මචං බාන්න හොඳ ඩොකුයුමන්ට්රීස්, ෆිල්ම් කීපයක් දියන්., ඔය ඩ්රග් ලෝර්ඩ්ස්ල, හෙන ශේඩි විදියට ගේම ගහපු ඇත්ත චරිත ගැන තියෙන එව නම් පට්ට.
මේක මරු වගේ.The Invisible Guest
Meka balahan. Pattama story ekak. Plot twist wenawa maruwata. Spoilers deela wadak naha n
mama dan thread ekakuth damma. Kisi awlak naha. data aparade kiyala hithena ekak nahaමේක මරු වගේ.
Narcos balannaමචං බාන්න හොඳ ඩොකුයුමන්ට්රීස්, ෆිල්ම් කීපයක් දියන්., ඔය ඩ්රග් ලෝර්ඩ්ස්ල, හෙන ශේඩි විදියට ගේම ගහපු ඇත්ත චරිත ගැන තියෙන එව නම් පට්ට.