ගෙදර දොස්තරලා නැහැනේ බංඔය බොරු හොඳයි බය්යෝන්ව අන්දන්න, ඔච්චර ආදරෙයි නම් machine එකත් එක්ක ගෙදර තියාගන්න තිබ්බනේ
Icu බෙඩ් එක කියන්නෙ ඔය දීලා තියෙන මැෂින් එකටනේICU bed eka dunne uge bappada dan na
@pitiye.appu yawanna tibbe..ගෙදර දොස්තරලා නැහැනේ බං
සිරාවට. දේශපාලකයා වගේ තමයි. අන්දන්න බලන්නේ.ICU බෙඩ් එකක් කියන්නේ ventilator එකක් විතරද. උන්ගේ එකක්නම් ඉතින් ගෙදර තියාගෙන බලාගත්තනම් ඉවර්නේ. මුන්නම් කැම්රි නලුවෝ තමයි.
කොයි ලෙඩත් අසාධ්ය උනාම රජයේ රෝහලකට තමා ගේන්නේ බංgeneral hospital dunne kauda?
mechchara loku boruwak kiyayida ban ?ඔය බොරු හොඳයි බය්යෝන්ව අන්දන්න, ඔච්චර ආදරෙයි නම් machine එකත් එක්ක ගෙදර තියාගන්න තිබ්බනේ
ICU Bed කියලා වෙන ලොකු දෙයක් නැහැ Adjustable bed එකක් තමාICU bed eka dunne uge bappada dan na