ජේසුස් වහන්සේ ජීවමානයි(සුබාරංචියෙන්)

kolavari

Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    koheda ban owa uganne ubalata? Palliye buwada? :lol:

    uba piligannawa neda god kale hari wedak newei kiyala bedapu ganiyektama scene eka dala? Mechchara unmarried genu ididdi? God henama opportunistic wage? ;)

    Aulak ne ban. wediya hithanna epa. josep wage hithanne nethuwa hitiya nam mal gahala ganna bari tharam athal eke jiwath wenna puluwan merenakam :lol:

    තවත් ලජ්ජා නැතුව අහනවනේ ඉතින්...:lol::lol::lol: එහෙනම් කියෝලා ආතල් එක ගනින්කෝ..:rofl:

    http://dhamma.ifbcnet.org/308-සස-ජාතකය/

    උඹලගේ ශ්‍රේෂ්ට ආගමේ පොත් වල තමා තියෙන්නේ...පට්ට විද්යාතමකයි ඔයි..:lol::lol:

    මල් ගැහුවත් මෙහෙම ආතල් ගන්න බැහැ
    :no::lol:
     
    • Like
    Reactions: cnf271

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    Oka newei ban. ube kella/wife pregnant wela awoth uba piligannawada god kara kiyala? :lol: Josep nam piligaththa doubt ekak nathuwa (anna kollo). :lol:

    minihata horen wate gihin bada wela eka shape karaganna harak minihata kapati geni kiyapu boruwa neda ban ada ubala agamak karagena thiyenne? :lol:

    dan ekata sadakada pahanai, gal kanui attach karanna baruwa puka iragena dagalanawa. pissu ban ubalata :lol:

    ප්‍රශ්නෙට ප්‍රශ්නෙකින් නැතුව අහල තියෙන දේට උත්තර දීපන් කෝ...

    කෝ උත්තර? :lol::lol::lol::lol:

    උකල මාරු වෙලා බුදු වෙන එකත් හෙන ආතල් එකක් ඇති නේ ?:lol::lol::lol:
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    Oka newei ban. ube kella/wife pregnant wela awoth uba piligannawada god kara kiyala? :lol: Josep nam piligaththa doubt ekak nathuwa (anna kollo). :lol:

    minihata horen wate gihin bada wela eka shape karaganna harak minihata kapati geni kiyapu boruwa neda ban ada ubala agamak karagena thiyenne? :lol:

    dan ekata sadakada pahanai, gal kanui attach karanna baruwa puka iragena dagalanawa. pissu ban ubalata :lol:

    කියාගන්න නැතුව ගොන් කතා කියන උඹ වගේ උන් එක්ක කාලේ කන්න බැහැ බන්...:lol::lol:

    හරි හමන් තර්කයක් තියෙනවනම් වරෙන්...:rofl: හැබැයි හඳේ හාවෝ ඇඳපු කතා තියෙන ආගමෙන් නම් උස්සන් එන්නෙපා...:lol::lol::lol:

    ඒවා මල් ගහලවත් ගන්න බැරි ආතල් :lol:
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    තවත් ලජ්ජා නැතුව අහනවනේ ඉතින්...:lol::lol::lol: එහෙනම් කියෝලා ආතල් එක ගනින්කෝ..:rofl:

    http://dhamma.ifbcnet.org/308-සස-ජාතකය/

    උඹලගේ ශ්‍රේෂ්ට ආගමේ පොත් වල තමා තියෙන්නේ...පට්ට විද්යාතමකයි ඔයි..:lol::lol:

    මල් ගැහුවත් මෙහෙම ආතල් ගන්න බැහැ
    :no::lol:

    ow ban. buddagame thiyena ewa scientific ne. Api wathura tikak wine karala shot eka dala hawasata, muhuda depaththata karala para hadagena (who the fuck needs ships and boats?) gedara gihin, god gahala pregnant una wife ta kiss ekak deela nidaganna full scientific minissu. apita owa adala ne. :no:

    :lol:
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    ප්‍රශ්නෙට ප්‍රශ්නෙකින් නැතුව අහල තියෙන දේට උත්තර දීපන් කෝ...

