ඥානය මුලික වූ ආර්ථිකයක් බිහි කරනවා - ගෝටා

yakshaya

Well-known member
  • Aug 31, 2008
    18,248
    4,298
    113
    sir pregnant wenna barida? bihi karanna balagenamai inne. badath awilla. eka eka moods. shudewayay shavey thamai sure naththe.
     

    nvhcc89

    Well-known member
  • Feb 8, 2011
    19,377
    5,820
    113
    ගෙදර/බෝඩිමේ
    u
    මෙව්ව නං බොරු සුරංගනා කතා
    non fiction පොත් හරියට විකිණෙන්නැති documentry යක් ගැහුවොත් කළුණික වගේ රටේ ඥානය මූලික වූ ආර්ථිකයක් බිහි කරන්න ?
    සහරා කාන්තාරෙ කොහිල පාත්ති දානව කිව්ව වගේ තමා
    ba inne koheda ban dan, inna thanakin waren
     

    saturn

    Well-known member
  • Mar 21, 2015
    5,356
    9,135
    113
    Around the world
    මේවා පිළිගත්ත බයියෝ, ඒ වේලාවේ මු කිව්වා නම් මට නෙවෙයි ඥානක්කාට චන්දෙ දෙන්න කියල ඒත් උඩින්ම ඥානක්කාව ජනාධිපති කරනවා
     
    • Haha
    Reactions: hasithayad

    warwickuni

    Well-known member
  • May 21, 2008
    4,373
    1
    4,075
    113
    Why not new minister of health is Prof Channa Jayasumana who saw dreams of God Natha and researched on Arsenic and Chemicals Fertilizer at Rajarata Uni
    But could not prove his hypothesis.
    DR. Channa Jayasumana can you tell us whether you worked any rural area as a doctor and served people? If not first do it as you need to do that as all medical graduates do that (not all but few like you just avoid that !! using some tactics)
     

    Cypress

    Well-known member
  • Jul 22, 2021
    16,177
    27,654
    113
    හොර ගෑනු තමයි දැන් රටේ ආර්තිකේ පාලනේ කොරන්නෙ @nicjosh83 @weer 11 @hirugalbandara
    ++
    @erozan
    @N A K A M U R A
    @elajani
    @ESL

    maxresdefault.jpg
     
    • Haha
    Reactions: hasithayad