Mahinda ta support karana thogei ape thiyana wenasa thama....
api mona karath mahinda ta jara widiyata banine ne... api kawda mahinda, SF even Ranil ta banina....
uba use karana jara basawen ube lokka nondi wenawa misak SF nondi wenne ne...
atta kawada hari eli wei....
api yudda katha serama amathaka karamukoo.. pls go back to 2005 presidential election......
Mr. Mahinda Rajapaksha 4,887,152 50.29%
Mr. Ranil Wickramasinghe 4,706,366 48.43%
Number of Valid Votes received by that Candidate over the above such one-half of the
valid votes - 28632
moko kiyanne.. Ali koti kiyana giwisuma gehuwa kiyana Ranil ta LTTE karayo vote karanna kiwwa nam ??? 2005 president Ranil neda ??
koti e wele mahinda ta wasi wena widiyata weda kare ai ?? mama mukuth kiyanne ne... aththa hitha ganna... !
2010 election eka gena mama mukuth kiyanne ne... naduwak thiyanawane... sadarane usadiyak thiyanawa kiyana nisa decision eka enakam imu....
balaya thiyana ekata boruwa etta karana eka podi deyak....
api mona karath mahinda ta jara widiyata banine ne... api kawda mahinda, SF even Ranil ta banina....
uba use karana jara basawen ube lokka nondi wenawa misak SF nondi wenne ne...
atta kawada hari eli wei....
api yudda katha serama amathaka karamukoo.. pls go back to 2005 presidential election......
Mr. Mahinda Rajapaksha 4,887,152 50.29%
Mr. Ranil Wickramasinghe 4,706,366 48.43%
Number of Valid Votes received by that Candidate over the above such one-half of the
valid votes - 28632
moko kiyanne.. Ali koti kiyana giwisuma gehuwa kiyana Ranil ta LTTE karayo vote karanna kiwwa nam ??? 2005 president Ranil neda ??
koti e wele mahinda ta wasi wena widiyata weda kare ai ?? mama mukuth kiyanne ne... aththa hitha ganna... !
2010 election eka gena mama mukuth kiyanne ne... naduwak thiyanawane... sadarane usadiyak thiyanawa kiyana nisa decision eka enakam imu....
balaya thiyana ekata boruwa etta karana eka podi deyak....
Last edited:



