ඩෙංගු වලට පැපොල් කොළ බේත සාර්ථකද?

dragon-fighter

Well-known member
  • Jan 13, 2010
    7,237
    1,205
    113
    42
    Hell
    youtu.be
    EMINƎM;22069435 said:
    වයිරස් එක ඇගේ තිබිලා ප්ලේට්ලට් කවුන්ට් එක විතරලු වැඩි වෙන්නේ ඕකට.
    ඒ හින්දා දෙන්න එපා කියල කියනවා

    හරියට නිකන් වාහනේ Check Engine ලයිට් එක පත්තු උනාම engine එක හදන්නේ නැතුව ලයිට් එකේ වයර් එක කපනවා වගේ වැඩක්

    ප්ලේට්ලට් වලින් තමයි බන් වෛරස් එකත් එක්ක සටන් කරන්නේ.. ප්ලේට්ලට් අඩු වෙන්නේ වෛරස් එක නිසා ප්ලේට් ලට් විනාශ වෙන නිසා.. ප්ලේට්ලට් ගස්ලබු කොල නිසා වැඩිවෙනවා කියන්නේ අපි අමතර හමුදාවක් යුද්ධෙට දානවා වගේ වැඩක් :yes:
     

    SadSandun

    Well-known member
  • Oct 4, 2012
    6,717
    2,500
    113
    Dehiwala
    මේ බෙහෙත සාර්තකයි මචන්.. මට ඩෙංගු හැදිලා 5 වෙනි දවස වෙනකොට ප්ලේට්ලට් 0 උනා :dull: 5 වෙනි දවසේ හවස ඔය බෙහෙත බිව්වා.. උගුරනම් වණ උනා :lol: හැබැයි ප්ලේට්ලට් සුටුස් ගාලා වැඩිඋනා.. 7 වෙනි දවසේ ප්ලේට්ලට් 48000ට ආවම ටිකට් කැපුවා :yes:
    After 5th day naturally recovers. there is no impact from Papol juice. Now doctors look at PCV and WBC as indicators and what matters is body successfully fight against virus and generate required antibodies. I was treated by Dr. Priyankara jayawardana and he clearly explained.
     

    SadSandun

    Well-known member
  • Oct 4, 2012
    6,717
    2,500
    113
    Dehiwala
    EMINƎM;22069435 said:
    වයිරස් එක ඇගේ තිබිලා ප්ලේට්ලට් කවුන්ට් එක විතරලු වැඩි වෙන්නේ ඕකට.
    ඒ හින්දා දෙන්න එපා කියල කියනවා

    හරියට නිකන් වාහනේ Check Engine ලයිට් එක පත්තු උනාම engine එක හදන්නේ නැතුව ලයිට් එකේ වයර් එක කපනවා වගේ වැඩක්

    Hariyata hari
     

    SadSandun

    Well-known member
  • Oct 4, 2012
    6,717
    2,500
    113
    Dehiwala
    අඩුවෙලා තියන්නේ පත්තර වාර්ථාවලට විතරයි මචන්. ඉස්පිරිතාලවල ලෙඩ්ඩු ඒවගේම ගොඩක් ඉන්නවා. මම ඉන්න පලාතේ අලුත් ලෙඩ්ඩුත් සෑහෙන්න ඉන්නවා. දැනට රටේ මරණ 350+ වෙලානේ බං :nerd:

    almost all deaths are due to mismanagement, not diagnosing Dengue, complications due to other diseases and not managing after recovering such as taking alcohol, doing work outs, etc. In addition, patients who have respiratory issues die from pneumonia .
     

    senewimala1988

    Well-known member
  • Dec 5, 2007
    7,853
    2,686
    113
    Kadawatha, Sri Lanka
    machn, mama nam kiyanne papol juice wage western doctors la epaa kiyana deyak gannava nam e hospital walata yanne nathuwa evva recommend karana ayurveda ekakata yanna kiyalai mama kiyanne.
    ohoma kalaama doctors lage dengue management eka avul yanava.
    ochcharatama hoda wenava nam dengue confirm wechcha gaman oya juice eka beela gedara inna puluwan neh.
    ape gedara dennekta haduna. amma and massina. dennatama hebei doctors la denna kivva green apple juice. ekath api nam dunne super market walin gaththa evva. ekatath kattiyak kiyanava eka hari yanne ne, apima hadala ganna oni kiyala. btw, ammage 12k walata adu vunaa, massina ge 10k walata adu vunaa. massina ge fluid leak ekak hinda ICU daala thibba. eth loku amaruwak vune ne. dennama dan hodatama hodai :)
    mama me kiyanne mata durin relation wena kenek admit karala thibba. tika welaawakin avilla e lamayage thaththa ammata ke gahanava doctors kiyana evva karanna epa, arakai mekai kiyala. ehenam mona magulakata admit kalaada kiyala ahanna hithuna. hoda welaawata wadiya eyaata amaru vune ne mula idanma :)
     

    WhyNot1

    Well-known member
  • Nov 27, 2016
    5,464
    7,232
    113
    machn, mama nam kiyanne papol juice wage western doctors la epaa kiyana deyak gannava nam e hospital walata yanne nathuwa evva recommend karana ayurveda ekakata yanna kiyalai mama kiyanne.
    ohoma kalaama doctors lage dengue management eka avul yanava.
    ochcharatama hoda wenava nam dengue confirm wechcha gaman oya juice eka beela gedara inna puluwan neh.
    ape gedara dennekta haduna. amma and massina. dennatama hebei doctors la denna kivva green apple juice. ekath api nam dunne super market walin gaththa evva. ekatath kattiyak kiyanava eka hari yanne ne, apima hadala ganna oni kiyala. btw, ammage 12k walata adu vunaa, massina ge 10k walata adu vunaa. massina ge fluid leak ekak hinda ICU daala thibba. eth loku amaruwak vune ne. dennama dan hodatama hodai :)
    mama me kiyanne mata durin relation wena kenek admit karala thibba. tika welaawakin avilla e lamayage thaththa ammata ke gahanava doctors kiyana evva karanna epa, arakai mekai kiyala. ehenam mona magulakata admit kalaada kiyala ahanna hithuna. hoda welaawata wadiya eyaata amaru vune ne mula idanma :)

    wisthara kiwwata thanks machan
     

    SadSandun

    Well-known member
  • Oct 4, 2012
    6,717
    2,500
    113
    Dehiwala
    machn, mama nam kiyanne papol juice wage western doctors la epaa kiyana deyak gannava nam e hospital walata yanne nathuwa evva recommend karana ayurveda ekakata yanna kiyalai mama kiyanne.
    ohoma kalaama doctors lage dengue management eka avul yanava.
    ochcharatama hoda wenava nam dengue confirm wechcha gaman oya juice eka beela gedara inna puluwan neh.
    ape gedara dennekta haduna. amma and massina. dennatama hebei doctors la denna kivva green apple juice. ekath api nam dunne super market walin gaththa evva. ekatath kattiyak kiyanava eka hari yanne ne, apima hadala ganna oni kiyala. btw, ammage 12k walata adu vunaa, massina ge 10k walata adu vunaa. massina ge fluid leak ekak hinda ICU daala thibba. eth loku amaruwak vune ne. dennama dan hodatama hodai :)
    mama me kiyanne mata durin relation wena kenek admit karala thibba. tika welaawakin avilla e lamayage thaththa ammata ke gahanava doctors kiyana evva karanna epa, arakai mekai kiyala. ehenam mona magulakata admit kalaada kiyala ahanna hithuna. hoda welaawata wadiya eyaata amaru vune ne mula idanma :)

    Ow Hondawenawa nam mokatada Hospital Yanne?