ඒකිව්වෙ මැනික් බිස්නස් කරන කෙනෙක්ද? Man hithanne gal quarry ekak wenna oni
Sonique Well-known member Oct 22, 2007 25,203 11,231 113 Forest Apr 25, 2022 #21 SDCR said: ඒකිව්වෙ මැනික් බිස්නස් කරන කෙනෙක්ද? Click to expand... Man hithanne gal quarry ekak wenna oni Reactions: SDCR and Tz4400
SDCR said: ඒකිව්වෙ මැනික් බිස්නස් කරන කෙනෙක්ද? Click to expand... Man hithanne gal quarry ekak wenna oni
R Registext Well-known member May 14, 2021 478 560 93 Apr 25, 2022 #22 හැඟීම්වලට වහල් වෙච්චි මෝඩයෙක් මිත්යාවල් පස්සෙ දුවන ෆේක් රැඩිකල්ලු ඔක්කොම ඔහොමයි
Don GasCan Well-known member Nov 3, 2010 43,626 49,983 113 සේදවත්ත Apr 25, 2022 #23 redundent said: PETROL tikaka puka deela gala kapa ganne na umba wage thaprobain eke athawarayata lak weccha kolloek wage Click to expand... ජෙහාන් වගේ ටොප් කොල්ලෙක් දාල උබල වගේ බොටම් උන්ට හොදට රමණය කරන්න ඕනේ
redundent said: PETROL tikaka puka deela gala kapa ganne na umba wage thaprobain eke athawarayata lak weccha kolloek wage Click to expand... ජෙහාන් වගේ ටොප් කොල්ලෙක් දාල උබල වගේ බොටම් උන්ට හොදට රමණය කරන්න ඕනේ
meeka Well-known member Oct 1, 2008 5,494 6,344 113 Apr 25, 2022 #24 අප්පුහමි කැමතිනම් කූබි ගුලකට ජුන්ඩ දැම්මත් අපිට මොකෝ.. Reactions: kinkon
2TesticleSpectreTrespass Well-known member Jun 7, 2017 1,173 750 113 null island Apr 25, 2022 #25 Registext said: හැඟීම්වලට වහල් වෙච්චි මෝඩයෙක් මිත්යාවල් පස්සෙ දුවන ෆේක් රැඩිකල්ලු ඔක්කොම ඔහොමයි Click to expand... නෑ පොරගේ ජොබ් එක ඒ (නලු කම)
Registext said: හැඟීම්වලට වහල් වෙච්චි මෝඩයෙක් මිත්යාවල් පස්සෙ දුවන ෆේක් රැඩිකල්ලු ඔක්කොම ඔහොමයි Click to expand... නෑ පොරගේ ජොබ් එක ඒ (නලු කම)
R RedProMaxxa Junior member Apr 15, 2022 52 86 18 Apr 25, 2022 #26 Don GasCan said: ඒම උනත් තොපිට ඇති රුදාව මොකද්ද යකෝ . එක උගේ පෞද්ගලික ලිංගික ජීවිතය . අනුන්ගේ පයියවල් පුකවල් වල රින්ගන් නැතුව කන්න බොන්න පැට්රල් ටිකක් හොයාගන්න බලපන් Click to expand... සන්නා: අඩේ අප්පුහාමි උඹ හරියට පු* හෝදගෙන නැහැ. ගිහින් පු* හෝදගෙන වරෙන්. ජෙහාන් අප්පුහාමි: හොඳමයි, හොඳමයි, රාලහාමි. මේක ඇහිච්ච සන්නගේ අගසව් දොන් ගස්බල්ලා: අනේ මට මොකටද බන් ඕව? ඒක උන්ගේ පුද්ගලික ජීවිතේ නෙව. දැන් මගේ ප*යත් පරණ හින්ද සන්න පු*ට ගන්න කැමති නැති නිසා මම යනවා පෙට්රල් ටිකක් ගන්න. පෙට්රල් ටිකක් ගන්න ෂෙඩ් එකට ගොස් ආපහු ගෙදර එන විට අප්පුහාමි එක්ක ගෑනි බුදියනවා දුටු දොන් ගස්බල්ලා: අනේ මට මොකටද බන් ඕව? ඒක උන්ගේ පුද්ගලික ජීවිතේ නෙව. දැන් මගේ ප්*යත් පරණ හින්ද ගෑනි කටට ගන්න කැමති නැති නිසා මම යනවා තවුස්දම් පුරන්න. Reactions: Don GasCan
