ටික් ටොක් වලින් සල්ලි හොයමු..

lkkolla

Well-known member
  • Sep 28, 2023
    1,167
    1,664
    113
    ටික්ටොක් account usa වල්ට හදලා අවුලක් නැතුව සල්ලි හොයන අය ඉන්නවාද???

    Designer (1).jpeg
     

    B.Chat

    Well-known member
  • Jun 28, 2021
    10,351
    20,927
    113
    ලංකාවට TikTok full monetization නෑ කියනවා නේ ??
     

    Camacho

    Well-known member
  • Apr 15, 2024
    1,324
    1,723
    113
    USA hadanna epa mole pana tiyena un. LLC proof denna oni. hena case godai.

    UK hadapalla.

    mama karana widiya >

    Wenama phone ekak ganin > Sim Remove karapan /airplane > wifi connect karala VPN ekak dapan > Account eka hadala mul videos 5-6 eken upload karapan shape eke daily > eeta passe normal widiyata gedara wifi eken use karapan henawath ne tama me wenakan

    **Sim danna epa, kela wenawa ( mata sim dapu hama parama reach ekata kela una)

    *** lankawe content awoth don't recommend dela UK related ewata react karapan nikan iddi. follow karanne nam ne unwa

    ලංකාවට TikTok full monetization නෑ කියනවා නේ ??
    denne ne



    ***** me wesawo salli denne 1Min + videos walata witharai, ekath foryou page eken awama witharai
     
    • Like
    Reactions: B.Chat

    Honey Bunch

    Well-known member
  • Nov 24, 2018
    17,360
    26,901
    113
    Kandy
    කුක්කු දිලේකා එතකොට අර ලෝකල් සිහාන් කියන එකා එහෙම හොයනවා රංජත් හොයනවා ලයිව් ඇවිත්