Expo 2020 කේස් එකට මුන් සෑහෙන්න වියදමක් දරනවා බන්. විශේශයෙන්ම Oil කේස් එක බලපෑවා මේ රටවල් වලට. ඒ අස්සේ මුන් මේ Expo 2020 එකක් දාගෙන ඩුබායි තනිකරම අනික් පැත්ත හරවන්න ට්රැයි කරනවා. මුන්ගේ Target එක 2020 එකේදී ඩුබායි වෙනම ලෝකයක් වගේ ලෝකයාට පෙන්නන්න. තනිකර Green Country එකක් විදියට. පොඩ්ඩක් බලපන් හැම තැනම Buildings කඩාගෙන හදනවා, තනකොල වවනවා. Oil කේස් එක නිසා ඉස්සර තරම් Income එකකුත් නෑ. හැබැයි මේ ඔක්කොම හරි යයි. ඒත් කවදාද කියලා හරියටම කියන්න බෑ. අපේ කොම්පැනි එකට ඉස්සර තිබුන Business වලින් 4\2 ක්වත් නෑ කිව්වොත් උඹ පිලිගන්නවාද? ඇයි බන් දැන් හැමදේම මෙහෙත් ගනන් යනවා. වියදම සැරයි![]()
මටනම් මහා ලොකු අත්දැකීම් නෑ.. ඒත් මේ මාස ගාණ ඇතුළත මෙහෙත් බිස්නස් සෑහෙන පහළ ගියා..
රාමදාන් නිවාඩු සීන් නිසා අඩු උන බිස්නස් තාම හරියට අප් උනේ නෑ.
වියදම පියව ගන්න විතරයි අදායම් ලැබෙන්නේ.. මේ පැත්තෙත් ගොඩක් අය ෂොප් එහෙමත් වහල දාල යනවා..

අපි හැමෝම කමෙන්ට් දාන්නේ අපේ අත්දැකීම වලින්.. සමහර විට හොඳ කම්පැනියක් සෙට් උනොත් ගොඩ යන්න බැරි වෙන එකක් නෑ..
එහෙම ගොඩ ගිය උනුත් ඉන්නවා.. හැබැයි අඩුයි.. මෙහෙ ආව කියන්නෙ ඉතින් වියදම් තමයි.. ඒව ගැනත් පොඩ්ඩක් කල්පනා කරල බලන එක හොඳයි..