ටොරෙන්ට් ඩිරෙක්ට් බාන්න ක්රමයක්
හෑමොම බස බස ගලා ටොරන්ට් බානවානෙ hiVE ආව අලුත කට්ටිය පෑය 24 ම එකෙ හෑබයි දෑන් එක්ත් නෑහෑ HIVE akta පස්සෙ මට හම්බවුනු හොදම සයිට් එක තමා
hive නෑති වුන ම පස්සෙ FILESTREAM QuickTorrent.io bitport පාවිච්කලා එත් මෙක වගෙ ඈල්ලුවෙ නෑහෑ
මෙක KBB පaවිචිචිකරන අයට හුගක් වාසි 30s ඈතුලත ලොග් වෙලා ෆයිල් එක ඩවුන්ලොඩ් කරන්න පුලුවන් නිසා hugak welawa ithru karaganna puluwan

එවගෙම මෙකෙ නොමිලෙ 2gb ෆ්රී ස්පෙස් එකක් දෙනවා anith ewa wage neme meke premium account ganna one naha

youtube twitter fb වගෙ review දෑම්මාම ස්පෙස් එක වෑඩි කරගන්න පුල්වන් මට දෙනට 4gb sapce එකක් තියනවා


https://www.seedr.cc/?r=***no refferral links please***
uda rලින්ක් එකෙ මගෙ ගිහින් account ekak hadapuwama hadhana kenath matat අමතර 500ම්බ් ස්පෙස් එකක් ලබෙනවා
oyage space eka 2.5gb wenawa passe oyatat mehema share karala space eka wadi araganna puluwan
ඔය ලින්කුව වෑඩ කර්න් තව 8 ඩෙනෙකුට විතරයි
horuwak boruwak naha attha kiyala damme awashya kenk gihin balanna dennatama wasi

rep ඈත
හෑමොම බස බස ගලා ටොරන්ට් බානවානෙ hiVE ආව අලුත කට්ටිය පෑය 24 ම එකෙ හෑබයි දෑන් එක්ත් නෑහෑ HIVE akta පස්සෙ මට හම්බවුනු හොදම සයිට් එක තමා
hive නෑති වුන ම පස්සෙ FILESTREAM QuickTorrent.io bitport පාවිච්කලා එත් මෙක වගෙ ඈල්ලුවෙ නෑහෑ
මෙක KBB පaවිචිචිකරන අයට හුගක් වාසි 30s ඈතුලත ලොග් වෙලා ෆයිල් එක ඩවුන්ලොඩ් කරන්න පුලුවන් නිසා hugak welawa ithru karaganna puluwan


එවගෙම මෙකෙ නොමිලෙ 2gb ෆ්රී ස්පෙස් එකක් දෙනවා anith ewa wage neme meke premium account ganna one naha


youtube twitter fb වගෙ review දෑම්මාම ස්පෙස් එක වෑඩි කරගන්න පුල්වන් මට දෙනට 4gb sapce එකක් තියනවා



https://www.seedr.cc/?r=***no refferral links please***
uda rලින්ක් එකෙ මගෙ ගිහින් account ekak hadapuwama hadhana kenath matat අමතර 500ම්බ් ස්පෙස් එකක් ලබෙනවා
oyage space eka 2.5gb wenawa passe oyatat mehema share karala space eka wadi araganna puluwan
ඔය ලින්කුව වෑඩ කර්න් තව 8 ඩෙනෙකුට විතරයි
horuwak boruwak naha attha kiyala damme awashya kenk gihin balanna dennatama wasi


rep ඈත




720p Original eka 1GB withara wenawa 