Man hithanne gal quarry ekak wenna oniඒකිව්වෙ මැනික් බිස්නස් කරන කෙනෙක්ද?
Man hithanne gal quarry ekak wenna oniඒකිව්වෙ මැනික් බිස්නස් කරන කෙනෙක්ද?
ජෙහාන් වගේ ටොප් කොල්ලෙක් දාල උබල වගේ බොටම් උන්ට හොදට රමණය කරන්න ඕනේPETROL tikaka puka deela gala kapa ganne na umba wage
thaprobain eke athawarayata lak weccha kolloek wage
නෑ පොරගේ ජොබ් එක ඒ (නලු කම)හැඟීම්වලට වහල් වෙච්චි මෝඩයෙක්මිත්යාවල් පස්සෙ දුවන ෆේක් රැඩිකල්ලු ඔක්කොම ඔහොමයි
![]()
සන්නා: අඩේ අප්පුහාමි උඹ හරියට පු* හෝදගෙන නැහැ. ගිහින් පු* හෝදගෙන වරෙන්.ඒම උනත් තොපිට ඇති රුදාව මොකද්ද යකෝ . එක උගේ පෞද්ගලික ලිංගික ජීවිතය . අනුන්ගේ පයියවල් පුකවල් වල රින්ගන් නැතුව කන්න බොන්න පැට්රල් ටිකක් හොයාගන්න බලපන්