හම වේලෙනව, හතිය මහන්සිය හැදෙනවා.ටේබල් ෆෑන් එක ඩිරෙක්ට් ඇගට වදින්න දාල තියන එක අවුල්ද බන්?
මේකට පිලියමක් දෙන්න පුලුවන් ද ? මේ ටිකේ ෆෑන් නොදා ඉන්න බෑ.. රස්නෙයි සෑහෙන්නහම වේලෙනව, හතිය මහන්සිය හැදෙනවා.
ඕනෙම නම් exhaust fan එකක් හදාගන්න.
ඔළුවට තෙල් දාන්න පුළුවන් වෛද්ය උපදෙස් මත , නෙල්ලි රසකිඳ , ඉරමුසු තම්බපු වතුර බොන්න පුළුවන්මේකට පිලියමක් දෙන්න පුලුවන් ද ? මේ ටිකේ ෆෑන් නොදා ඉන්න බෑ.. රස්නෙයි සෑහෙන්න
පවු දෙන්නැතුව වැඩක් බලා ගනින් බංමේකට පිලියමක් දෙන්න පුලුවන් ද ? මේ ටිකේ ෆෑන් නොදා ඉන්න බෑ.. රස්නෙයි සෑහෙන්න
හා අනේ...පවු දෙන්නැතුව වැඩක් බලා ගනින් බං![]()
මාත් මේ ඕකමයි කියන්න හැදුවෙමම දාගෙන ඉඳලා තියෙනවා මුකුත් ප්රශ්නයක් වෙලා නැහැ
සෙම තියන අයට නම් සෙම වැඩිවෙයි. අනිත් යට ඉතින් හම වේලීම තමයි ඒක ඉතින් එකවර තේරෙන්නේ නැහැ. කාලයක් යනකොට හම වෙලෙනකොට තමයි දැනෙන්නේ
aga dry wenawa.
naanne nathuwa inna amaryui colombo paththe nam. age tiyena wathura ain wela thel ithuru wenawa. eka hinda da danne na mata dan fatty liver.නාන්නෙ නැතුව ඉන්නව නං ඩ්රයි වෙන්නෑ තෙල් තට්ටුව ඉතුරු වෙනවනෙ![]()