uba kiyanne mage love eka gana Nam Man moda minihek wennati. Eth awankawa adare karapu adare wedanawa Danna minihek unu eka loku deyak ufala wage kruthima minihek nowi. Man eka loku padamak igana gaththa eken .Man kawadawt mage daruwanta unge adare nathi Karanne ne kiyala.




ඉගෙන ගන්න කාලේ අහුවුණ හැම එකම ඉගෙන ගත්තා.
ජොබ් හෙව්වේ night shift නැති, weekend නිවාඩු.
ගෑණි මට වඩා අඩු ආදායම් ඇති පවුලකින්. එයාට නෑයෝ ගොඩක් ඉන්න ඕනේ.
වාහනේ වුනත් headache free එකක්. Option අඩුයි maintenance ලේසි. අපට මොකටද migration![]()
අවංක ආදරේ කියන්නෙ විදවන එකද...මරු නෙ...අපරදෙ හෙන හැල්ලක් කෙටුවෙ ඉස්සල්ලාම![]()

athi Una adare nahara wel Kochchra ugulala wisik karat aye Pala wenawa. Man kiyana de therenne man wage mage nowena mage adarayak athi kenekta ma thamai. Sorry nangiනැ මචන් මම නිකන් වැඩි ගානක් ගත්තේ උදාහරණයටමොන 70ක්ද බං. 40 කිට්ටු වෙද්දි diabetes, cholesterol දෙකම හරි දෙකෙන් එකක් හරි ගොඩක් එවුන්ට එනවා. ඉතින් ඉතුරු කාලේම බෙහෙත් බිබී තමයි ඉන්න වෙන්නේ. අපේ ජෙනරේශන් එක ඉතින් 50ක් වගේ තමයි බං. ඉතුරු අවුරුදු බෝනස් කියලා හිතමු.



නැ මචන් මම නිකන් වැඩි ගානක් ගත්තේ උදාහරණයට
නැත්තම් ඉතින් ඇත්තට උබ කියපු දේ තමා වෙන්නේ 50න් පස්සේ ඉවරයි
![]()

ඒක ඇත්ත බන්. මේ බොරු දේවල් එපා වෙලා නම් තමා තියෙන්නෙ. ඒත් කරන්න දෙයක් නෑ. තමන්ට කියල දෙයක් කරගන්නකන් ජිවත් වෙන්න ක්රමයක් තියෙන්න ඕනෙනෙ බන්. ඒ හින්ද තවම ජොබ් එකත් කරන ගමන් මේවගෙන් නිදහස් වෙන්න විදිහක් බලනව. කල් යයි. හැබැයි කවද හරි දවසක මැරෙන්න කලින් කරනව.


උබ තාමත් මේ මැරීගෙන හිතින් ආදරය කර කර විදවන්නේ අවුරුදු දොලහකට කලින් ට්රයි කරපු කෙල්ලෙක් නිසාද?
මචන්, කොහෙවත් යන වෙන කාගෙවත් වෙච්ච ගෑනියෙක් නිසා උබට කන්න බොන්න දීලා උබව බලා ගන්න, උබේම ලමයින්ගේ අම්මා වෙන උබේ වයිෆ්ට "මහ කරුමයක්" කියලා ගරහන්න එපා බන්.



eya neme ban karume Man nisa eyat duken inne.e karume kerewwe nada un and amma apachila eyage ammata ona unet eya mage kare ellanna.akamaththen waden poren.