ජෙනරාල් සරත් ෆොන්සේකා මහතා කළ ප්‍රකාශය

L-smacker

Member
Jan 22, 2010
1,450
119
0
West Virginia
:yes:

rata pawa dipu pahara kalawadda. army eke salli gahapu hora.


පොඩ්ඩක් කතා කරන්න ඉගෙන ගත්තොත් නරකද ? සරත් මොන බලු වැඩේ කරත් ඒ මිනිහාගෙත් යුද්ධෙ දිනන්න සම්බන්දයක් තිබ්බ බව මතක් කර ගනින්.අනිත් එක උඹ වගේ ටොයිස් කොල්ලෙක් කොහොමද ඒ මිනිහා උබේ අත පල්ලෙන් හැලිච්චා වගේ සලකන්නෙ?උබ මොකෙද්ද?උබ මොනවත් මේ රට වෙනුවෙන් කරලා තියද?
 
Sep 9, 2010
444
35
0
පොඩ්ඩක් කතා කරන්න ඉගෙන ගත්තොත් නරකද ? සරත් මොන බලු වැඩේ කරත් ඒ මිනිහාගෙත් යුද්ධෙ දිනන්න සම්බන්දයක් තිබ්බ බව මතක් කර ගනින්.අනිත් එක උඹ වගේ ටොයිස් කොල්ලෙක් කොහොමද ඒ මිනිහා උබේ අත පල්ලෙන් හැලිච්චා වගේ සලකන්නෙ?උබ මොකෙද්ද?උබ මොනවත් මේ රට වෙනුවෙන් කරලා තියද?

umba ponsekage kuli hewayekda ? :yes:
 

windows8

Member
Feb 16, 2010
5,371
440
0
Kandy
පොඩ්ඩක් කතා කරන්න ඉගෙන ගත්තොත් නරකද ? සරත් මොන බලු වැඩේ කරත් ඒ මිනිහාගෙත් යුද්ධෙ දිනන්න සම්බන්දයක් තිබ්බ බව මතක් කර ගනින්.අනිත් එක උඹ වගේ ටොයිස් කොල්ලෙක් කොහොමද ඒ මිනිහා උබේ අත පල්ලෙන් හැලිච්චා වගේ සලකන්නෙ?උබ මොකෙද්ද?උබ මොනවත් මේ රට වෙනුවෙන් කරලා තියද?


machan uba issella katha karana hati ube ponnaseka ta kiyala dunnoth narakada :lol:
 

strsraj

Well-known member
  • Jun 26, 2010
    2,523
    1,022
    113
    පොඩ්ඩක් කතා කරන්න ඉගෙන ගත්තොත් නරකද ? සරත් මොන බලු වැඩේ කරත් ඒ මිනිහාගෙත් යුද්ධෙ දිනන්න සම්බන්දයක් තිබ්බ බව මතක් කර ගනින්.අනිත් එක උඹ වගේ ටොයිස් කොල්ලෙක් කොහොමද ඒ මිනිහා උබේ අත පල්ලෙන් හැලිච්චා වගේ සලකන්නෙ?උබ මොකෙද්ද?උබ මොනවත් මේ රට වෙනුවෙන් කරලා තියද?

    Anna hari machan..Asaadharaneta katha karanna baya wenna one naha..Mun traditional minissu..Eda idan sammatha de piligannawa witharai.........:frown: :frown: :frown:
     
    Sep 9, 2010
    444
    35
    0
    පොඩ්ඩක් කතා කරන්න ඉගෙන ගත්තොත් නරකද ? සරත් මොන බලු වැඩේ කරත් ඒ මිනිහාගෙත් යුද්ධෙ දිනන්න සම්බන්දයක් තිබ්බ බව මතක් කර ගනින්.අනිත් එක උඹ වගේ ටොයිස් කොල්ලෙක් කොහොමද ඒ මිනිහා උබේ අත පල්ලෙන් හැලිච්චා වගේ සලකන්නෙ?උබ මොකෙද්ද?උබ මොනවත් මේ රට වෙනුවෙන් කරලා තියද?

    thiththa aththa :yes:
     

    Silver bird

    Well-known member
  • May 30, 2008
    6,325
    388
    83
    Wonderland

    නෑ මචන් මම මේ කතා කරන්නෙ රතු පාට ලේ ඇඟේ දුවන මනුස්සයෙක් විදියට

    umba nikan le puchchaganna eka witharai. mun eda wela hoyaganne kade gihin. mata prashne mechchara kunuharupa thread wala post karalath muwa ban kare naththe mokada kiala. munta kiyanna dewal nathuwa neme. eth munta kiala wadak naha. 2.50 tharkayak dala eken panala yanawa. hari waradda gana mun ekka katha karala wadak naha. :no::no:
     

    L-smacker

    Member
    Jan 22, 2010
    1,450
    119
    0
    West Virginia
    umba nikan le puchchaganna eka witharai. mun eda wela hoyaganne kade gihin. mata prashne mechchara kunuharupa thread wala post karalath muwa ban kare naththe mokada kiala. munta kiyanna dewal nathuwa neme. eth munta kiala wadak naha. 2.50 tharkayak dala eken panala yanawa. hari waradda gana mun ekka katha karala wadak naha. :no::no:
    නෑ මචන් මෙතන මට තියන අවුල සරත් ගැනවත් මහින්ද ගැනවත් නෙමි.මුන්ගෙ මහා පොර ටෝක්.මූන් හරියට කතා කරන්නෙ මිනිස්සු මුන් ගෙ අත පල්ලෙන් හැලිච්චා වගෙ.

    පි.ඇස්-ඔකුන්ට කන්න නැතුව බඩ විකාරෙ වෙන්න ඇති මචන්.දැන් හාල්,එලවලු මුන්ගේ අහවල් ඒවටත් වඩා ගනන් නෙ
     

    netlife007

    Well-known member
  • Feb 10, 2008
    10,911
    2,371
    113
    Earth
    It was Mr Ranil Wickramasingha and MrMangala Samaraweera's idea for General to run for Presidency. I believe Ravi Karunanayake was involved too,

    Does anyone know what they say about this. They are the ones who are in the parliament ?
     

    thm14

    Member
    Dec 30, 2007
    21,734
    205
    0
    Interpol HQ | Lyon, France
    පොඩ්ඩක් කතා කරන්න ඉගෙන ගත්තොත් නරකද ? සරත් මොන බලු වැඩේ කරත් ඒ මිනිහාගෙත් යුද්ධෙ දිනන්න සම්බන්දයක් තිබ්බ බව මතක් කර ගනින්.අනිත් එක උඹ වගේ ටොයිස් කොල්ලෙක් කොහොමද ඒ මිනිහා උබේ අත පල්ලෙන් හැලිච්චා වගේ සලකන්නෙ?උබ මොකෙද්ද?උබ මොනවත් මේ රට වෙනුවෙන් කරලා තියද?
    මූ රට වෙනුවෙන් ලොකු ජොබ් එකක් කරනවලු කම්පියුටර් ෆීල්ඩ් එකේ
    අර අම්මගෙයි තාත්තගෙයි සල්ලි කන කාලකණ්නි පුතාගෙ පාට් එක :D
    තව මහින්දට පු*ත් දෙනවානෙ උදේ හවා! රට බේරගත්තෙ එයාලුනෙ , කුරහං සාටකෙන් ටෙරාලාව ගසලා දාලා, අර කූඹින්ව ගසලා දානවා වගේ :rofl:
    වින්ඩෝස් 8 හෙන සුජාත ඩයල් එක! ඌ ****** එහෙම නෙවේ :no::rofl:
     
    Last edited by a moderator:

    Silver bird

    Well-known member
  • May 30, 2008
    6,325
    388
    83
    Wonderland
    නෑ මචන් මෙතන මට තියන අවුල සරත් ගැනවත් මහින්ද ගැනවත් නෙමි.මුන්ගෙ මහා පොර ටෝක්.මූන් හරියට කතා කරන්නෙ මිනිස්සු මුන් ගෙ අත පල්ලෙන් හැලිච්චා වගෙ.

