ජෙනරාල් සරත් ෆොන්සේකා මහතා කළ ප්‍රකාශය

cqruwan1200

Well-known member
  • Nov 20, 2008
    3,705
    44
    48
    mke inna ewunta Helping Hambanthota,Mig,contact paga ,KP ge Black Money ewa mathak wenne ne.mathak wenne Fonsekata chandeta hambechcha salli witharaie.

    Pabalawa,Manushalawa salli walata ganda salli kohenda kiyala ahuwoth ethakota p*ken kos ata pada arinawa.ada wenakota pawa kala yuda adikarane pili aran thiyenawa Fonseka salli horakan karala nathi withthiya.mun me pada wahiniye kiyana tika balagena methana thappulanawa.

    ඕව ගැන දැන් කථාකරලා වැඩක් නෑ බන්. කොයි ලොක්කොත් හොරු තමා. මෙතන තියන ප්‍රශ්නය හොරකමම නෙමෙයිනේ. මහින්ද ‍ෆොන්සේකට මොන වරදක් කලාටද ප්‍රභාකරන් අපේ නායකයා කියලා ප්‍රසිද්දියේ කියපු දෙමළ සංධානෙත් එක්ක එකතු උනේ තමන්ව වීරයෙක් කරපු මහින්දව පරද්දන්ඩ. ඒ විතරක් නෙමේ තමන්ට අපහස කරපු සේරම උන් වටකරගෙන තමන්ව ආරක්ෂා කරගෙන වීරයෙක් කරපු කෙනාව නේද විනාශ කරනවා කිව්වේ. අනික යුද්ධයක් කරද්දී ත්‍රස්තවාදීන්ව ඔහොම මැරුවත් තමන්ගේ වීරෝධාර හමුදාව පාවලා දෙන එක සුදුසුයි කියලද උඹ කියන්නේ?
     

    pawusi

    Well-known member
  • Dec 8, 2008
    4,216
    948
    113
    In the Hell
    ඕව ගැන දැන් කථාකරලා වැඩක් නෑ බන්. කොයි ලොක්කොත් හොරු තමා. මෙතන තියන ප්‍රශ්නය හොරකමම නෙමෙයිනේ. මහින්ද ‍ෆොන්සේකට මොන වරදක් කලාටද ප්‍රභාකරන් අපේ නායකයා කියලා ප්‍රසිද්දියේ කියපු දෙමළ සංධානෙත් එක්ක එකතු උනේ තමන්ව වීරයෙක් කරපු මහින්දව පරද්දන්ඩ. ඒ විතරක් නෙමේ තමන්ට අපහස කරපු සේරම උන් වටකරගෙන තමන්ව ආරක්ෂා කරගෙන වීරයෙක් කරපු කෙනාව නේද විනාශ කරනවා කිව්වේ. අනික යුද්ධයක් කරද්දී ත්‍රස්තවාදීන්ව ඔහොම මැරුවත් තමන්ගේ වීරෝධාර හමුදාව පාවලා දෙන එක සුදුසුයි කියලද උඹ කියන්නේ?


    ethakota KP?
     

    ugmdjmali

    Member
    Feb 22, 2007
    1,175
    69
    0
    CMB, Dehiwala
    ane palayan gembo yanna.ithin SF wa eliyata gaththe kawuda?ube appachchida?dan methana nikan boruwata p**a denawa.thope UNP kalakanni issara SF ta kiyapuwa dan amathakada?thoth me kalawadda wagema gunamakuwek.:yes:


    kawda ponciyo SF eliyata gatte??? uba ganja gahalada?? niyama verayo hire dala thopi wage ponci kollo tamai dan veerayo wena hadane.. moda talks dena epa metana.. anit eka ubala wage kalisame chu dagana ewn ekka mona katada....
     

    dreezone

    Well-known member
  • Sep 18, 2006
    1,374
    80
    48
    හීන-ලන්තය
    ඕව ගැන දැන් කථාකරලා වැඩක් නෑ බන්. කොයි ලොක්කොත් හොරු තමා. මෙතන තියන ප්‍රශ්නය හොරකමම නෙමෙයිනේ. මහින්ද ‍ෆොන්සේකට මොන වරදක් කලාටද ප්‍රභාකරන් අපේ නායකයා කියලා ප්‍රසිද්දියේ කියපු දෙමළ සංධානෙත් එක්ක එකතු උනේ තමන්ව වීරයෙක් කරපු මහින්දව පරද්දන්ඩ. ඒ විතරක් නෙමේ තමන්ට අපහස කරපු සේරම උන් වටකරගෙන තමන්ව ආරක්ෂා කරගෙන වීරයෙක් කරපු කෙනාව නේද විනාශ කරනවා කිව්වේ. අනික යුද්ධයක් කරද්දී ත්‍රස්තවාදීන්ව ඔහොම මැරුවත් තමන්ගේ වීරෝධාර හමුදාව පාවලා දෙන එක සුදුසුයි කියලද උඹ කියන්නේ?

