ඩොනේශන් ස්කෑම් එක්ස්පෝස්🙄

tharakaf

Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,673
    75,742
    113

    මට අර විහඟයව මතක් වෙනවා, ඌට කිරියේ උන් එක්ක තියෙන තරහට බොරු ෆයිල් ඩව්න්ලෝඩ් වෙන්න දීලා ගොඩක් උන්ගෙ 20G විතර විනාස කරලා දැම්මා වගේ, මූත් ලංකාවෙ උන් ඌට කියන ඒවට තරහට උන්ගෙ සල්ලි ටිකක් මාටියා ගහන්න ඇති. :lol: :lol: :lol:
     

    SomiBoyz

    Well-known member
  • Apr 24, 2016
    1,997
    2,345
    113
    Birmingham
    :love2: hariyata mole kalpana karala, Bath kadayak kaloth goda yanna puluwn..
    (පොඩියට පටන් ගත්තා වගේ මාකට් කරන්න ඕනේ.)

    බත් පැකට් 1000 ක් වික්කා නම් ඇති සතියට :ROFLMAO:
    තව ඕනේ නම් බත් පැකට් 1000 ට පැකට් 25ක් මනුශ්වත්වය නිසා අපි නිකන් දෙනවා කියන්න ඕනේ :cool: මෝඩ සිංහලු හොදට ශෙයා කරලා දෙයි.. පස්සේ හොටෙල් එකක් පටන් ගන්න තියෙන්නේ මේ කැපිටල් එකෙන් :cool:
     

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,673
    75,742
    113
    මමනම් කියන්නෙ ශුවර්ම උන් එක්ක ඇරෙන්න ඔය බුකියේ, ඉන්ස්ටා වල, ටික්ටොක් වල ඉන්න influencersලා කියාගන්න උන්ව සත පහකට විශ්වාස කරන්න එපා. රට ඉඳන් එකතු කරන උන් උනත් එච්චරෛ. :yes::yes:

    උඹලට මතකද US වල BLM සීන් එක. අන්තිමට ඕකෙන් එකතු කරපු සල්ලි වලින් එක කලු හුත්තියෙක් මැන්ශන් එකකුත් අරන් තිබ්බා බන් :lol::lol:
     

    rosberg

    Junior member
  • Jul 21, 2021
    59
    83
    18
    Post එකයි..comment එකයි බලපන්..රජ ගැහිල්ලක් ගහ ගනී මේ පාරනම්..🤣🤣🤣
     

    Attachments

    • Screenshot_20251204_093341_Facebook.jpg
      Screenshot_20251204_093341_Facebook.jpg
      365.7 KB · Views: 270
    • Screenshot_20251204_093400_Facebook.jpg
      Screenshot_20251204_093400_Facebook.jpg
      575.1 KB · Views: 266

    tharakaf

    Well-known member
  • Oct 19, 2020
    36,673
    75,742
    113
    පොන්නය වැඩේ ගූ කරගෙන


    අම්ම මතක් කරලා අතේ පාර ගහලා ඇවිත් කාටහරි බැන බෑන හිටපන් වරුන ඉන්සෙස්ට් වේසිගෙ පුතා 🤭 🤭
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,891
    23,572
    113
    පොඩි කඩවල වෙන බිල් පොත්වල ලියන වැඩේනන් කරනව.
     
    • Like
    Reactions: clumsyhulk

    Nidarshana_k

    Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,887
    1
    51,876
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    මමනම් කියන්නෙ ශුවර්ම උන් එක්ක ඇරෙන්න ඔය බුකියේ, ඉන්ස්ටා වල, ටික්ටොක් වල ඉන්න influencersලා කියාගන්න උන්ව සත පහකට විශ්වාස කරන්න එපා. රට ඉඳන් එකතු කරන උන් උනත් එච්චරෛ. :yes::yes:

    උඹලට මතකද US වල BLM සීන් එක. අන්තිමට ඕකෙන් එකතු කරපු සල්ලි වලින් එක කලු හුත්තියෙක් මැන්ශන් එකකුත් අරන් තිබ්බා බන් :lol::lol:
    දන්නම සුවර් එකෙක්ට විතරයි සල්ලි දෙනන ඔනෙ. නැත්නම් තමන්ගෙ වියදමින් කරන්න ඔනෙ කාගෙන්වත් සල්ලි ඉල්ලන්නෙ නැතුව. :baffled:
    සින්හලු 99%ක් අමු තට්ට සින්හලුම තමා
     

    Aluth Eka

    Well-known member
  • Apr 12, 2016
    7,321
    10,637
    113
    දන්නම සුවර් එකෙක්ට විතරයි සල්ලි දෙනන ඔනෙ. නැත්නම් තමන්ගෙ වියදමින් කරන්න ඔනෙ කාගෙන්වත් සල්ලි ඉල්ලන්නෙ නැතුව. :baffled:
    සින්හලු 99%ක් අමු තට්ට සින්හලුම තමා
    අපේ උන් ආයේ රැල්ලට පුක දෙන්න උපන් හපන් ජාතියක් නෙහ්