SE weekends thiyenawa. habai eka karanna passes 3k one.
ඒ level නැතුව SE කරන්ඩ බැරිද මචන් ?

sliit eke AL nathuwa 4 year karanna baBIT eka nam puluwan weekend puluwan awulak na
jaya wewa
ube job experince seen eka poddak kiyala balapan sometimes eken wadak gannath puluwan wei![]()
ඒ කියන්නේ මට ඒ level නැතුව කරන්ඩ බැරිද මචන් ?

SLIIT eke BIT ekak na. eke namata kiyanne BIT kiyala. degree eka BSc in IT (3year). ekata 1 pass ekak athi.
Bsc ඉන් IT එකට 1 පාස් වලින් කරන්න පුලුවන්ද ? එලස්
එතකොට මට SE කරන්ඩ බැරිද මචන් ??
