ජිවිතේ ගැන පොඩි ප්‍රශ්නයක් උදව්වක් කරන්න

Alucard_SxE

Well-known member
  • Apr 18, 2015
    6,523
    2,465
    113
    man igena ganne government campus ekaka.

    man kiyanne marigena 3rd shy karanna epa.

    asa field ekaka private degree ekak karanna. hoda private institutions thyenawa. Habai ithin salli paththath hithanna. loan paththata bara nowi karaganna balanna.

    AND wadagathma de thamai ammata thaththata uben debt ekak thiyanawa eka kawadahari puluwantharamin gewanna one kiyala oluwe thiyagena weda karanna