Don GasCan said: ඒම උනත් තොපිට ඇති රුදාව මොකද්ද යකෝ . එක උගේ පෞද්ගලික ලිංගික ජීවිතය . අනුන්ගේ පයියවල් පුකවල් වල රින්ගන් නැතුව කන්න බොන්න පැට්රල් ටිකක් හොයාගන්න බලපන් Click to expand... සන්නා: අඩේ අප්පුහාමි උඹ හරියට පු* හෝදගෙන නැහැ. ගිහින් පු* හෝදගෙන වරෙන්. ජෙහාන් අප්පුහාමි: හොඳමයි, හොඳමයි, රාලහාමි. මේක ඇහිච්ච සන්නගේ අගසව් දොන් ගස්බල්ලා: අනේ මට මොකටද බන් ඕව? ඒක උන්ගේ පුද්ගලික ජීවිතේ නෙව. දැන් මගේ ප*යත් පරණ හින්ද සන්න පු*ට ගන්න කැමති නැති නිසා මම යනවා පෙට්රල් ටිකක් ගන්න. පෙට්රල් ටිකක් ගන්න ෂෙඩ් එකට ගොස් ආපහු ගෙදර එන විට අප්පුහාමි එක්ක ගෑනි බුදියනවා දුටු දොන් ගස්බල්ලා: අනේ මට මොකටද බන් ඕව? ඒක උන්ගේ පුද්ගලික ජීවිතේ නෙව. දැන් මගේ ප්*යත් පරණ හින්ද ගෑනි කටට ගන්න කැමති නැති නිසා මම යනවා තවුස්දම් පුරන්න.
DJAT Well-known member Sep 1, 2006 9,953 1,442 113 Live in EARTH Apr 25, 2022 #27 Jehan awilla Bekariya Set eka (search there FB page) group eke
hasithayad Well-known member Sep 28, 2011 30,792 1 44,999 113 Apr 25, 2022 #28 redundent said: ජෙහාන් අප්පුහාමි සීන් කියන්නේ ඇත්තද? Click to expand... ස ෆේල් නේද? තාම පුක දෙනවද @redundent #GoHomeGota2022
redundent said: ජෙහාන් අප්පුහාමි සීන් කියන්නේ ඇත්තද? Click to expand... ස ෆේල් නේද? තාම පුක දෙනවද @redundent #GoHomeGota2022
U.N.C.L.E Well-known member Jul 21, 2021 1,434 2,223 113 Apr 25, 2022 #29 මන් නම් හිතන්නේ ඕක මඩක්. ඉස්සර ආපු අළුතම වගෙ ජෙහනුයි දසුන් පතිරණයිද කොහෙද ඔය සමලිංගික ෆිල්ම් එකක රඟපෑවා. ෆ්රැන්ජීපාණී කියලා. සිංහලෙන් නම තිබ්බේ සයපෙති කුසුම කියලද කොහෙද. මන් හිතන්නේ ඔය ෆිල්ම් එක නිසා හැදිච්ච කතාවක් ඔය. අනික එහෙම උනත් ඉතින් ඒක උගේ කැමැත්තනේ.
මන් නම් හිතන්නේ ඕක මඩක්. ඉස්සර ආපු අළුතම වගෙ ජෙහනුයි දසුන් පතිරණයිද කොහෙද ඔය සමලිංගික ෆිල්ම් එකක රඟපෑවා. ෆ්රැන්ජීපාණී කියලා. සිංහලෙන් නම තිබ්බේ සයපෙති කුසුම කියලද කොහෙද. මන් හිතන්නේ ඔය ෆිල්ම් එක නිසා හැදිච්ච කතාවක් ඔය. අනික එහෙම උනත් ඉතින් ඒක උගේ කැමැත්තනේ.