ජේසුස් වහන්සේ ජීවමානයි(සුබාරංචියෙන්)

aappjj

Banned
Jun 13, 2008
624
30
0
Colombo
සොහොන;21323768 said:
Mata kiyahan mokada shakrya kiyala ko ehema ekek

Padupul asana anam manm surangana seen ne bun oya

Meyath ehema thami oi bagyak :P opu karana ba

sakra deviyan samahara agamikayo varadiyata avaboda karagena devil kiyala hithagena innava. onama agamakata sakraya maga penvanava.
 

kolavari

Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    :D:D:D එහෙම දෙයක් මෙතන වෙලා නැහැනේ. බුදුදහමේ මේ අය දෙවියන්ගෙන් මොකුත් ඉල්ලනවා නෙවෙයි.
    මෙහෙමයි , අපි හැමෝම දන්නවා ක්‍රිස්තියානි අගමැ කියන්නේ කිසිම පදනමක් නැති ආගමක් කියල. එහෙම එකේ මේ විදියට බොරු/බොළඳ තර්ක දාල ගොඩ දන්නා බැහැ.
    ඔබතුමා කියන ගොන් තර්ක වලට රිප්ලයි කරන්නත් හිරිකිතයි...
    :cool::cool:

    :lol::lol: හිරිකිත ද නැත්තම් කියාගන්න දේවල් නැද්ද?

    මොකක්ද බන් පදනම? :rofl: බුදුහාමුරුවෝ ඇයි කල්ප ගණන් පෙරුම් පිරුවා නම්, ඉපදුන ගමන් මම බුදු වෙමි කියල අර මල් උඩ අවිද්දනම් :lol: (ලොල් නෙහැ, හෙන විද්යාත්මකයි..:rofl:)..

    අර ගෑනිව කසාද බැඳලා ඒ ගෑනිට උකල ළමයෙකුත් දීල ගියේ බන්? :lol: බුදු වෙන්න ආවනම් බුදු වෙන්න එපැයි..:rofl:
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    තර්ක කරන්න කලින් පොඩ්ඩක් කරුණු හරියට ගලපලා හිටිය නම් හොදයි නේද? ඉසෙල්ලා ෆොටෝ එක
    "http://for91days.com/photos/SriLanka/Temple%20of%20The%20Tooth/Praying-For-Buddha.jpg"

    මේකේ දෙවියන්ට වදින එකක් නෙවෙයි , නිකන් හරක් තර්ක දාන්න එපා ලොක්ක. :D:D:D
    කොහෙන් හරි ෆොටෝ උසන් ඇවිල්ල මහා ලොකු තර්ක කරනවා.

    ඔය දල තියෙන ෆොටෝ එකේ කොහෙද බොල මිනිස්සු උඩ බලාගෙන දේවල් ඉල්ලනවා පෙනන්නේ?

    මේවට නම් ජෙසුටත් හිනා යනවා මටත් හිනා යනවා.. :lol::lol::lol:

    ඔව් ඔව්...උඩ බලන් ඉල්ලුවොත් චාටර්...:rofl: ගසේ ගැටගැහුවම ඒක තමා හරි ක්‍රමේ..:lol::lol:

    පව් ඔයි :lol:
     

    kolavari

    Well-known member
  • Aug 11, 2012
    33,743
    1
    25,640
    113
    කැළෑ පොජ්ජේ
    බුද්ධාගම ඇගේ ගැහුවේ නැහ බං. බුදු ධහම අවබෝධ කර ගත හැකි බුද්ධියක් තියෙනවද බලලා තමා දේශනා කලේ. අනික බුදු ධහම කියන්නේ ආගමක් නෙවෙයි මචං. ඒක දර්ශනයක්, කාටත් පොදු නියායක්, බුදු ධහම උඹටත් එකයි, මටත් එකයි, මේ මුළු ලොකේ ඉන්න සියළුම සත්වයන්ට අදාල ධර්මතාවක්. ඒ ධර්මතාව දැන් මිනිසුන් එක එක වෙනස් කම් එකතු කරගෙන හිටියට, ඒක මිනිසුන්ගේ කැමැත්ත නමුත් ඒවා බුදු ධහමට අදාල දේවල් නෙවේ. (බෝධි වන්දනා, පිළිම වන්දනා, නැකත් කේස්, පඩුරු ගැට ගහන ඒවා වගේ දේවල් සංස්කෘතියක් මිසක් බුදු දර්ශනය නෙවේ,)