    කෝ උත්තර? :lol::lol::lol::lol:

    උකල මාරු වෙලා බුදු වෙන එකත් හෙන ආතල් එකක් ඇති නේ ?:lol::lol::lol:

    God neda ban hukala maru une? :lol: Ubala kiyana widiyata hena dial eka neda oka? Moda-pahe porawal bedapu genu hoyala hukala duwana ekada ban ubalage full glorias dial eka? :lol:

    Aneth eka u neda ban minissu mewwe? He created everthing out of nothing but he had to fuck the poor guy's wife to send jesus to earth ne? :lol: Josep karayata nam owa hithenna nathuwa athi hoda welawata :lol: Nathnam ubalata ada agamak ne :lol:

    Jesu maruneth mariyage pache nisa neda?

    patta scientific ban (again, at-least for average josep)
     
    Last edited:

    LOL_SEEN

    Member
    Jul 21, 2016
    8,279
    712
    0
    God neda ban hukala maru une? :lol: Ubala kiyana widiyata hena dial eka neda oka? Moda-pahe porawal bedapu genu hoyala hukala duwana ekada ban ubalage full glorias dial eka? :lol:

    Aneth eka u neda ban minissu mewwe? He created everthing out of nothing but he had to fuck the poor guy's wife to send jesus to earth ne? Josep karayata nam owa hithenna nathuwa athi hoda welawata :lol: Nathnam ubalata ada agamak ne :lol:

    Jesu maruneth mariyage pache nisa neda?

    කියාගන්න නැතුව ගොන් කතා කියන උඹ වගේ උන් එක්ක කාලේ කන්න බැහැ බන්...:lol::lol:

    හරි හමන් තර්කයක් තියෙනවනම් වරෙන්...:rofl: හැබැයි හඳේ හාවෝ ඇඳපු කතා තියෙන ආගමෙන් නම් උස්සන් එන්නෙපා...:lol::lol::lol:

    ඒවා මල් ගහලවත් ගන්න බැරි ආතල් :lol:

    Time to stop right :eek:
    You guys need to fight against ISLAM not each other. ISLAM is the shit not Buddhism or Christianity
     

    CLAYFACE

    Well-known member
  • Dec 17, 2010
    2,648
    2,426
    113
    30
    San Quentin State Prison
    16938801_1321634904590032_5866414543718362946_n.jpg
     

    Help_please

    Banned
  • Dec 30, 2015
    105
    10
    18
    They arent asking for anything or waiting for some bullshitter to come back from death :lol:

    ubalage oya enawa kiyana aya enne kawadda hariyatama kiyala ahapanko next time palliyata giyama. "soon" kiwwata madi neda? enakam balan idala keeyak minissu dan marila giyada? :lol: owada ban ubalage non-joke full scientific facts? :lol:


    Oh really mate...

    IMG_4660.jpeg




    එහෙම ළමයෙක් හදලා නොගියනම් උඹලා කියයි යකෝ සිද්ධාර්ථට ළමයෙක් හදාගන්න බැරුව මහණ වුනා කියලා.



    එහෙමවත් කියපන් ඉතින් දැන්. නැත්තන් ලැජ්ජයිනේ.



    Oka newei ban. ube kella/wife pregnant wela awoth uba piligannawada god kara kiyala? :lol: Josep nam piligaththa doubt ekak nathuwa (anna kollo). :lol:

    minihata horen wate gihin bada wela eka shape karaganna harak minihata kapati geni kiyapu boruwa neda ban ada ubala agamak karagena thiyenne? :lol:

    dan ekata sadakada pahanai, gal kanui attach karanna baruwa puka iragena dagalanawa. pissu ban ubalata :lol:


    දැන් උබේ තාත්ත අම්මට තව ලමයෙක් දීලා මහන වෙන්ඩ ගියොත් උබ නිකන් ඉන්නවද එතකොට අනේ කමක් නෑ ඊලග බුදුවරයා අපේ තාත්ත වෙයිනෙ කියල.


    ow ban. buddagame thiyena ewa scientific ne. Api wathura tikak wine karala shot eka dala hawasata, muhuda depaththata karala para hadagena (who the fuck needs ships and boats?) gedara gihin, god gahala pregnant una wife ta kiss ekak deela nidaganna full scientific minissu. apita owa adala ne. :no:

    :lol:


    මේ බන් එතකොට සිද්ධාර්ථ කුමාරයා ඉපදිලා ඇවිදිද්දී නෙලුම් මල් පිපුනලු නේද බන්.
    එතකොට ඉපදුන ගමන් ඇවිද්දෙ කොහොමද?
    නෙලුම් පිපෙන්නේ සාමාන්යෙන් මඩේනෙ. එතකොට එතකොට ඉපදුන ගමන් ඇවිද්දෙ මඩ ගොහොරුවකද?
     

    chalaka nuwan

    Well-known member
  • Jun 14, 2011
    617
    549
    93
    ow ban. buddagame thiyena ewa scientific ne. Api wathura tikak wine karala shot eka dala hawasata, muhuda depaththata karala para hadagena (who the fuck needs ships and boats?) gedara gihin, god gahala pregnant una wife ta kiss ekak deela nidaganna full scientific minissu. apita owa adala ne. :no:

    :lol:

    :lol::lol:

    brain wash una anathayek bn.. anukampa karapan
     

    Help_please

    Banned
  • Dec 30, 2015
    105
    10
    18
    :lol::lol:

    brain wash una anathayek bn.. anukampa karapan


    මේකටත් ඔය විදියටම පොඩ්ඩක් හිනාවෙයන්කෝ.
    දැන් කියයි ඕව සාහිත්‍ය කියල. :rofl::rofl::rofl:



    එහෙම ඕනෙත් නැහැ ..ඒ වගෙද සස ජාතකේ බුදුහාමුදුරුවෝ හාවා වෙලා ඉද්දි කරපු වීර ක්‍රියාවට සක්‍රයා අර කළු ගල් පර්වතේ මිරිකලා එකේ ඉස්මෙන් හඳේ හාවා ඇන්ද කියල ජාතක පොතේ කියවද්දී තියෙන ආතල් එක? :lol:
     

    Sataninhell

    Member
    Jul 14, 2012
    1,456
    177
    0
    Praying-For-Buddha.jpg


    When these people are going to get what they are asking? :lol::lol::lol:

    හොරු සමග හෙළුවෙන් හෙවත් උඩ බලන් කෙල ගැසීම :lol:

    facepalm.jpg~c200


    :D:D:D එහෙම දෙයක් මෙතන වෙලා නැහැනේ. බුදුදහමේ මේ අය දෙවියන්ගෙන් මොකුත් ඉල්ලනවා නෙවෙයි.
    මෙහෙමයි , අපි හැමෝම දන්නවා ක්‍රිස්තියානි අගමැ කියන්නේ කිසිම පදනමක් නැති ආගමක් කියල. එහෙම එකේ මේ විදියට බොරු/බොළඳ තර්ක දාල ගොඩ දන්නා බැහැ.
    ඔබතුමා කියන ගොන් තර්ක වලට රිප්ලයි කරන්නත් හිරිකිතයි...
    :cool::cool:
     

    Gasa84

    Well-known member
  • Jan 9, 2013
    23,974
    1,648
    113
    මුස්ලිම් එවුන් පුකෙන් හිනා වෙනවා මේවා බල බලා :lol::lol::lol::lol:
     

    wdishan

    Active member
  • Mar 28, 2008
    431
    45
    28
    නොදන්නවා නම් කට වහන් ඉන්න එක තමයි සහෝ හොඳ තමන්ගේ තත්වේ රැකගෙන...:yes: තමන්ගේ පහත් මානසිකත්වය පේන්නේ ඕකෙන්...:) තමුන් නොදන්නා දෙයක් ගැන දන්නවා වගේ කියවන්න එපා...එක බලන් ඉන්න මිනිස්සුන්ට අප්පිරියයි...අනාචරේ හැසිරුනා උඹ දැක්කද? :lol:

    දන්නේ නැති නිසා කියන්නම් කතාව...මරියා කියන කෙනාට ජෝසෙප් කියන පුද්ගලයා විවාහ ගිවිස ගෙන ඉන්නවා...ඒ ඉද්දි තමයි මේ සිද්දිය වෙන්නේ..දෙවියන්ගේ අනුහසෙන් මරියා ගැබ් ගන්නවා..ඕකෙන් ඇත්තටම ජෝසෙප් කලබල වෙලා හොරෙන්ම යන්න හදනකොට මරියාට වගේම ජෝසෙප් ටත් ඔය කියන එකම දෙවියන් වහන්සේම පෙනී හිටලා කියනවා මේ ගැන.. එතකොට තමයි ජෝසෙප් ඒ ගැන විස්වාස කරන්නේ...තමන්ගේ මිම්මෙන් හැම තැනම මනින්නේපා හැම පවුලේම උන් අනාචාරේ යනවා කියල....:rofl::no: මිනිස්සු ගරු කරන අම්ම කෙනෙක් වගේ සලකන චරිත වලට අපහාස කරන්න එපා...උබ එකෙන් ලොකු පොරක් වෙන්නේ නැහැ...:no::lol:

    අපහාස නම් මටත් කරන්න පුළුවන්...:lol: දැන් මම මෙහෙම කිව්වොත් උඹ නැහැ කියනවද?...උඹ දන්නවද ඇත්තටම සිද්දාර්ථ කැලෑ වැදුනේ මොකද කියල? :confused: සිද්දාර්ථ අවුරුදු ගණන් පෙරුම් පෙරුව කතා බොරු..:lol: කොහොමත් එක මම පිළිගන්නේ නැහැ....ඔය ලැබෙන්න හිටපු දරුවා වෙන එකෙක් යසෝදරාට පොර නැති අතරේ හොරෙන් ගහල හිටපු එකක් කියල දැනගෙන එකේ දුකට වනගත වුනා කිව්වොත්? :(:lol: නැත්තම් කොයි මිනිහද ගෑනි දරුවෝ දාලා මාරු වෙන්නේ? හුකල මාරු වුනා වගේ ? :lol: උබට එක පිළිගන්න බැහැ නේද ? :rofl:

    ඒ නිසා දෙයක් කියන්න කලින් වැදගත් විදිහට හිතල මතල කතා කරපන්..උබ අපහාස නොකර ආපු නිසයි මම එහෙම රෙස්පෙක්ට් එකෙන් කතා කරේ...එත් අපහාස කරනවානම් මටත් පුළුවන් කරන්න ..මම බුද්ධාගමට කොහොමත් අපහාස කරන්න කැමති නැහැ...මගේ පවුලේ අයත් බෞද්ධ ආගමට සම්බන්දයි..මමත් ගොඩක් කැමති ආගමක්...:yes:


    HA HA HA ELAKIRI MACHO
     

    Help_please

    Banned
  • Dec 30, 2015
    105
    10
    18
    :D:D:D එහෙම දෙයක් මෙතන වෙලා නැහැනේ. බුදුදහමේ මේ අය දෙවියන්ගෙන් මොකුත් ඉල්ලනවා නෙවෙයි.
    මෙහෙමයි , අපි හැමෝම දන්නවා ක්‍රිස්තියානි අගමැ කියන්නේ කිසිම පදනමක් නැති ආගමක් කියල. එහෙම එකේ මේ විදියට බොරු/බොළඳ තර්ක දාල ගොඩ දන්නා බැහැ.
    ඔබතුමා කියන ගොන් තර්ක වලට රිප්ලයි කරන්නත් හිරිකිතයි...
    :cool::cool:


    අනේ පීස්..
    තවත් අපිව හිනස්සන්ඩ එපා මචන්..

    කතෝලිකයෙක් තර්කයක් ගෙනාවොත් ගොන් තර්කයක්.
    උබල කියන ඒවා විතරයි හරි තර්ක.

    IMG_4660.jpeg

     
    • Like
    Reactions: jodubaba

    Sataninhell

    Member
    Jul 14, 2012
    1,456
    177
    0

    අනේ පීස්..
    තවත් අපිව හිනස්සන්ඩ එපා මචන්..

    කතෝලිකයෙක් තර්කයක් ගෙනාවොත් ගොන් තර්කයක්.
    උබල කියන ඒවා විතරයි හරි තර්ක.

    IMG_4660.jpeg


    තර්ක කරන්න කලින් පොඩ්ඩක් කරුණු හරියට ගලපලා හිටිය නම් හොදයි නේද? ඉසෙල්ලා ෆොටෝ එක
    "http://for91days.com/photos/SriLanka/Temple%20of%20The%20Tooth/Praying-For-Buddha.jpg"

    මේකේ දෙවියන්ට වදින එකක් නෙවෙයි , නිකන් හරක් තර්ක දාන්න එපා ලොක්ක. :D:D:D
    කොහෙන් හරි ෆොටෝ උසන් ඇවිල්ල මහා ලොකු තර්ක කරනවා.

    ඔය දල තියෙන ෆොටෝ එකේ කොහෙද බොල මිනිස්සු උඩ බලාගෙන දේවල් ඉල්ලනවා පෙනන්නේ?

    මේවට නම් ජෙසුටත් හිනා යනවා මටත් හිනා යනවා.. :lol::lol::lol:
     

    Help_please

    Banned
  • Dec 30, 2015
    105
    10
    18
    තර්ක කරන්න කලින් පොඩ්ඩක් කරුණු හරියට ගලපලා හිටිය නම් හොදයි නේද? ඉසෙල්ලා ෆොටෝ එක
    "http://for91days.com/photos/SriLanka/Temple%20of%20The%20Tooth/Praying-For-Buddha.jpg"

    මේකේ දෙවියන්ට වදින එකක් නෙවෙයි , නිකන් හරක් තර්ක දාන්න එපා ලොක්ක. :D:D:D
    කොහෙන් හරි ෆොටෝ උසන් ඇවිල්ල මහා ලොකු තර්ක කරනවා.

    ඔය දල තියෙන ෆොටෝ එකේ කොහෙද බොල මිනිස්සු උඩ බලාගෙන දේවල් ඉල්ලනවා පෙනන්නේ?

    මේවට නම් ජෙසුටත් හිනා යනවා මටත් හිනා යනවා.. :lol::lol::lol:

    ආ එහෙනම්. දැන් කියපන් මේක පල්ලියක කියල.
    උබ කියන දේ උබටම තේරෙන්නේ නෑ වගේ. :lol::lol::lol::lol:

    ඔන්න දැන් වදින එකකුයි ඉල්ලන එකකුයි දෙකක්ම දුන්න.


    images