    පි.ඇස්-ඔකුන්ට කන්න නැතුව බඩ විකාරෙ වෙන්න ඇති මචන්.දැන් හාල්,එලවලු මුන්ගේ අහවල් ඒවටත් වඩා ගනන් නෙ

    :yes::yes::lol: අහවල් ඒව තියෙනවද දන් නැහැ.

    මූ රට වෙනුවෙන් ලොකු ජොබ් එකක් කරනවලු කම්පියුටර් ෆීල්ඩ් එකේ
    අර අම්මගෙයි තාත්තගෙයි සල්ලි කන කාලකණ්නි පුතාගෙ පාට් එක :D
    තව මහින්දට පු*ත් දෙනවානෙ උදේ හවා! රට බේරගත්තෙ එයාලුනෙ , කුරහං සාටකෙන් ටෙරාලාව ගසලා දාලා, අර කූඹින්ව ගසලා දානවා වගේ :rofl:
    වින්ඩෝස් 8 හෙන සුජාත ඩයල් එක! ඌ ***** එහෙම නෙවේ :no::rofl:

    පිස්සු කතා කරන්න එපා බන්:no:. උ රට වෙනුවෙන් ලොකු සේවයක් කරලා තියෙනවා. මේ බලපන් සාක්ෂි.:cool:;)


    ayyala meke wena de mokakda
    mama OL karala gedara inne api internet gaththa

    බලපන් මේකම කොච්චර ලොකු සේවයක්ද.

    :lol::lol::lol::lol::lol:
     
    Last edited by a moderator:
  • Jun 17, 2009
    576
    237
    43
    colombo
    නෑ මචන් මෙතන මට තියන අවුල සරත් ගැනවත් මහින්ද ගැනවත් නෙමි.මුන්ගෙ මහා පොර ටෝක්.මූන් හරියට කතා කරන්නෙ මිනිස්සු මුන් ගෙ අත පල්ලෙන් හැලිච්චා වගෙ.

    පි.ඇස්-ඔකුන්ට කන්න නැතුව බඩ විකාරෙ වෙන්න ඇති මචන්.දැන් හාල්,එලවලු මුන්ගේ අහවල් ඒවටත් වඩා ගනන් නෙ

    මූ රට වෙනුවෙන් ලොකු ජොබ් එකක් කරනවලු කම්පියුටර් ෆීල්ඩ් එකේ
    අර අම්මගෙයි තාත්තගෙයි සල්ලි කන කාලකණ්නි පුතාගෙ පාට් එක :D
    තව මහින්දට
    *** දෙනවානෙ උදේ හවා! රට බේරගත්තෙ එයාලුනෙ , කුරහං සාටකෙන් ටෙරාලාව ගසලා දාලා, අර කූඹින්ව ගසලා දානවා වගේ :rofl:
    වින්ඩෝස් 8 හෙන සුජාත ඩයල් එක!
    ********** එහෙම නෙවේ :no::rofl:



    *****
     
    Last edited by a moderator:

    Plain Truth.

    Member
    Sep 1, 2010
    55
    15
    0
    Sarath ge son in law (AKA Bullet Hora) sexy party photos

    Danuna24.jpg

    Danuna13.jpg

    Danuna14.jpg

    Danuna11.jpg


    මාමන්ඩිගෙ මගඩි සල්ලි වියදම් කරන්නෙ මේවට තමයි, කාලකන්නි, තොපිට හෙන ගහපියවු.