    උඹ කියන ඔය ප්‍රසිද්ධ දෙමළ කට්ටිය ගොඩක් දැන් ආණ්ඩුවට ප්ලග් වෙලා..... ඒවා ගැන මොනාද කියන්න තියෙන්නේ උඹට? LTTE එකේ හිටපු ක්‍රියාකාරී සාමාජිකයන් කීයක් ආණ්ඩුවේ සැප විඳිනවද? ඒව හොඳයි ද උඹට?
     

    L-smacker

    Member
    Jan 22, 2010
    1,450
    119
    0
    West Virginia
    හික් හික් කෝ කරුනාට දඬුවම්?කෝ අනිත් ඇමතිකම් දීපු මහ කොටින්ට දඬුවම්?
    උන් ඉන්නෙ ආන්ඩුවෙ වවුල් ගුහාවල ලැගගෙන නෙමෙද?
     

    Randir

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    උඹේ කටේ මසුරන් දාන්ඩ ඕන ඔය කථාවට. ප්‍රභාකරන් අපේ නායකයයි කියපු දෙමළ සංදානෙත් එක්කත් එකතු උනේ කාව පරද්දන්ඩද? තමන්ව වීරයෙක් කරපු තමන්ව ආරක්ෂා කරපු ජනාධිපති තුමාව පරද්දන්ඩ නේද? මොළයක් තියන කෙනෙක්ට මේ ටිකම ඇති තේරුම්ගන්ඩ. අනික ඇමරික්න ඩොලර් ලක්ෂ ගණන් සේප්පුවල දාගෙන හිටියේ කොහෙන් හම්බවුන ඒවද දන්නේ නෑ. :lol::lol::lol:

    :yes::yes::yes:
     

    Randir

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    කේන්ති ගන්ඩ එපා බන් ඔය වෛරී දේශපාලනය. හිතේ අමාරුවට කියන කථා. ෆොන්සේකා කියන්නේ රට බේරගන්ඩ ඉතා විශාල වැඩ කොටසක් කල කෙනෙක් තමා. ඒත් ඊට පස්සේ කරපු දේවල් මොලේ තියන මිනිහෙක්ට අනුමත කරන්ඩ පුළුවන්ද?:cool:

    100% true
     

    netlife007

    Well-known member
  • Feb 10, 2008
    10,911
    2,371
    113
    Earth
    කේන්ති ගන්ඩ එපා බන් ඔය වෛරී දේශපාලනය. හිතේ අමාරුවට කියන කථා. ෆොන්සේකා කියන්නේ රට බේරගන්ඩ ඉතා විශාල වැඩ කොටසක් කල කෙනෙක් තමා. ඒත් ඊට පස්සේ කරපු දේවල් මොලේ තියන මිනිහෙක්ට අනුමත කරන්ඩ පුළුවන්ද?:cool:

    machan Ponseka විතරක් නෙමෙ අනිත් අයත් හිටියා. Gotabaya, Bri shavendra Silva, etc....great solders. මේ කැදර පොන්සෙක නරිය ඒවා ඔක්කම උගෙ කරගන්න හැදුවා.
    man who plot the mission to finish off Prabakaram was Gotabaya. Not Ponseka. Ponseka took the commands from him. Gotabaya is a great man who always give the victorious reference to great solider. This is the way it should be.
    If ponseka fought alone, if ranil and mangala can use him to ths extend, Prabakaram will use the fellow to maximum and finish all of us off, eventually this greedy foxy ponseka as well. Please use the common sense.
     

    netlife007

    Well-known member
  • Feb 10, 2008
    10,911
    2,371
    113
    Earth
    ඕව ගැන දැන් කථාකරලා වැඩක් නෑ බන්. කොයි ලොක්කොත් හොරු තමා. මෙතන තියන ප්‍රශ්නය හොරකමම නෙමෙයිනේ. මහින්ද ‍ෆොන්සේකට මොන වරදක් කලාටද ප්‍රභාකරන් අපේ නායකයා කියලා ප්‍රසිද්දියේ කියපු දෙමළ සංධානෙත් එක්ක එකතු උනේ තමන්ව වීරයෙක් කරපු මහින්දව පරද්දන්ඩ. ඒ විතරක් නෙමේ තමන්ට අපහස කරපු සේරම උන් වටකරගෙන තමන්ව ආරක්ෂා කරගෙන වීරයෙක් කරපු කෙනාව නේද විනාශ කරනවා කිව්වේ. අනික යුද්ධයක් කරද්දී ත්‍රස්තවාදීන්ව ඔහොම මැරුවත් තමන්ගේ වීරෝධාර හමුදාව පාවලා දෙන එක සුදුසුයි කියලද උඹ කියන්නේ?

    This is very true
     

    netlife007

    Well-known member
  • Feb 10, 2008
    10,911
    2,371
    113
    Earth
    Ganja Kolla,

    Danuna-Tilakaratne-son-in-law-Sarath.jpg
     

    Randir

    Well-known member
  • Sep 5, 2006
    17,944
    2,471
    113
    Earth
    fonseka went home or outside to drink tea also, ela ice pappa kenek ... eka minihek army eken kawata army ekata padu wenne nane. LOL