kalin indanma deal gihin profit share karagatta set ekak wage.. anith akka yaluwa (pabara) wenna athi purudu karanna aththe.. ID ekak wage personal deyak wena ayata denne nehane.. ID eka dunna kenath dnnawa athi..eyatath salli keeyak hari ena nisa denawa athi.
