ඩයලොග් එකෙත් දෙනවා උපහාර ඉන්ටනෙට් වගේ එක&#3482

Neranjan1st

Well-known member
  • May 17, 2007
    1,503
    192
    63
    Galle
    unge ati system down ekaknam dan ne. ayeth dan kattha karanda kemati ne oya gobbayanta. heta balala kiyannamko. mokakda dongle 1ka? nikan denawanam aniwa commitment 1k thiyenda one

    Huawei E303 ekak matanam dunne,, Mobitel upahara wala wagema awrudu 2k yanakan disconnect karanna ba,,eka thama kondesiya,,wena mukuth na gasthu ho neethi,,
     

    Neranjan1st

    Well-known member
  • May 17, 2007
    1,503
    192
    63
    Galle
    Thiyana Dialog Postpaid Data connection ekatama meka active karanna puluwan sms ekak yawala...
     
    Last edited:

    Beware

    Member
    Dec 26, 2012
    243
    15
    0
    6GB වලින් පස්සෙ UNLIMITED නෙමෙයි නම් වැඩක් නෑ. 16Kb/s යාන්තන් ඔය වෙබ් පේජ් එකක් කියවන්න ඇති. මම වැඩිය download කරන්නෑ. දැනට මගේ තියෙන්නේ. 2GB UNLIMITED එක. මාසෙට 8GB වගේ යනව.
     

    deestheman

    Well-known member
  • Jul 20, 2010
    2,408
    707
    113
    Here and There!!
    ok guys yes this package available. Rs 350. if u are a dialog customer u can get the line as supplementary connection with no deposit. and if u want to have the dongle Rs 100 non refundable and 1 year commitment

    Rep + for the info Neranjan1st
     

    ||K~E~M~I~T~H||

    Well-known member
  • Jul 3, 2010
    6,979
    693
    113
    37
    උඹේ හිතේ
    නරකම නෑ, තාත්තාට එකක් ගන්න ඕන කියාගෙන හිටියා, මෙකක් සෙට් කලා නම් හරි වගේ.
    මොකක් ද බං අර ලෙට් නයිට් කතාව මට එක තවම හරියට තේරුම් ගියේ නෑ. අනේ මන්දා බං ඒ කියන්නේ ඒ දෙන වේලාවට විතරයි ද ඩවුන්ලොඩ් කරන්න පුලුවන් ?
     

    deestheman

    Well-known member
  • Jul 20, 2010
    2,408
    707
    113
    Here and There!!
    නරකම නෑ, තාත්තාට එකක් ගන්න ඕන කියාගෙන හිටියා, මෙකක් සෙට් කලා නම් හරි වගේ.
    මොකක් ද බං අර ලෙට් නයිට් කතාව මට එක තවම හරියට තේරුම් ගියේ නෑ. අනේ මන්දා බං ඒ කියන්නේ ඒ දෙන වේලාවට විතරයි ද ඩවුන්ලොඩ් කරන්න පුලුවන් ?

    9am to 12am - 2GB,,
    12am to 9am 4GB

    hope u clear now
     

    SPY BOY

    Active member
  • Nov 8, 2012
    574
    44
    28
    I got the details

    I got the details regarding this from customer care of dialog.

    here is the chat session

    Ashraff : Thank you.
    Ashraff : Thank you for being online.
    Ashraff : We would like to inform you that we have introduced a new limited data package which offers 6GB of free data quota for Rs. 350/-.
    Ashraff : You will be charged Rs. Rs. 0.20/- per additional MB.
    Ashraff : You will be able to use 2GB of free quota between 9:00a.m to 11:59p.m.
    Ashraff : You will be able to use remaining 4GB of free quota between 00:00a.m to 08:59a.m.
    Ashraff : You could refer the below web link in order to obtain details with regard to the same.
    Ashraff : http://www.dialog.lk/personal/broadband/hspa/postpaid-plans/limited-data/
     
    Last edited:

    Neranjan1st

    Well-known member
  • May 17, 2007
    1,503
    192
    63
    Galle
    I got the details regarding this from customer care of dialog.

    here is the chat session

    Ashraff : Thank you.
    Ashraff : Thank you for being online.
    Ashraff : We would like to inform you that we have introduced a new limited data package which offers 6GB of free data quota for Rs. 350/-.
    Ashraff : You will be charged Rs. Rs. 0.20/- per additional MB.
    Ashraff : You will be able to use 2GB of free quota between 9:00a.m to 11:59p.m.
    Ashraff : You will be able to use remaining 4GB of free quota between 00:00a.m to 08:59a.m.
    Ashraff : You could refer the below web link in order to obtain details with regard to the same.
    Ashraff : http://www.dialog.lk/personal/broadband/hspa/postpaid-plans/limited-data/

    :yes: :yes: :yes: