeemak nathi deyak use karanna hoda naa kiyala. Aduma tharamin molayak thiyena minissu expire date eka lan wunamawath kaama kanne naa, eth me gonnu rupiyal 1000k dunnama ewa bonawa. Wena deyak nathtath nomile kirith deela rupiyal 1000k dena eka ganawath saka hithune nadda munta.
     

    Mr Bump

    Member
    Oct 26, 2015
    435
    104
    0
    ජාතිය වඳ කිරීමේ තවත්... 08-11-2017 12:38 AM Huththo Oka Fontera eken Karapu ekak. Dan pissa wagey hasirila oka chater karala. Oka Ankhor karage ekak kiyala unma kiyala ewarai. thawa dammoth api thamai nondi wenne.Oka hamboyonge deyak newei huththo hama deyma hoyala balala daapan. hambayo puken

    :lol: :lol: :lol: :lol: