ඩුප්ලෝ ප්රින්ට්ටින්... 08-17-2017 10:34 PM Ehenam e tika gahaganin puke![]()
ponnayo innawa kewata dekala thibun ne real un me inne ekek thami rep kapala hengila
mata kanna ne ban ube rep kepillen



ලොකු දෙයක් නම් දන්නේ නෑ... ඒත් දැනට අපි ඔෆිස් වල පාවිච්චි කරන ප්රින්ටර්ගැන කියන්නම්...
ඉස්සර සැම්සුන්ග් , එච්.පී. සහ කැනොන් වගේ ලේසර් ප්රින්ටර් ගොඩක් පාවිච්චි කලා අපි,
හැබැයි මේවාගේ ටෝනර් ගොඩක් ගනන්... රීෆිල් කරන්න පුළුවන් වුනත් ඒවගේ කොලිටි එක
එච්චරම හොඳ නෑ.. සාමාන්යයෙන් මේ ජාතියේ ප්රින්ටර් රු 10000/- වගේ ඉඳලා ගන්න පුළුවන්..
ඩුප්ලෙක්ස් , නෙට්වර්ක් වගේ ඔෆ්ෂන් තියෙන ඒවා ටිකක් ගනන්...
දැන් අපි ගොඩක්ම පාවිච්චි කරන්නේ එප්සන් එම්100, එල්110 ප්රින්ටර්ස් (තීන්ත බෝතල් දාන ඒවා)
මේවගේ නම් ප්රින්ටින් කොස්ට් එක ගොඩාක්ම අඩුයි..
සාමාන්යයෙන් එප්සන් එල්130(එල්110 වල අළුත් එකක්) ප්රින්ටර් එකක් රු 21000/- වගේ ගන්න පුළුවන්... මේක කලර් ප්රින්ටර් එකක්.. තීන්ත බෝතල් 04 ට රු 6000/- වගේ යයි (මතක විදියට)
එම්100 ප්රින්ටර් රු 25000/- වගේ ... මේක බ්ලැක් (තීන්ත බෝතලය රු 1500/- වගේ)
පොටෝකොපි මැෂින් එකකුත් අපි ප්රින්ටින් වලට පාවිච්චි කරනවා.. ප්රින්ට් කොලිටි වගේම ඒ3 වගේ
සයිස් ප්රින්ට් කරන්නත් පුළුවන්... රු 75000/- සිට ඉහලට මිළ වෙනවා.. නෙට්වර්ක්, ඩුප්ලෙක්ස්
තියෙන ටොෂීබා මැෂින් එකක් ලඟදී ගත්තා 105000/- ට වගේ eStudio 2309A


ලොකු දෙයක් නම් දන්නේ නෑ... ඒත් දැනට අපි ඔෆිස් වල පාවිච්චි කරන ප්රින්ටර්ගැන කියන්නම්...
ඉස්සර සැම්සුන්ග් , එච්.පී. සහ කැනොන් වගේ ලේසර් ප්රින්ටර් ගොඩක් පාවිච්චි කලා අපි,
හැබැයි මේවාගේ ටෝනර් ගොඩක් ගනන්... රීෆිල් කරන්න පුළුවන් වුනත් ඒවගේ කොලිටි එක
එච්චරම හොඳ නෑ.. සාමාන්යයෙන් මේ ජාතියේ ප්රින්ටර් රු 10000/- වගේ ඉඳලා ගන්න පුළුවන්..
ඩුප්ලෙක්ස් , නෙට්වර්ක් වගේ ඔෆ්ෂන් තියෙන ඒවා ටිකක් ගනන්...
දැන් අපි ගොඩක්ම පාවිච්චි කරන්නේ එප්සන් එම්100, එල්110 ප්රින්ටර්ස් (තීන්ත බෝතල් දාන ඒවා)
මේවගේ නම් ප්රින්ටින් කොස්ට් එක ගොඩාක්ම අඩුයි..