    කාටවත් බුදු ධහම විවේචනය කරන්න බැහ. එහි විවේචනය කරන්න දෙයක් නැහ.

    :rofl::rofl::rofl: මොකක් බන් ඔය මහා ලොකු බුද්ධිය ?:P මේ අඹ ගස හැර වෙනත් ගස් තිබේද? ඔබට නෑයෝ නොවන, නෑයෝ වෙන අයත් හැරුනම වෙන කවුද ඉන්නේ කියල අහන එකද? :rofl:

    හම්මෝ..මාර බුද්ධිය නේ :lol:
     

    Sataninhell

    Member
    Jul 14, 2012
    1,456
    177
    0
    සොහොන;21323761 said:
    Uba ahuwe jesu kohenda awe kiyala neda ?

    E apu hati ona kiuwa


    පසුතැවෙන්න වැඩ කරන කෙනෙක් කොහොමද GOD වෙන්නේ ?

    ???? Me mokada me ahane :confused:

    මම එක ඇහුවේ, adam eve ගෙන් ඕක පටන් ගන්න නිසා...
     

    Sataninhell

    Member
    Jul 14, 2012
    1,456
    177
    0
    පලා යන්න හේතුවක් මට නැහැ.....මම මේකේ උඩ කමෙන්ට් කරලා ඇති උඹට වඩා...මේ ත්‍රෙඩ් එකේ වැඩිම කමෙන්ට් තියෙන්නේ මගේ...:rofl:

    එත් තමන්වත් නොදන්නා දෙයක් හරියි කියාගෙන අනිත් ඒවා වැරදියි කියන උන් එක්ක මොන සංවාද ද බන් :lol::lol:

    උබ මට කියපන් උඹ කොහොමද දන්නේ බුදු හාමුරුදුවෝ බුදු වුනා කියල? :rolleyes: ඒ කිව්ව දේවල් ඇත්ත කියල? :rolleyes::rofl:
    ඉතින් තර්ක කරන්න තමන් ඉන්න මතේ හරි කියල පිළිගන්නේ නැතුව අනුන්ගේ මතේ හරි කියලද පටන් ගන්න ඕනි. අනේ මන්ද කතෝලිකයන්ගේ මොලේ කචල් කියන්නේ නිකන්ද?

    ඉසෙල්ලා කියන්නකෝ බුදු වෙනවා කියන්නේ මොකක්ද කියල.. :P:P මොනාද මේ මෝඩ ප්‍රශ්න. තර්ක කරන්න කලින් විචාර බුද්ධිය ටිකක් පාවිච්චි කරන්න. ගිරවු වගේ කියවල වැඩක් නැහැනේ. එත් මම පුදුම වෙන්නේ නැහැ ඔය පැනල යන එක ගැන, මොකද මම එක්ක තර්ක කරන්න ආව fathers , pastors , ලත් පැනල ගිය එකේ...

    කොහොමත් බයිබල් එක හොදට කියවල තේරුම් ගන්න පුළුවන් නම් එකේ තියෙන බොරු එකිනෙකට නොගැලපෙන තැන අනතවත් පෙනන්න පුළුවන්. එවුනට ඔබ ත්‍රිපිටකය ටිකක් හරි කියවල තියෙනවා නම් ඔය බයිබල් එකේ තියෙන කතාව ඇත්තටම දෙවියෝ කිවුව එකක් ද නැතිනම් එකේ තියෙන ඇත්ත බොරුව වෙන් කරගන්න පුළුවන්.

    ලිදේ ඉන්න මැඩියෝ වගේ පදනමක් නැති දේවල් අල්ලාගෙන බැනගන්න නෙවෙයි, පුළුවන් නම් කොන්ද පන ඇතුව සාදාරන පදනමක් ඇතුව සංවාදයක් කරන්න එන්න.
     

    Sataninhell

    Member
    Jul 14, 2012
    1,456
    177
    0
    සොහොන;21323768 said:
    Mata kiyahan mokada shakrya kiyala ko ehema ekek

    Padupul asana anam manm surangana seen ne bun oya

    Meyath ehema thami oi bagyak :P opu karana ba

    :rofl::rofl:
    දෙවියෝ(මිනිහෙක් ) ඉන්නව නම් එන්න කියල , අවේ නැත්තන් දෙවියෝ (මිනිහ) නැද්ද? මොන්ටිසෝරි තර්ක දාල වැඩක් නැහැනේ . ත්‍රිපිටකයේ කරුණුයි , බයිබලේ තියෙන කරුනුයි අරගෙන තර්ක කරන්න , එතකොට පුළුවන් හරි වැරැද්ද දැනගන්න. නැතුව දකින්න පෙනන්න බැරි දේවල් අරගෙන තර්ක කරන්න ඔප්පු කරන බැහැනේ. සාමාන්‍ය මිනිස්සුන්ගේ ස්වභාවය එහෙම දකින්න බැරි දේවල් නැහැ කියල පිලිගන්නවා, ඒ වගේම සදරනිකරණය කරනවා. ඔය කියනවා වගේ ඔබට දකින්න හිතන්න පුළුවන් පටු සිමාව තුල ඔය උක්ත කරුණ සම්භන්දයෙන් ආගම දෙකේම සදහන් වන කරුණු එක්කෝ පිලිගන්නවා නැතිනම් බැහැර කරනවා කියන්න පුළුවන්. එත් ඊට වඩා දුරට හිතන්න දකින්න හොයන්න පුළුවන් කෙනෙක්ට ඔබ දකින ඊනියා සත්‍යට වඩා නිවැරදි සතයක් දකින්න පුළුවන්...
     

    Sataninhell

    Member
    Jul 14, 2012
    1,456
    177
    0
    :lol::lol: හිරිකිත ද නැත්තම් කියාගන්න දේවල් නැද්ද?

    මොකක්ද බන් පදනම? :rofl: බුදුහාමුරුවෝ ඇයි කල්ප ගණන් පෙරුම් පිරුවා නම්, ඉපදුන ගමන් මම බුදු වෙමි කියල අර මල් උඩ අවිද්දනම් :lol: (ලොල් නෙහැ, හෙන විද්යාත්මකයි..:rofl:)..

    අර ගෑනිව කසාද බැඳලා ඒ ගෑනිට උකල ළමයෙකුත් දීල ගියේ බන්? :lol: බුදු වෙන්න ආවනම් බුදු වෙන්න එපැයි..:rofl:

    ඔව් ඔව්...උඩ බලන් ඉල්ලුවොත් චාටර්...:rofl: ගසේ ගැටගැහුවම ඒක තමා හරි ක්‍රමේ..:lol::lol:

    පව් ඔයි :lol:

    හොදයි , මම මෙහෙම කියන්නම් , ඔය කියන හිතළු , ත්‍රිපිටකයෙ තියෙන තැන පෙනන්නකෝ. ඊට පස්සේ මම විස්තර කරලා දෙන්නම්. මටත් ඉතින් ජේසුගේ ජාතකේ ගැන කියල අපහස කරන්න පුළුවන් තර්කයක් විදියට. එත් එහෙම කරොත් මමත් ඔබ වගේම වෙනවනේ. :P . ආගම වලට අපහස නොකර එන්නකෝ බලන්න කොන්ද කෙලින් තියාගෙන සංවාදයක් කරන්න. ඊට කලින් ත්‍රිපිටකය කියවල බලන්න හොදට.
     
