ඩයලොග් වැදගත් විදිහට පික්පොකැට් ගහන්නේ ම

dhanusha83

Well-known member
  • May 24, 2007
    3,533
    62
    48
    Mirigama
    ඩයලොග් වැදගත් විදිහට පික්පොකැට් ගහන්නේ ම

    ඩයලොග් සමාගම කියන්නේ අද ලංකාවේ තිබෙන අංක එකේ විදුලි සංදේශ සමාගමක් කියල කියන්න ඕන නෑනේ. මේ සමාගම මහලොකුවට මෙහෙම කෑගැහුවට මේ තත්වෙට ඇවිල්ල තියෙන්නේ අහිංසක මිනිස්සුන්ගේ සාක්කුවලින් පික් පොකට් ගහල කියන්න ඕනෙත් නෑ කියල මම හිතනවා. තමන්ගේ පාරිබ්භෝගිකයින්ව රවටලා බිල් සෑදීම , තමන්ගේ පාරිභෝගිකයින්ට වට්ටම්,බෝනස් දෙනවා යැයි කියමින් මුලා කිරීම ගැන මේ සමාගම තියෙන්නේ හොද ඉතිහාසයක්.මම මෙහෙම කියන්න හේතුව ඩයලොග් සමාගමේ සකලවිධ සේවාවල වසර තුනකටත් වඩා පාරිභෝගිකයකු වී සිට ලැබු අමිහිරි අත්දැකීම් මතිනි. අවසානයේ ඩයලොග් TV හැර අනෙක් සියලුම ඩයලොග් සේවාවලට සමුදුන්නේ ඩයලොග් TV කෙරේ ඇති හිතේ උපන් ප්‍රේමයෙන් නොව පියෝ ටීවී වල ඇති ලෝඩින් , නෝ සිග්නල් නිසාමය.

    http://www.dhanushkasline.com/2012/01/blog-post.html
     

    Kalindugayan

    Well-known member
  • Nov 8, 2007
    47,111
    1,140
    113
    34
    @ Elakiri.com
    අනේ ගොනෝ, තෝ දන්න තරම තමයි :lol:
    මමත් ඩයලොග් එකේ වැඩ කළා, umbata okata refund ekak hambenawa nxt month, channel eka 1 month gihin disconnect wenne, tho kiyapuwa hariyata ahagena na
     

    Kalindugayan

    Well-known member
  • Nov 8, 2007
    47,111
    1,140
    113
    34
    @ Elakiri.com
    ඩයලොග් සමාගම කියන්නේ අද ලංකාවේ තිබෙන අංක එකේ විදුලි සංදේශ සමාගමක් කියල කියන්න ඕන නෑනේ. මේ සමාගම මහලොකුවට මෙහෙම කෑගැහුවට මේ තත්වෙට ඇවිල්ල තියෙන්නේ අහිංසක මිනිස්සුන්ගේ සාක්කුවලින් පික් පොකට් ගහල කියන්න ඕනෙත් නෑ කියල මම හිතනවා. තමන්ගේ පාරිබ්භෝගිකයින්ව රවටලා බිල් සෑදීම , තමන්ගේ පාරිභෝගිකයින්ට වට්ටම්,බෝනස් දෙනවා යැයි කියමින් මුලා කිරීම ගැන මේ සමාගම තියෙන්නේ හොද ඉතිහාසයක්.මම මෙහෙම කියන්න හේතුව ඩයලොග් සමාගමේ සකලවිධ සේවාවල වසර තුනකටත් වඩා පාරිභෝගිකයකු වී සිට ලැබු අමිහිරි අත්දැකීම් මතිනි. අවසානයේ ඩයලොග් TV හැර අනෙක් සියලුම ඩයලොග් සේවාවලට සමුදුන්නේ ඩයලොග් TV කෙරේ ඇති හිතේ උපන් ප්‍රේමයෙන් නොව පියෝ ටීවී වල ඇති ලෝඩින් , නෝ සිග්නල් නිසාමය.

    http://www.d**********.com/2012/01/blog-post.html

    hotline කතා කරලා කියන සිංහල තේරිච්ච නැති එකෙක් නල්ලමලේ බ්ලොග් එක promote කරගන්න හදනවා, මේ තොගේ දෙවෙනි ත්‍රෙඩ් එක නේ? :rofl:
    උඹ hotline කතා කලේ දෙමළෙන්ද? :lol:
    උඹ වගේ රට හරක් ඩයලොග් ගන්නෙම නැතුව ඉන්නවනම් හොඳයි
     

    kpg

    Well-known member
  • Jun 3, 2008
    3,445
    1,805
    113
    In My Home
    hotline කතා කරලා කියන සිංහල තේරිච්ච නැති එකෙක් නල්ලමලේ බ්ලොග් එක promote කරගන්න හදනවා, මේ තොගේ දෙවෙනි ත්‍රෙඩ් එක නේ? :rofl:
    උඹ hotline කතා කලේ දෙමළෙන්ද? :lol:
    උඹ වගේ රට හරක් ඩයලොග් ගන්නෙම නැතුව ඉන්නවනම් හොඳයි
    \

    11.gif
    Elakiri katawa
     

    mal7i

    Member
    Sep 19, 2011
    672
    25
    0
    on your mobile
    hotline කතා කරලා කියන සිංහල තේරිච්ච නැති එකෙක් නල්ලමලේ බ්ලොග් එක promote කරගන්න හදනවා, මේ තොගේ දෙවෙනි ත්‍රෙඩ් එක නේ? :rofl:
    උඹ hotline කතා කලේ දෙමළෙන්ද? :lol:
    උඹ වගේ රට හරක් ඩයලොග් ගන්නෙම නැතුව ඉන්නවනම් හොඳයි

    aniwa machan, mu muge wena mokadda mole awlakata dialog eka cha kiya kiya dagalanawa