machn, mama nam kiyanne papol juice wage western doctors la epaa kiyana deyak gannava nam e hospital walata yanne nathuwa evva recommend karana ayurveda ekakata yanna kiyalai mama kiyanne.
ohoma kalaama doctors lage dengue management eka avul yanava.
ochcharatama hoda wenava nam dengue confirm wechcha gaman oya juice eka beela gedara inna puluwan neh.
ape gedara dennekta haduna. amma and massina. dennatama hebei doctors la denna kivva green apple juice. ekath api nam dunne super market walin gaththa evva. ekatath kattiyak kiyanava eka hari yanne ne, apima hadala ganna oni kiyala. btw, ammage 12k walata adu vunaa, massina ge 10k walata adu vunaa. massina ge fluid leak ekak hinda ICU daala thibba. eth loku amaruwak vune ne. dennama dan hodatama hodai

mama me kiyanne mata durin relation wena kenek admit karala thibba. tika welaawakin avilla e lamayage thaththa ammata ke gahanava doctors kiyana evva karanna epa, arakai mekai kiyala. ehenam mona magulakata admit kalaada kiyala ahanna hithuna. hoda welaawata wadiya eyaata amaru vune ne mula idanma