සාමාන්යයෙන් එප්සන් එල්130(එල්110 වල අළුත් එකක්) ප්රින්ටර් එකක් රු 21000/- වගේ ගන්න පුළුවන්... මේක කලර් ප්රින්ටර් එකක්.. තීන්ත බෝතල් 04 ට රු 6000/- වගේ යයි (මතක විදියට)
එම්100 ප්රින්ටර් රු 25000/- වගේ ... මේක බ්ලැක් (තීන්ත බෝතලය රු 1500/- වගේ)
පොටෝකොපි මැෂින් එකකුත් අපි ප්රින්ටින් වලට පාවිච්චි කරනවා.. ප්රින්ට් කොලිටි වගේම ඒ3 වගේ
සයිස් ප්රින්ට් කරන්නත් පුළුවන්... රු 75000/- සිට ඉහලට මිළ වෙනවා.. නෙට්වර්ක්, ඩුප්ලෙක්ස්
තියෙන ටොෂීබා මැෂින් එකක් ලඟදී ගත්තා 105000/- ට වගේ eStudio 2309A
ඩුප්ලෙක්ස් කියන්නෙ මොකක්ද මචං ?
තීන්ත දාන ඒවයෙ ප්රින්ට් අවුට් වතුරට බොඳ වෙනවද ?


ලොකු දෙයක් නම් දන්නේ නෑ... ඒත් දැනට අපි ඔෆිස් වල පාවිච්චි කරන ප්රින්ටර්ගැන කියන්නම්...
ඉස්සර සැම්සුන්ග් , එච්.පී. සහ කැනොන් වගේ ලේසර් ප්රින්ටර් ගොඩක් පාවිච්චි කලා අපි,
හැබැයි මේවාගේ ටෝනර් ගොඩක් ගනන්... රීෆිල් කරන්න පුළුවන් වුනත් ඒවගේ කොලිටි එක
එච්චරම හොඳ නෑ.. සාමාන්යයෙන් මේ ජාතියේ ප්රින්ටර් රු 10000/- වගේ ඉඳලා ගන්න පුළුවන්..
ඩුප්ලෙක්ස් , නෙට්වර්ක් වගේ ඔෆ්ෂන් තියෙන ඒවා ටිකක් ගනන්...
දැන් අපි ගොඩක්ම පාවිච්චි කරන්නේ එප්සන් එම්100, එල්110 ප්රින්ටර්ස් (තීන්ත බෝතල් දාන ඒවා)
මේවගේ නම් ප්රින්ටින් කොස්ට් එක ගොඩාක්ම අඩුයි..
සාමාන්යයෙන් එප්සන් එල්130(එල්110 වල අළුත් එකක්) ප්රින්ටර් එකක් රු 21000/- වගේ ගන්න පුළුවන්... මේක කලර් ප්රින්ටර් එකක්.. තීන්ත බෝතල් 04 ට රු 6000/- වගේ යයි (මතක විදියට)
එම්100 ප්රින්ටර් රු 25000/- වගේ ... මේක බ්ලැක් (තීන්ත බෝතලය රු 1500/- වගේ)
පොටෝකොපි මැෂින් එකකුත් අපි ප්රින්ටින් වලට පාවිච්චි කරනවා.. ප්රින්ට් කොලිටි වගේම ඒ3 වගේ
සයිස් ප්රින්ට් කරන්නත් පුළුවන්... රු 75000/- සිට ඉහලට මිළ වෙනවා.. නෙට්වර්ක්, ඩුප්ලෙක්ස්
තියෙන ටොෂීබා මැෂින් එකක් ලඟදී ගත්තා 105000/- ට වගේ eStudio 2309A
Duplo,duplex කියන්නේ දෙකක්.duplex කියන්නේ photocopy ගහද්දි කොලේ දෙපැත්තම එක සැරේ ගහන්න පුලුවන් කියන එක. සාමාන්යයෙන් පරණ මැෂින් වලින් ගහද්දි එක පැත්තක් Print කරලා කොළ අරගෙන ආයෙමත් අනිත් පැත්ත දාලා අනිත් පැත්ත ෆොටෝ කොපි කරන්න ඕන.duplex එකේදි දෙපැත්තම එක සැරේ ස්කෑන් කරලා print කරන්න පුළුවන්. ටිකක් අලුත් මැෂින් වල නම් සම්පූර්ණ පොතක් වුණත් එක සැරේ ස්කෑන් කරලා print කරන්න පුලුවන්. ඕනනම් පොතක්ම ස්කෑන් කරලා save කරලා තියලා පස්සේ print කරගන්නත් පුළුවන්. ෆොටෝකොපි මැෂින් වල පාවිච්චි කරන්නේ toner. ඒක නිසා ටිකක් ගණන් වැඩියි. හැබැයි කොලිටියට තියෙනවා.
