Aeka nam hodama wadak. Aeth lankawe kawada wath wen na bn. Mokada horakan karannamane lankawe un balan inne bahutharayak.



පිස්සුද බන් මේ ලංකාවේ ඕකුන් ඕක කරන්න දෙයි ද
නිකන් හම්බෙන බඩේ පාර නැති වෙනවනේ
hadissiyata irak kepunama kiyak hari dila maru wenna beri wedak
B|U|M|P|S
Already using in Western
wade hodai.oyawage system ekaka lankawata enna thawa aurudu 500wath yawi


meka wena ratawal walthiyanwa neda
පරන thread එකක් උනත් bump වෙලා තියෙන නිසා reply කරන්න හීතුනා.. වෙන රටවල තියෙන්වා බන්.. ඇමෙරිකාවෙ එහෙම..meka wena ratawal walthiyanwa neda
