ටෙහානි ජාතික තරුණසේවා සභාවේ අධ්‍යක්ෂක මණ්ඩලයට

nikz_01

Active member
  • Apr 12, 2017
    197
    178
    43
    කව්ද මේ ටෙහානි ඉමාරා?

    සිරස සුපර්ස්ටාර් සීසන් 06 තරඟාවලියෙන් අනතුරුව ටෙහානි ඉමාරා කතාබහට ලක්වුනේ මෑතකදී ගරු ක්‍රීඩා අමාත්‍ය නාමල් රාජපක්ෂ මහත්මා විසින් ඇයව ජාතික තරුණ සේවා සභාවේ අධ්‍යක්ෂක ධූරයට පත් කරනු ලැබීමෙන් අනතුරුවය.

    1996 මාර්තු 10 වෙනි දින මෙලොව එළියයදුටු ටෙහානි කුඩාකල සිටම ඉගෙනීමට සංගීතයට මෙන්ම ක්‍රීඩාවටද එක ලෙස දක්ෂ දියණියකි. ශිෂ්‍යත්ව විභාගයෙන් මුලු දිවයිනේම 7 වෙනියා වන්නට ඇය සමත් විය. අ.පො.ස සාමාන්‍ය පෙල විභාගයෙන් මුලු දිවයිනේම 8 වෙනි ස්ථානය හිමිකරගන්නත් මෙයා සමත් උනා. අ.පො.ස උසස් පෙළ විභාගයේ වානිජ අංශයෙන් දිවයිනේම හතර වන ස්ථානයට පැමිණියේ z.score එක 3.8901 ක් අරගෙනය.

    ලංකාවේ විශ්වවිද්‍යාලයයන්ගේ ඇති යම් අඩුපාඩු නිසාත් සිංහල භාෂාව කතාකිරීමට තිබූ නොහැකියාව නිසාත් ඇය විදෙස්ගතව අධ්‍යාපනය හදාරීම සදහා ඇමෙරිකාවේ ඔක්ස්ඩර්ඩ් සරසවිය තෝරාගන්නවා. එහිදී ඇතුලත්වීමේ විභාගයේදී පවා ඓතිහාසික වාර්ථාවක් තබමින් එදාමෙදාතුර සිසුවියක් ලබාගත් වැඩිම ලකුණු වාර්ථා කරනවා.

    එහිදී ඇය Bachelor Degree සහ Masters Degree දෙකම අවුරුදු දෙකහමාරකින් නිමකරන්නේ GPA අඟය 6.7 ක් පවත්වාගනිමිනි. තවද PhD 2ක් නිමකිරීමට ඇයට වයස 24 වෙද්දී හැකිවෙනවා.

    බොහෝ අයට තිබූ ප්‍රශ්නයක් නම් ටෙහානි මෙම පදවිය සුදුසුද යන්නයි. නමුත් යතාර්ථය නම් එම පදවිය ටෙහානිගේ බුද්ධියට අත්දැකීම් වලට සහ දක්ෂතාවයට වටිනාකමක් නොදෙන බවයි.

    (උපුටාගනීමකි)
     

    BruceWayne92

    Well-known member
  • Oct 8, 2013
    12,339
    1
    13,268
    113
    Gotham City
    කව්ද මේ ටෙහානි ඉමාරා?

    සිරස සුපර්ස්ටාර් සීසන් 06 තරඟාවලියෙන් අනතුරුව ටෙහානි ඉමාරා කතාබහට ලක්වුනේ මෑතකදී ගරු ක්‍රීඩා අමාත්‍ය නාමල් රාජපක්ෂ මහත්මා විසින් ඇයව ජාතික තරුණ සේවා සභාවේ අධ්‍යක්ෂක ධූරයට පත් කරනු ලැබීමෙන් අනතුරුවය.

    1996 මාර්තු 10 වෙනි දින මෙලොව එළියයදුටු ටෙහානි කුඩාකල සිටම ඉගෙනීමට සංගීතයට මෙන්ම ක්‍රීඩාවටද එක ලෙස දක්ෂ දියණියකි. ශිෂ්‍යත්ව විභාගයෙන් මුලු දිවයිනේම 7 වෙනියා වන්නට ඇය සමත් විය. අ.පො.ස සාමාන්‍ය පෙල විභාගයෙන් මුලු දිවයිනේම 8 වෙනි ස්ථානය හිමිකරගන්නත් මෙයා සමත් උනා. අ.පො.ස උසස් පෙළ විභාගයේ වානිජ අංශයෙන් දිවයිනේම හතර වන ස්ථානයට පැමිණියේ z.score එක 3.8901 ක් අරගෙනය.

    ලංකාවේ විශ්වවිද්‍යාලයයන්ගේ ඇති යම් අඩුපාඩු නිසාත් සිංහල භාෂාව කතාකිරීමට තිබූ නොහැකියාව නිසාත් ඇය විදෙස්ගතව අධ්‍යාපනය හදාරීම සදහා ඇමෙරිකාවේ ඔක්ස්ඩර්ඩ් සරසවිය තෝරාගන්නවා. එහිදී ඇතුලත්වීමේ විභාගයේදී පවා ඓතිහාසික වාර්ථාවක් තබමින් එදාමෙදාතුර සිසුවියක් ලබාගත් වැඩිම ලකුණු වාර්ථා කරනවා.

