himita bole pass karawanawa wage
htto sirawata. eka eka bill poth 3k withara tiyagena eka ekaa dammala eka eka than walin pitu kadala gnneapi office eken claim karanna giyamath meeta wada hodata bill eka liyanwa bn.
e wagema office eken kade seal eka aniwarya karala thiyenne,
mewaye seal nah neda
සිම්පල්, ඔවා විකුනන්නෙ ලෙජිට් සයිට් වලින් සහා බලයලත් අනිත් සේල්ස් පාර්ටී වලින්. ෆැමිලි account වගෙ එවා දන්න කියන එවුන්ගෙන් විතරක් ගනින්ගොඩක් උන් පෝස්ට් දාන්නේ ෆේමස් වෙන්න. මිසක් ලෙජිට් නැහැ. සල්ලි දාන්න එපා ලොවෙත්
ඒවිතරක් නෙමේ ඒ අස්සෙත් චැට් ජීපිටි එක 1200 ට දෙනවා කියලත් යනවා..මම හිතන්නේ කම්පැනියටවත් එ් ගානට දෙන්න බැහැ නේද/
Apita awit tibba ewa tikak uge kiyala tamai kiwwe nam.මු කෑම නම් දීලා තිබ්බා
ගුධයව අන්බ්ලොක් කරල බලන්න යන්නෙ.@max_pain මෙන්න පත්තු වෙලා වැඩේ..

යකෝ මාර බැතිමතුන් පිරිසක්නෙ උට ඉන්නෙ. මාත් ඔහොම ෆෑන් බේස් එකක් හදන් සල්ලි හොරකම් කරන්ඩ ඕන. ඉස්සර මට තිබ්බ සුපිරි පේජ් එකක් 2011 වගේ. ලයික් 2000ක් ශෙයර්ස් 5000ක් වගේ එනව ඒකර. එතකොට ඔය දැන් කියන පේජ් එහෙම මොකවත් නෑ. කෙල්ලො එහෙම මාර විදියට මැසේජ් කරන්නෙ. හිතපන්කෝ මුන්ට කොහොම ඇද්ද දැන්.@max_pain මෙන්න පත්තු වෙලා වැඩේ..
යකෝ මාර බැතිමතුන් පිරිසක්නෙ උට ඉන්නෙ. මාත් ඔහොම ෆෑන් බේස් එකක් හදන් සල්ලි හොරකම් කරන්ඩ ඕන. ඉස්සර මට තිබ්බ සුපිරි පේජ් එකක් 2011 වගේ. ලයික් 2000ක් ශෙයර්ස් 5000ක් වගේ එනව ඒකර. එතකොට ඔය දැන් කියන පේජ් එහෙම මොකවත් නෑ. කෙල්ලො එහෙම මාර විදියට මැසේජ් කරන්නෙ. හිතපන්කෝ මුන්ට කොහොම ඇද්ද දැන්.

මු Photos එහෙම FB දාලා තිබ්බා ටිකක් හොරා කෑවට කමක් නෑ වැඩක් කරනවා නම්Apita awit tibba ewa tikak uge kiyala tamai kiwwe nam.
Muta hora Kannat practice madida koheda.මු Photos එහෙම FB දාලා තිබ්බා ටිකක් හොරා කෑවට කමක් නෑ වැඩක් කරනවා නම්![]()
Muuta lakshayak dekak hora kanna oneth neha haebawy mu inne Italy neMuta hora Kannat practice madida koheda.
Hithe horakama tiyei nam hebei kochchara salli tibbat rupiyalak hari horakam karanwa.Muuta lakshayak dekak hora kanna oneth neha haebawy mu inne Italy ne
Mu kema ekak 250 gane gatthaa kiyanneth hodatama labayi