Duplo කියන්නේ තිත්ත පාවිච්චි කරල ප්රින්ට් කරන විදිහක්. ඒක සාමාන්යයෙන් photo copy ගන්නවට වඩා ලාභයි. හැබැයි ඉතිං drum එක හිර උනාම එහෙම, තිත්ත නාන්න වෙනවා. මේකෙදි stencil එකක් කපලා එකෙන් තමයි ප්රින්ට් කරන්න තියෙන්නේ. photo copy එකේ වගේ නැහැ,කොලිටිය නම් ටිකක් අඩුයි. තැන් තැන් වල තීන්ත පැල්ලම් එහෙම තියෙන්න පුළුවන්. එකසැරේ සීයක් දෙසීයක් පන්සියයක් දාහක් වගේ ගහනවා නම් duplo කරන එක ලාබයි. Duplo වලත් duplex පහසුකම තියෙනවද කියල නම් දන්නෑ. duplo කරන්න පාවිච්චි කරන්නේ riso කියල මැෂින් එකක්. තව එක එක ජාති ඇති.හරියටම දන්නෙ නෑ. මට මතක විදියට duplo එකසැරේ පාට දෙකක් mix වෙන විදියට කරන්න පුළුවන්. මට මතක විදියට හරිනම් එක පාට තීන්ත එකක් දාල ටිකක් ප්රින්ට් කරලා ආයේ වෙන පාට එකක් දාලා print කරනවා. මේක නම් මට හරියටම ෂුවර් නෑ.
ඉස්සරනම් photo copy machine duplo machine ඔක්කොම dealership එක තිබුනේ ජෝන් කීල්ස් ඔෆිස් ඔටෝමේෂන් එකට. එයාලගේ machine ගත්තම එයාලව වෙලාවට ඇවිල්ල service ටික කරලා දෙනවා. ඊට අමතරව රෙපයාර් එකක් තිබුනොත් එයාලට call කරපුවාම ඉක්මනට ඇවිල්ල හදලා දෙනවා.
duplex kiyanne kole depaththe eka wara print wenawata
wathurata boda wen ne ink eka original nam, hebai a kiyanne owa kimidila yata idan unath print ekak balanna puluwan kiyana eka newei![]()
thank you.duplex kiyanne kole depaththe eka wara print wenawata
wathurata boda wen ne ink eka original nam, hebai a kiyanne owa kimidila yata idan unath print ekak balanna puluwan kiyana eka newei![]()

Duplo,duplex කියන්නේ දෙකක්.duplex කියන්නේ photocopy ගහද්දි කොලේ දෙපැත්තම එක සැරේ ගහන්න පුලුවන් කියන එක. සාමාන්යයෙන් පරණ මැෂින් වලින් ගහද්දි එක පැත්තක් Print කරලා කොළ අරගෙන ආයෙමත් අනිත් පැත්ත දාලා අනිත් පැත්ත ෆොටෝ කොපි කරන්න ඕන.duplex එකේදි දෙපැත්තම එක සැරේ ස්කෑන් කරලා print කරන්න පුළුවන්. ටිකක් අලුත් මැෂින් වල නම් සම්පූර්ණ පොතක් වුණත් එක සැරේ ස්කෑන් කරලා print කරන්න පුලුවන්. ඕනනම් පොතක්ම ස්කෑන් කරලා save කරලා තියලා පස්සේ print කරගන්නත් පුළුවන්. ෆොටෝකොපි මැෂින් වල පාවිච්චි කරන්නේ toner. ඒක නිසා ටිකක් ගණන් වැඩියි. හැබැයි කොලිටියට තියෙනවා.