    එහිදී ඇය Bachelor Degree සහ Masters Degree දෙකම අවුරුදු දෙකහමාරකින් නිමකරන්නේ GPA අඟය 6.7 ක් පවත්වාගනිමිනි. තවද PhD 2ක් නිමකිරීමට ඇයට වයස 24 වෙද්දී හැකිවෙනවා.

    බොහෝ අයට තිබූ ප්‍රශ්නයක් නම් ටෙහානි මෙම පදවිය සුදුසුද යන්නයි. නමුත් යතාර්ථය නම් එම පදවිය ටෙහානිගේ බුද්ධියට අත්දැකීම් වලට සහ දක්ෂතාවයට වටිනාකමක් නොදෙන බවයි.

    (උපුටාගනීමකි)
    හුත්තො මෙකි නාසා එකෙ ඉන්න ඔනි 😂 😂
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,459
    32,187
    113
    කව්ද මේ ටෙහානි ඉමාරා?

    සිරස සුපර්ස්ටාර් සීසන් 06 තරඟාවලියෙන් අනතුරුව ටෙහානි ඉමාරා කතාබහට ලක්වුනේ මෑතකදී ගරු ක්‍රීඩා අමාත්‍ය නාමල් රාජපක්ෂ මහත්මා විසින් ඇයව ජාතික තරුණ සේවා සභාවේ අධ්‍යක්ෂක ධූරයට පත් කරනු ලැබීමෙන් අනතුරුවය.

    1996 මාර්තු 10 වෙනි දින මෙලොව එළියයදුටු ටෙහානි කුඩාකල සිටම ඉගෙනීමට සංගීතයට මෙන්ම ක්‍රීඩාවටද එක ලෙස දක්ෂ දියණියකි. ශිෂ්‍යත්ව විභාගයෙන් මුලු දිවයිනේම 7 වෙනියා වන්නට ඇය සමත් විය. අ.පො.ස සාමාන්‍ය පෙල විභාගයෙන් මුලු දිවයිනේම 8 වෙනි ස්ථානය හිමිකරගන්නත් මෙයා සමත් උනා. අ.පො.ස උසස් පෙළ විභාගයේ වානිජ අංශයෙන් දිවයිනේම හතර වන ස්ථානයට පැමිණියේ z.score එක 3.8901 ක් අරගෙනය.

    ලංකාවේ විශ්වවිද්‍යාලයයන්ගේ ඇති යම් අඩුපාඩු නිසාත් සිංහල භාෂාව කතාකිරීමට තිබූ නොහැකියාව නිසාත් ඇය විදෙස්ගතව අධ්‍යාපනය හදාරීම සදහා ඇමෙරිකාවේ ඔක්ස්ඩර්ඩ් සරසවිය තෝරාගන්නවා. එහිදී ඇතුලත්වීමේ විභාගයේදී පවා ඓතිහාසික වාර්ථාවක් තබමින් එදාමෙදාතුර සිසුවියක් ලබාගත් වැඩිම ලකුණු වාර්ථා කරනවා.

    එහිදී ඇය Bachelor Degree සහ Masters Degree දෙකම අවුරුදු දෙකහමාරකින් නිමකරන්නේ GPA අඟය 6.7 ක් පවත්වාගනිමිනි. තවද PhD 2ක් නිමකිරීමට ඇයට වයස 24 වෙද්දී හැකිවෙනවා.

    බොහෝ අයට තිබූ ප්‍රශ්නයක් නම් ටෙහානි මෙම පදවිය සුදුසුද යන්නයි. නමුත් යතාර්ථය නම් එම පදවිය ටෙහානිගේ බුද්ධියට අත්දැකීම් වලට සහ දක්ෂතාවයට වටිනාකමක් නොදෙන බවයි.

    (උපුටාගනීමකි)

    pitapatha "mahinda abesundara walen nagitala..."
     

    Heshan Daminda

    Well-known member
  • Mar 13, 2009
    46,388
    1
    101,278
    113
    34
    Kalutara
    1597829324977.png
     

    GsmS

    Well-known member
  • Mar 8, 2012
    1,186
    744
    113
    Tiwi,NT
    කව්ද මේ ටෙහානි ඉමාරා?

    සිරස සුපර්ස්ටාර් සීසන් 06 තරඟාවලියෙන් අනතුරුව ටෙහානි ඉමාරා කතාබහට ලක්වුනේ මෑතකදී ගරු ක්‍රීඩා අමාත්‍ය නාමල් රාජපක්ෂ මහත්මා විසින් ඇයව ජාතික තරුණ සේවා සභාවේ අධ්‍යක්ෂක ධූරයට පත් කරනු ලැබීමෙන් අනතුරුවය.

    1996 මාර්තු 10 වෙනි දින මෙලොව එළියයදුටු ටෙහානි කුඩාකල සිටම ඉගෙනීමට සංගීතයට මෙන්ම ක්‍රීඩාවටද එක ලෙස දක්ෂ දියණියකි. ශිෂ්‍යත්ව විභාගයෙන් මුලු දිවයිනේම 7 වෙනියා වන්නට ඇය සමත් විය. අ.පො.ස සාමාන්‍ය පෙල විභාගයෙන් මුලු දිවයිනේම 8 වෙනි ස්ථානය හිමිකරගන්නත් මෙයා සමත් උනා. අ.පො.ස උසස් පෙළ විභාගයේ වානිජ අංශයෙන් දිවයිනේම හතර වන ස්ථානයට පැමිණියේ z.score එක 3.8901 ක් අරගෙනය.

    ලංකාවේ විශ්වවිද්‍යාලයයන්ගේ ඇති යම් අඩුපාඩු නිසාත් සිංහල භාෂාව කතාකිරීමට තිබූ නොහැකියාව නිසාත් ඇය විදෙස්ගතව අධ්‍යාපනය හදාරීම සදහා ඇමෙරිකාවේ ඔක්ස්ඩර්ඩ් සරසවිය තෝරාගන්නවා. එහිදී ඇතුලත්වීමේ විභාගයේදී පවා ඓතිහාසික වාර්ථාවක් තබමින් එදාමෙදාතුර සිසුවියක් ලබාගත් වැඩිම ලකුණු වාර්ථා කරනවා.

    එහිදී ඇය Bachelor Degree සහ Masters Degree දෙකම අවුරුදු දෙකහමාරකින් නිමකරන්නේ GPA අඟය 6.7 ක් පවත්වාගනිමිනි. තවද PhD 2ක් නිමකිරීමට ඇයට වයස 24 වෙද්දී හැකිවෙනවා.

    බොහෝ අයට තිබූ ප්‍රශ්නයක් නම් ටෙහානි මෙම පදවිය සුදුසුද යන්නයි. නමුත් යතාර්ථය නම් එම පදවිය ටෙහානිගේ බුද්ධියට අත්දැකීම් වලට සහ දක්ෂතාවයට වටිනාකමක් නොදෙන බවයි.

    (උපුටාගනීමකි)

    හත්තිලවුවේ කවුද මේවා ලියන එකා . දැන් මිනිස්සු ඕව විස්වාස කොරයි .A /L ඔච්චර හොද හින්ද තමයි degree එකේ foundation course කරලා එන්න උනේ .අනේ හපොයි
     

    Kolama

    Well-known member
  • Sep 11, 2008
    19,478
    23,744
    113
    ලිම්පෝපෝ කන්දෙ
    ලොව වෙනස් කිරීමට දායක වෙමින් ටෙහානි ඉමාරා දුවනිය විසින් නිපදවූ හා සොයාගත් දෑ අතරින් කිහිපයක්.

    1. The wheel
    2. The Nail
    3. The compass
    4. The printing press
    5. The internal combustion engine
    6. The telephone
    7. The light bulb
    8. Penicillin
    9. Contraceptives
    10. The Internet
    (උපුටාගනීමකි)
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,991
    28,903
    113
    lokuma wihiluwa tamai meki oya cabinet ministers lata wada qualified 🤭 ..marenna hadenewa methana
     

    Alexb

    Well-known member
  • Jan 22, 2016
    6,361
    4,638
    113
    ඇති යන්තම් සිරිසේන වෙනුවට ආතල් දෙන්න නාමල් සර්ව පත්කරල හරිම සන්තොසයි. ආයෙ ඉස්සරහට ඇගේ ලේ පිරිසිදු කරගත්තැකි දෙන ආතල් වලට අවුරුදු පහක් බලේ ඉන්නකන්.
    තැන්කු සර් අතිවිසිස්ටයි
     

    nikdw

    Well-known member
  • Jul 17, 2016
    10,276
    4,966
    113
    baduwak kiyela saakshi tiyenewada? :unsure: baduwak wena eke nusudusu kemakda? qualified nan baduwak unath awulak nane?
    Mata nam hitanne sadacharayak nati kama tama metana wediyen popular wenne. Amatikamamak Labuan ganan tamage yaluwekta thadimpattam dila eka lokuwata dala modaya sandarshana tiyenne lajjawak nati Kama. Meke ea minihage budalayak neme. tam ata kamti kamati ayawa path karanna hamdetama system ekak tiyanwa. Munta ehema ewa ne. Owa sudda karannawa kiyanne tamn etanta goyath ea wage hasirenswa kiyal.
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,991
    28,903
    113
    Mata nam hitanne sadacharayak nati kama tama metana wediyen popular wenne. Amatikamamak Labuan ganan tamage yaluwekta thadimpattam dila eka lokuwata dala modaya sandarshana tiyenne lajjawak nati Kama. Meke ea minihage budalayak neme. tam ata kamti kamati ayawa path karanna hamdetama system ekak tiyanwa. Munta ehema ewa ne. Owa sudda karannawa kiyanne tamn etanta goyath ea wage hasirenswa kiyal.
    5QZ83Y.gif
     
    • Haha
    Reactions: vmsgamer and RLT4U