router eke wifi PW wenas kalata wadak nane banz un inne ekama room nam router eka pitipasse reset eka obala ayi default eken yai, mona settings dammath reset karapu gaman wede iwarai.මචන්ලා.. පොඩි ප්රශ්නයක් තියෙනවා..
මම ඩයලොග් 4G එකක් පාවිච්චි කරනවා නැවතිලා ඉන්න බෝඩිමේ. ඒකේ තව 5 දෙනෙක් ඉන්නවා. එයාලටත් රවුටර් එකේ සිග්නල් අහු වෙනවා. මගේ ඩේටා ඉක්මනින් ඉවර වෙනවා කියල මට දැන් කීපදවසක ඉදන් තේරිලා තියෙන්නේ. මට දැනගන්න ඕනි එයාල මගේ රවුටර් එකට connect වෙලාද නැද්ද කියලා ?
* ඒ වගේම මචන්ලා මේ රවුටර් එකට ලොග් වෙන්න තියෙන පාස්වර්ඩ් එක වෙනස් කරන්න පුලුවන්ද ?
(WiFi පාස්වර්ඩ් එක නෙමෙයි. රවුටර් එකේ පාස්වර්ඩ් එක)
ලොකු උදව්වක් මචන්ලා..
what is the router. Access the router using admin and there is a menu to change your admin password.මචන්ලා මට මෙන්න මේ ටිකට උත්තර දියල්ලකෝ ..
01) ලැප්ටොප් එකක මැක් ඇඩ්රස් එක හොයාගන්න විදිහ ?
02) රවුටර් එකේ පාස්වර්ඩ් වෙනස් කරන විදිහ ?
රවුටරේට ලොග් වෙන පාස්වර්ඩ් එකයි වයිෆයි පාස්වර්ඩ් එකයි දෙකම වෙනස් කරලා මැක් ඇඩ්රස්වලට ලිමිට් කරන්න වයිෆයි පාවිච්චි කරන ඩිවයිස්
The connection has timed out
The server at 192.168.8.1 is taking too long to respond.
The site could be temporarily unavailable or too busy. Try again in a few moments.
If you are unable to load any pages, check your computer’s network connection.
If your computer or network is protected by a firewall or proxy, make sure that Firefox is permitted to access the Web.

මචන්ලා මට මේ දෙකෙන් එකකටවත් ලොග් වෙන්න බෑ නෙ.
homerouter.cpe
මේකටත් ඔකම තමයි කියන්නෙ
Huawei E5172 මොඩල් එකක් බන්,යට දීලා තියෙන්නෙත් හෝම්,රවුටර්.සීපීඊ තමයි.ඒත් ලෝඩ් වෙන්නෙ නෑ බන්model eka mokakda ?




mac address walin ube devices walata witharak access diyan
anith un wifi password dana gaththath wadak na
router eke password eka nm habai maru karapan aniwa
use karala na bn eka nisa danne na