    Last edited:

    scafe_shan

    Well-known member
  • Jan 29, 2007
    879
    130
    63
    Online
    අනේ දරුවනේ මුලින් කියනවා ගහමාරාගන්න එපා!

    ජෙසුස් වහන්සේ කියන්න නිතරම බුදුදමට අනුව සතයවාදිව ජවත් වුන කෙනෙක්.


    මිනිස්සුන්ට ඔවුන්ගේ හැකි පමනින් කර්මය ගැන කියලා දින්නා අද පවතිවන Organized Religions වලට එරෙහිව කතාකල කෙනෙක් බොරුනම් බයිබලය අරගෙන කියවන්න මම හිතන්නේ පසුකාලෙක මිනිස්සු එතුමාගෙ දහම විකෘති කලා තමන්ගේ මඩිය කගන්නත් මිනිස්සුන්ව තම පාලනයේ පවත්වාගන්නත්.

    එතුමා කියන සමහර දෙවල් හොදින් බැලුවොත් බෞද්ධ අයටත් තෙරෙවි එක සමාන බවක්. (වෙනස් කම් අපමනයි නමුත් අමතක කරන්න එපා එදා ඉන්දියාවේ දර්ශන පුනුරුදයක් ඇතිවුන කාලයක බුදුන් ඉපදුනේ නමුත් යුදා මිනිස්සුන්ගෙ බුද්ධිය එතරම් දිවුනු නැහැ)
    එතුමා කියන සියල්ල අත්හරින්න (භෞතික වස්තුන්) ඔහුගේ ගමන එන්න ඔනැ නම් කියලා, එතුමා කියනවා “ඔබ වපුරන දේ ඔබ නෙලාගනු ලැබේ” කියලා එකියන්න එතුමා එගකයි කර්ම විපාක හෙතුප්ලවාදයට.

    එතුමා කියනවා මගේ පියාණන් වහන්සෙගේ ගෘහයේ ගොඩක් කාමර තිබේ කියලා "In My Father's house there are many mansions” John 14:2. බුදුන් වහන්සේ හරියටම ගානත් කියනවා තල 31යි කියලා.

    එතුමා කියනවා "මාර්ගයද, සතයද, ජිවනයද මම වෙමි" ඒ කියන්න දහම තුල සිටින කෙනා සතයේ කොටස් කරුවෙකි. තවත් තැනක කියනවා I and my Father are one. බුදුහමුදුරුවන් කියනවා යමෙක් ධර්මය දකිද ඔහු මා දකින්නේය කියලා.

    එතුමා කතා කරනවා හරි අමුතු තැනක් විවිද උපමා සමග එය තෙරුම් ගන්න ඉතා අපහසුයි කියලා ඔබට තෙරෙවි බයිබලය පොඩ්ඩක් කියෙව්වොත්.

    ඒවගෙම තමයි බයිබලයේ දෙවියන්වහන්සේ කියන්නේ විටෙක ගිනිදර, විටෙක හඩක්, විටෙක පරවියෙක් වගේ එකියන්නේ එක ස්වරුපයක් ඇති පුද්ගලයෙක් වැනි දෙයක් නොවෙයි එහෙම නම් එම ස්වරුපයෙන්ම සිටිය යුත්යි තම අනන්යතාවය වෙනුවෙන්

    එකක් පැහ්දිලි විවිද ආකරයෙන් පැවසුවත් සතයය එකක්ම වියයුත්යි. මේ සාමානක්ම් දැක්ක නිසා තමයි සමහර අය කිව්වේ ජෙසුස් වහන්සෙ ඉන්දියාවෙදි බුදුදහම ඉගෙන ගත්තා කියලා එය සතයක් නම් එහි ඇතිවරද කුමක්ද? මන්ද සත්තය කාටත් පොදුයි එය ලොකයේ සැමදා පැවතුන දෙයක් .

    එවගේම තමයි සත්තයට සමිප වුන තවත් බොහො අය සිටින්නට ඇති නමුත් බුදුකෙනෙකුට පමනයි සර්වසම්පුර්ණ ලෙසම දහම දෙසන්න පුලුවන්වන්නේ.

    දෙවියන්වහන්සේ කියන්නේ මෙන්න මේ දර්මතාවයටද? මන්ද සියල්ල නිතය ලෙස නොපවතින කල "සතය" පමනක් ආකාලීක වන හෙයින්.

    ඇත්ත මචං, බුදු ධහමේ තියෙන සමහර දේවල් ජේසුස් වහන්සේ කියලා තියෙනවා හැබැයි ටිකයි. ඒ වගේම දෙවි කෙනෙක්ව ගාව ගෙන තමා කියල තියෙන්නේ. සමහරවිට ඔය දෙවියන් වහන්සේ කියන වචනය පසු කාලීනව හැමදේටම එකතුකලාද දනනේ නැහ කෘතුවරු විසින්. කේසේ වෙතත් ජේසුස්වහනසේ බුදු දහම ගැන දැන ගත්තනම් අනිවාර්යෙන්ම බුදු ධහම ඉගෙන ගන්නවා වගේම පිළිගන්නවා.
     

    scafe_shan

    Well-known member
  • Jan 29, 2007
    879
    130
    63
    Online
    පලා යන්න හේතුවක් මට නැහැ.....මම මේකේ උඩ කමෙන්ට් කරලා ඇති උඹට වඩා...මේ ත්‍රෙඩ් එකේ වැඩිම කමෙන්ට් තියෙන්නේ මගේ...:rofl:

    එත් තමන්වත් නොදන්නා දෙයක් හරියි කියාගෙන අනිත් ඒවා වැරදියි කියන උන් එක්ක මොන සංවාද ද බන් :lol::lol:

    උබ මට කියපන් උඹ කොහොමද දන්නේ බුදු හාමුරුදුවෝ බුදු වුනා කියල? :rolleyes: ඒ කිව්ව දේවල් ඇත්ත කියල? :rolleyes::rofl:

    මචං බුදු දර්ශනය අත්තද නැද්ද කියලා බලන්න ඔයා ඒක අධ්‍යනය කරලා බලන්න. කවුරුත් කිව්වාට විශ්වාස කරන්න එපා. ත්‍රිපිටකයේ තියෙන කිසිම කරුණක් බොරුයි කියලා ඔයාට පෙන්නන්න බැහ.

    අවසාන වශයෙන් කියන්නේ, ඔබට ටිකක් හරි විවෘත මනසක් තියෙන කෙනෙක් කියලා හිතන නිසා. එකක එල්ලිලා ඉන්නා එපා. බයිබලේ උනත් හොදට අධ්‍යනය කරලා බලන්න, බුදු දහම සමග සසදලා බලන්න. ලොකු සමානකමක් දකියි. අනික තමා දහමට පිටින් තියෙන අනෙක් කරුනු අපට අදාල නැහ. උදා. කන්‍යාවකට කොහොමද ළමයි හම්බවුනේ වගේ දේවල්. අපිට වැදගත් ජේසුස් කියපුවා. (හැබියි යුදෙව් විශ්වාසයන්ට අනුව නම් මරියතුමිය කියන්නේ කන්‍යාවක් නෙවේ. එතන තියෙන්නේ භාෂා පරිවර්තන දෝෂයක්).

    ඔබ බුදු දහම ඉගෙන ගත්තොත් මට නම් හිතෙන්නේ නාමික බවුද්දයන්ට බඩා යමක් උනන්දුවෙන් ඉගෙන ගනී කියල. ඔබගේ කමෙන්ට්ස් ඔක්කොම මම කියෙව්වා එකෙන් මට නම් තේරෙන්නේ ඔයා බුදු දර්ශනය ගැන හරි අවබෝධයක් නැහ. බවුද්ධ ජනතාව දෙස බලලා තමයි ඔයා තීරණය ගන්නේ බුදු දහම ගැන.
     

    scafe_shan

    Well-known member
  • Jan 29, 2007
    879
    130
    63
    Online
    ඔය ප්‍රශ්න ඔක්කොටම උත්තරේ තියෙනවා මේ video එකේ තිඑනවා. පුළුවන් නම් බලන්න.