Duplo කියන්නේ තිත්ත පාවිච්චි කරල ප්රින්ට් කරන විදිහක්. ඒක සාමාන්යයෙන් photo copy ගන්නවට වඩා ලාභයි. හැබැයි ඉතිං drum එක හිර උනාම එහෙම, තිත්ත නාන්න වෙනවා. මේකෙදි stencil එකක් කපලා එකෙන් තමයි ප්රින්ට් කරන්න තියෙන්නේ. photo copy එකේ වගේ නැහැ,කොලිටිය නම් ටිකක් අඩුයි. තැන් තැන් වල තීන්ත පැල්ලම් එහෙම තියෙන්න පුළුවන්. එකසැරේ සීයක් දෙසීයක් පන්සියයක් දාහක් වගේ ගහනවා නම් duplo කරන එක ලාබයි. Duplo වලත් duplex පහසුකම තියෙනවද කියල නම් දන්නෑ. duplo කරන්න පාවිච්චි කරන්නේ riso කියල මැෂින් එකක්. තව එක එක ජාති ඇති.හරියටම දන්නෙ නෑ. මට මතක විදියට duplo එකසැරේ පාට දෙකක් mix වෙන විදියට කරන්න පුළුවන්. මට මතක විදියට හරිනම් එක පාට තීන්ත එකක් දාල ටිකක් ප්රින්ට් කරලා ආයේ වෙන පාට එකක් දාලා print කරනවා. මේක නම් මට හරියටම ෂුවර් නෑ.
ඉස්සරනම් photo copy machine duplo machine ඔක්කොම dealership එක තිබුනේ ජෝන් කීල්ස් ඔෆිස් ඔටෝමේෂන් එකට. එයාලගේ machine ගත්තම එයාලව වෙලාවට ඇවිල්ල service ටික කරලා දෙනවා. ඊට අමතරව රෙපයාර් එකක් තිබුනොත් එයාලට call කරපුවාම ඉක්මනට ඇවිල්ල හදලා දෙනවා.


දන්නා දේ කියලා දුන්නට....
ඩුප්ලෝ ගැන දැන ගන්න උදව් කරපු හැමෝටම ගොඩක් ස්තුති......Duplo කියන්නේ එක අතකින් කට්ට කන්න වෙන වැඩක් වගේ.. මම මල්ටි ෂොප් එකක් කරනවා එකට දාන්නයි බැලුවේ.. ඔයා කියන විදියට duplex තියෙන ෆොටෝ කොපි මැෂිමක් ගන්න එක හොදයි වගේ හිතුනා... ගොඩක් ස්තුති ...දන්නා දේ කියලා දුන්නට....
තවත් එකක්, කොළ 100ක් වත් ගහන්නේ නැත්තම් ඩුප්ලෝ පාඩුයි.
පාවිච්චි කරන ප්රින්ටර්, ඒවගේ මිල ගණන්(අලුත් සහ පාවිච්චි කරන ලද ),වාසි අවාසි.., ඩුප්ලෝ ගැන මෙලෝ සසරක් දන්නේ නැති කෙනෙක්ට තේරෙන විදියට කියලා දෙන්න... පුලුවන්නම් ලොකු දෙයක්
RZ තමා හොද
ඩ්රම් 2 - 3.80 පාට 2ක් එකපාර ගහන්න පුලුවන්
තනි ඩ්රම් 2.90-2.20ක් විතර
කම්පියුටර් 1කෙන් කෙලින්ම මාස්ටර් කපන්න පුලුවන්
පාට්ස් ඔ්නි තරම් තියනවා
මාස්ටර් ටිකක් ගණන් තින්තත් ටිකක් ගනන්
RS තියනවා පාට්ස් අඩුයි දැන්
පස්සේ තව විස්තර දාන්නම්
Duplo කියන්නේ එක අතකින් කට්ට කන්න වෙන වැඩක් වගේ.. මම මල්ටි ෂොප් එකක් කරනවා එකට දාන්නයි බැලුවේ.. ඔයා කියන විදියට duplex තියෙන ෆොටෝ කොපි මැෂිමක් ගන්න එක හොදයි වගේ හිතුනා... ගොඩක් ස්තුති ...දන්නා දේ කියලා දුන්නට....
machan brand new condition tiyena ricoh colour printer ekak tiyenawa.
photocopy / scan / duplex / Board print okkoma puluwan
print count eka 12,000/- k wage.
gannawa nam kiyapan. adu karala dennam..
![]()
konica minolta colour printer ekakuth tiyenawa one nam.
model eka meka nemei. eth mey wagema tamai.
![]()