
mehemai seen eka,kalin postpaid connection ekak tiyanawa nam eyalata dongle ekath free ma gattahaki,ehema sim ekakwath nati ayata (e kiyanne prepaid ayata) aluthinma ganda wenawa rs 1500k yanwa okkotama,habai dongle eka nathooooo.thwa wisthara dana ganda one aya mata pm karanda ,ok,''''''''ona ekekta denawada ban




ou machan ඩයලොග් hambayange?
mamath gattooooooooooooooooooooo
අඩො මේක පට්ට ස්පීඩ් නේ
![]()
speedtest.net eken nam above 3.9 enawa. but for some site issue i cant copy paste it

2. 2 years aniwa masekatha 350/= ganea pawichchi karath nathath gewannath oni. naththan use karana ekea bill ekatha add wenawa.