    බලන්න කම්මැලියි. පුළුවන්නම් පැහැදිලි කරන්න.
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    :rofl::rofl::rofl: මොකක් බන් ඔය මහා ලොකු බුද්ධිය ?:P මේ අඹ ගස හැර වෙනත් ගස් තිබේද? ඔබට නෑයෝ නොවන, නෑයෝ වෙන අයත් හැරුනම වෙන කවුද ඉන්නේ කියල අහන එකද? :rofl:

    හම්මෝ..මාර බුද්ධිය නේ :lol:

    oka josep karayagen ahuwanam u uththara dena widiyata ubata therei buddiya kohomada kiyala :lol:

    genita ahawal wede karanna kalin ekaparata bada wela awilla god kenek ariya kiwwama, bima wetila wedala eka piliaran jiwithem thamange genige hora minihage lamaya protect karanna jiwath wechcha eka tharam intelligent nathuwa athi ban wena kauruth ehenam :lol: wise men lath approve karalu neda? :lol:
     

    RandomGuy

    Well-known member
  • Oct 15, 2014
    17,379
    16,226
    113
    ඉතින් ගොන් නාම්බෝ කතෝලික ආගමේ තියෙන්නෙත් ගොන් ජෝක් නම්, උඹේ ශ්‍රේෂ්ට ආගමේත් තියෙන්නේ එකම ගොන් ජෝක් නම් දෙකම එකයි නේ :lol::lol:

    katholika agame core ekama henama chater boruwak neda ban? quality boruwak nam kamak ne kiyamuko. wate gihin bada wechcha geniyek kelapu pache neda ban oya agame core ekama? :lol:

    eka newei ban, uba mariyage pache prove karanna marena time eke uba oya kiyana god karaya innawanam utama awilla prove karanna kiyapanko :lol: u awanam me thread eka mechchara dura diga yanne nathi wei neda? u bayaida? :lol: hangila baye inna ekekwa promote karannada ban ubala methana puka iraganne? :lol:
     

    nuwa11

    Member
    Jul 15, 2016
    2,120
    134
    0
    :rofl::rofl::rofl:
    9.jpg
     

    nuwa11

    Member
    Jul 15, 2016
    2,120
    134
    0
    sinhalu wena agam walata kunu habben apahasa karanna epa:dull:
    (habi oya keppa bala agama pathuranna dagalana wunta nam oka dala nha :rofl::rofl::rofl: )
     

    සොහොන

    Well-known member
  • Dec 27, 2012
    13,888
    1,332
    113
    revolυтιoɴαry
    katholika agame core ekama henama chater boruwak neda ban? quality boruwak nam kamak ne kiyamuko. wate gihin bada wechcha geniyek kelapu pache neda ban oya agame core ekama? :lol:

    eka newei ban, uba mariyage pache prove karanna marena time eke uba oya kiyana god karaya innawanam utama awilla prove karanna kiyapanko :lol: u awanam me thread eka mechchara dura diga yanne nathi wei neda? u bayaida? :lol: hangila baye inna ekekwa promote karannada ban ubala methana puka iraganne? :lol:

    Hmmm watin godin ene num hoda potak newe wage

    Katolica unawa pahath karane mechara ai ???
     

    lights

    Well-known member
  • Mar 14, 2011
    1,121
    100
    63
    samahara palli pansal vage hadanava, amahara palli kovil vage hadanava, samahara eva mosque vage. ehema marketing karanava.church eka pansala kovila kiyanne buisness ekak vitharai ovagen vena ganna puluvan deyak minisata naha.