me inne ape rata para suddanta pawala dunnu deshak dhrohiya neda ?![]()
![]()
අඩෝ මරු පොටෝ එක .... අම්ම මුත්ත කාලෙවත් දැක්කෙ නැහැ මෙහෙම එකක්.... බලපන්කො කුඹුරක් මැද ඉන්න ලස්සන... දැක්ක ගමන් මම හිතුවෙ කෘමි නාශක ඇඩ් එකක් කියල.....
Quote:
Originally Posted by marvin silva![]()
![]()
අඩෝ මරු පොටෝ එක .... අම්ම මුත්ත කාලෙවත් දැක්කෙ නැහැ මෙහෙම එකක්.... බලපන්කො කුඹුරක් මැද ඉන්න ලස්සන... දැක්ක ගමන් මම හිතුවෙ කෘමි නාශක ඇඩ් එකක් කියල.....
ඔබේ වී වගාව පැල මැක්කන්ගෙන් සහ කීඩැවන්ගෙන් බේරා ගැනීමට ''හයිකෝප් පොන්සීන්'' අදම යොදන්න. පළිබෝධ නාශක අනතුරු සහිතයි ප්රවේශමෙන් පරිහරනය කරන්න.
Lankawata lokka wanda hithagana wada anagana ,Army aka minissunwath alla hiradanda hithagana ,dan oya Athulata walainna ,lifetime ohom hetapudan
patta meka mama adai dakke
ඔබේ වී වගාව පැල මැක්කන්ගෙන් සහ කීඩැවන්ගෙන් බේරා ගැනීමට ''හයිකෝප් පොන්සීන්'' අදම යොදන්න. පළිබෝධ නාශක අනතුරු සහිතයි ප්රවේශමෙන් පරිහරනය කරන්න.
Sarath ge son in law (AKA Bullet Hora) sexy party photos
![]()
![]()
![]()
![]()


may be jelousy.isnt it?anyway,i feel so damn sorry for you!!!mey photos wala thiyena waradda mokakda kiyapan????kollek party ho clubbing ho giyahama umbata thiyena choon eka mokakda??? Cmon man grow up!!!!may be jelousy.isnt it?anyway,i feel so damn sorry for you!!!
කෝ තොගෙ බෑනා.? බෑනාට තො දැන් කෘමි නාෂක විකුනනවාද? වැඩ තාමත් $$$ වලින්ද ?
අහින්සක සෙබෙලන් දිවි පිදුවා. තො ගැහුවා බැනත් එක්ක එකතුවෙලා හමුදාවෙන් සල්ලි.
තො ඇත්තටම වීරයෙක් නෙවෙයි, රිලවෙක්.



kisima aulak nehe aula thiyenne me vidiyata nasthi karanne ahinsaka ape salli neee, mama gahanava benaa fun gannava.ekayi aula ehema nethnam mun moka ekka mona vesakama kalath apita mokada

windows8 kade yanna epa ban ochchara]
dan mata - rep diyan
![]()
රට වනසන රාජපක්ෂ පළිබෝධ නසා
ශ්රී ලංකා මාතාව සුවපත් කළ මැනව නිල නොලත් නිරිඳුනි.






ශ්රී ලංකා මාතාව කෙසේ වෙතත් කැනඩා මාතාවනම් සුවපත් කරයි ශ්රී ලංකා මාතාවගෙන් හරි මගඩි ගහල. මහ ලොකු දේශප්රේමියා. මූ ගහපු ගැහිලි සක්විතිවත් ගහල නැහැ 









